Zobacz pełną wersję : ruszające się koło
demonobiker
12-01-10, 17:45
Panowie mam problem przy jezdzie na wprost slychać stuki, jezdzilem wczoraj po stacjach diagonostycznych i mechanikach i kazdy rozklada rece.stuki slysze głownie z prawego kola a z lewego tez czasem ale zadko albo mi sie wydaje bo dzwiek sie rozchodzi nie wiem, glownie z prawego. wiem ze jedna poduszka pod silnikiem jest oberwana lewa dolna to przykrecona do podluznicy, trzeba to na juz wyminić czy mozna tak jezdzic przez jakis czas?natomiast wracajac do skuków to zauwazylem ze jak mam skrecone kola bez znaczenia w ktora strone i zlape za prawe koło i nim potuszam to czuje duzy luz.kolo dokrecone wiec co to moze byc?przy kolach na wprost nie ma czegos takiego tylko na skreconych.sadze ze to wlasnie stad te stuki.
pozdrawiam
sprawdzałeś górne wahacze? te nad kołem?
demonobiker
12-01-10, 22:17
tzn. chodzi o to czy jest dokręcony? czy o sworzeń czy jest ok? glupie pytanie wiem ale sworzen sprawdzilem i jest ok ale dokręcenia nie...
chodziło mi ogólnie o sworzeń, gumy mocujące cały górny wahacz no i dokręcenie :D to nic nie kosztuje wiec sprawdzić można :)
demonobiker
13-01-10, 11:26
wszystko ok z wachaczem wszystko sie trzyma...
a sprawdź może kolumnę Macphersona u góry pod maska może tam sie poluzowało mocowanie amora?
demonobiker
13-01-10, 17:18
mocowanie amrtyzatora trzyma, a moze miec to jakis zwiazek z maglownica??
Rob szybkie krotkie ruchy kierownica prawo-lewo na postoju to sie dowiesz, czy ma to zwiazek z maglownica lub kolumna kierownicza.
BTW: jak sprawdzic samemu gorne wahacze? A jak kolumne McPhersona czy tez gorne poduszki?
demonobiker
13-01-10, 19:40
byłem u znajomego mechanika i stwierdził że to drążki kierownicze.Rzeczywiście jak złapałem ręką za drążek gdzie łaczy się z amglownicą to jest luz...on mówi że bez problemu da się to wyminić a jak jest w rzeczywistośc??orientujecie się czy jest taki element zamienny??
Tak, jest, wymieniałem. Czasem w ASO podobno twierdzą że cała maglownica, co jest bzdurą. Tylko nie rób tego sam albo u kogoś kto w Hondzie tego nie robił nigdy, tam jest "specjalny" sposób zabezpieczenia przed odkręceniem.
demonobiker
14-01-10, 09:04
co znaczy specjalny sposób zabezpieczenia?chodzi ci o smarowanie gwintu loctitem?
byłem dzisiaj w jednym miejscu gdzie koles zaproponoiwał ze wezmie inny drążek utnie go i nagwintuje i bedzie ok ale chyba nie chce takiego rozwiazania bałbym się ze to jakaś lipa... a czy te drążki będą dobre do mojej budy??
http://moto.allegro.pl/item859098904_drazek_drazki_kier_honda_civic_ma_mb _1994_00.html#gallery
albo to czy jest dobre, długośc itp
http://moto.allegro.pl/item863485113_drazek_kierowniczy_honda_civic_rover _400_415.html
Może i będzie, ale ja bym taniego gówna na drążek nie pakował bo na wymianę tego kilka razy mnie nie stać. Mechanicy specjalizujący się w autkach japońskich, którzy wymieniali u mnie, wspominali o tym zabezpieczeniu "specjalnym". Było o tym kiedyś na forum, poszukaj i poczytaj wątki o drążkach i przekładniach kierowniczych.
demonobiker
14-01-10, 17:57
tez bym nie kupował niczego taniego ale nie moge znaleźc nic sensowniejszego niegdzie nie ma
Jakis sklep wysylkowy? nic? :/
demonobiker
14-01-10, 20:20
no właśnie nic nigdzie nie maja z gwintem 14mm?bo z tego co sie orientuję to taki ma własnie być chyba że sie myle?
a chociaż pwiiedzcie czy wymiary, tzn dlugosc itp bedą dobre w tym przykładzie ?zebym wiedzial czego szukac dokladnie
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.