Zobacz pełną wersję : 195/50/15 czy 195/55/15 ?
Witam wszystkich! Moje pytanie jest następujące: planuje zakup opon 195/55r15 lub 195/50r15 do civica vgen.
Slyszalem wiele opini ze profil 55 w tym wypadku daje duzo wiekszy komfort (dziury) mimo ze opona jest tak naprawde o tylko 1 cm wyzsza...
Nie da sie nie zauwazyc ze 195/55 sa duzo drozsze niz 195/50.. z czego to wynika? Fulda carat progresso 166 zeta za 50 i juz 264 za 55.... troszke sporo...
czy zainwestowac w lepsza opone 50 (np yoko, bridgestone er300) czy jednak profil 55 (ze wzgledu na lepszy komfort) ?
w sumie jezdze dosc dynamicznie ( ale raczej lubie sobie przyspieszyc sympatycznie, niekoniecznie gnac 200km/h,
jezdze glownie po miescie, na zakretach nie szaleje, raczej lubie dlugie proste:))
nizszy profil jest zadziej spotykany, przez co drozszy
ale moim zdaniem 50 wyglada zdecydowanie lepiej na 15stce
nizszy profil jest zadziej spotykany, przez co drozszy
ale moim zdaniem 50 wyglada zdecydowanie lepiej na 15stce
Nie pij tyle. W tym przypadku chodzi o to, że większy profil jest droższy. Nie wiem czemu :/
dokladnie tomaszu
Toyo 195/50/15 kosztowaly po 190zl/szt a 195/55/15 juz ponad 300zl/szt :?
Droższy bo więcej gumy idzie na niego :D
Ja jeżdzę na 205/50/16 i jest spoko 8) nawet bardzo :D Bierz 50 :!:
Ja jeżdzę na 205/50/16 [...] Bierz 50 :!:195 vs. 205 to nieco inne "50"...
nizszy profil jest zadziej spotykany, przez co drozszy
ale moim zdaniem 50 wyglada zdecydowanie lepiej na 15stce
Nie pij tyle. W tym przypadku chodzi o to, że większy profil jest droższy. Nie wiem czemu :/
Chodzi o ilosc zamiennikow. 195/50/15 jest bardzo popularna opona wiec i jest tania (duza konkurencja) a 195/55/15 dosc rzadko spotykana, wiec i cena drozsza.
Bierz 50-tke. Bedziesz mial wiecej koni na kolach ;)
albo 205/50R15. cenowo posrednia.
to prawda ze 195/55 sa srednio popularne.. chyba jednak wezme tansze 50 ale lepszej firmy.
Moze ktos jednak wybral 195/55 i moglby cos o tym pogadac? :)
ja mam 205/50R15 i powiem, że jak jest równo to wmiare ok, ale w Polsce raczej bida wiec wozi konkretnie, na 195 tak nie było wiec napewno bierz 195 a czy na 50 czy 55 to wsumie jak uwazasz. Ja bym brał 55 z racji, ze jednak po torze czy równym cały czas sie nie smiga i bedzie troszkę bardziej komfortowo na profilu 55
witam, podepne sie pod temacik...
jaki proponujecie profil oponki 195 R16 do cifa 6 gen., taki zeby nie obcieralo (zawieszenie seryjne/nie seryjne)???
pozdrawiam
to prawda ze 195/55 sa srednio popularne.. chyba jednak wezme tansze 50 ale lepszej firmy.
Moze ktos jednak wybral 195/55 i moglby cos o tym pogadac? :)
do tego na 50 bedzie auto zrywniejsze.....
i mniejsze przekłamanie licznika....
http://img129.imageshack.us/img129/1271/beztytuufi0.th.jpg (http://img129.imageshack.us/my.php?image=beztytuufi0.jpg)
JA bym brał 50 lepszej firmy. 90% ludzi taki ma i wszyscy są zadowleni. ja mam 205/16/50 i dla nie jest dalej troche miękko :D.
dla nie jest dalej troche miękko
ja być niedouczony człowiek i nie rozumieć... :P :D
on juz tyle w angli siedzi ze i skladnia mu sie zmienila ;)
on juz tyle w angli siedzi ze i skladnia mu sie zmienila ;)
Kilka dni temu zmienilem seryjne oponki na 195/50/15 i nie zaluje:),jezdzi sie duzo lepiej,ale decyzja nalezy do Ciebie :D
nightcrawler
09-08-06, 12:34
to ja zapytam, z przodu 215/40/16 jest spoko nie trze natomiast z tylu lubi przytrzec, pozatym sie juz koncza, tu moje pytanie, czy 205/45/16 zamiast w/w byly by wezsze i nie za wysokie ? chodzi doslownie o 1 cm wezsze felga ma 7cali
205/45/16
jest ok, sam śmigam na takim setupie
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.