PaĆko$
06-01-10, 21:23
Niestety....dzis cos sie zj**** :( ... pojezdzilem troche bokami po bylym pasie startowym, ktory pomimo wartwy sniegu nie jest za równy , rzekł bym dziurawiec ale wypełniony od śniegu ... i zaczeły sie drgania lewo-prawo-lewo-prawo...czuć je powyżej 60hm/h i tak im szybciej tym bardziej, kierwonica wychyla sie o pare milimetrów gdy jade prosto drgając,
na szukajce wyczytałem , ze moze to byc nawet i zwykle bloto ale w to watpie...choc felgi sa zawalone śniegiem od tej jazdy...
nie najechalem na jakas konkretna dziure zeby "dupło", ze az mnie by zabolało, lecz jednak podejrzewam:
a) zgieta felge
b)wybitą tuleje (choc wtedy chyba kierownica byłaby skrecona w ktoras ze stron , tak jak kiedys juz mialem,a auto jedzie prosto tak wiec zbieznosc jest mysle ok)
c)wyważenie kół od nowa ( ewentualnie sprawdzenie drogowe u wulkanizatora (jaki to koszt?),
d)piasta zgieta
e)zgieta tarcze/-e (jednak przy hamowaniu drgan nie ma )
f)koncowki drazków (wymieniane 2000tys temu )
Odkąd wyczulem ruchy kiery, troche inaczej sie też jedzie...nieco ciężej chodzi kierownica...a i tez stuki sa bardziej slyszalne gdy ruszam lewo prawo na wylaczonym silniku...
Co waszym zdaniem powinienem zrobic na poczatku aby uniknac zbednych kosztow i jak najszybciej trafnie zdiagnozowac usterke??:confused:
Z góry dziekuje za rady i sugestie!
na szukajce wyczytałem , ze moze to byc nawet i zwykle bloto ale w to watpie...choc felgi sa zawalone śniegiem od tej jazdy...
nie najechalem na jakas konkretna dziure zeby "dupło", ze az mnie by zabolało, lecz jednak podejrzewam:
a) zgieta felge
b)wybitą tuleje (choc wtedy chyba kierownica byłaby skrecona w ktoras ze stron , tak jak kiedys juz mialem,a auto jedzie prosto tak wiec zbieznosc jest mysle ok)
c)wyważenie kół od nowa ( ewentualnie sprawdzenie drogowe u wulkanizatora (jaki to koszt?),
d)piasta zgieta
e)zgieta tarcze/-e (jednak przy hamowaniu drgan nie ma )
f)koncowki drazków (wymieniane 2000tys temu )
Odkąd wyczulem ruchy kiery, troche inaczej sie też jedzie...nieco ciężej chodzi kierownica...a i tez stuki sa bardziej slyszalne gdy ruszam lewo prawo na wylaczonym silniku...
Co waszym zdaniem powinienem zrobic na poczatku aby uniknac zbednych kosztow i jak najszybciej trafnie zdiagnozowac usterke??:confused:
Z góry dziekuje za rady i sugestie!