Zobacz pełn± wersję : EG4 D15B2 i custom dolot - POTRZEBNE DANE !!!
witam.
chcialem sobie zmajstrowac custom dolot. znalazlem sobie taki opis: klik klik :) (http://www.grabowski.com.pl/uklady_ssace.htm)
niestety jest do tego potrzeba troche danych, wszystkie te srednice, wzniosy i katy :) no i nie moge ich znalezc w sieci.
czy ktos moze pomoc?? pliz :)
hmmmm.. katow, wzniosow ani dlugosci nikt ci tu nie poda bo jesli sa robione przez nas (a nie kupowane dedykowane) to jedyna zasada to taka zeby byl srednica i ksztaltem podobny do orginalu. srednice tez okrecla dostepnosc rur. przyjmij ze 50-70mm bedzie dobrze
może w manualu będzie :roll:
update: dolot juz jest :)
teraz jest kwestia izolowania go od cieplego powietrza.
czy myslicie, ze takie cus klik klik (http://www.tuningbaja.pl/sklep/add2cart.php?product=3639) jest cos warte? dolozylbym do tego rure doprowadzajaca powietrze od zderzaka.
boje sie, ze to rozwiazanie moze ograniczyc ilosc dostepnego powietrza.
moze lepiej jest zbudowac jakas oslone w ksztalcie "pudelka" powiedzmy z pleksi lub kwasowki? i dopiero wtedy doprowadzic tam rure?
update: dolot juz jest
wrzuc fotki
a link nie chodzi
dolot w wersji alfa (teraz jest przedluzony i konczy sie w rogu komory silnika). w wersji aktualnej jeszcze nie mam fot
http://galeria.japanese-riders.pl/albums/spotkania/2006-07-27/normal_P7272013.JPG
oslona
http://images4.fotosik.pl/76/19cb34f96d2887bc.jpg
znowu z drugiej strony czy taka jednostronna obudowa bedzie wystarczajacym zabezpieczeniem przed cieplym powietrzem... moze jednak budowa w miare szczelnego pudelka z pleksi bedzie lepsza???
zabudowa bedzie lepsza ale..... z ta oslona poziom lansu gwaltownie rosnie ;) do tego mozesz to zrobic sam bez przeplacania
tak mam teraz w eg5
http://img430.imageshack.us/img430/8615/026uy9.jpg
a tak mialem w eg3
http://img413.imageshack.us/img413/8905/1002206resizepx2.jpg
to tego wykorzystujesz otwor pod pucha filtra i prowadzisz rure kominkowa z wlotu w zderzaku prosto na filtr
chyba najbardziej podoba mi sie to co masz w eg5. z tego co widze to pelna obudowa, dookola. i na tym polega przewaga. bo ta simota jak i to co miales w eg3 sa polowiczne. i tak jakos nie wydaje mi sie, zeby to byla wielka zapora dla ciepla od silnika. jakkolwiek z drugiej strony czytalem jakies forum i tam byl opis instalacji stozka. odgrodzili go od silnika wraz z kawalkiem rury po prostu arkuszem blachy i dalo to widoczna poprawe na hamowni.
co do zabudowy to jedynym problemem jest to, ze to bedzie straszna rzezba i nie wiadomo czy wyjdzie cos sensownego z wygladu, a do tego czy jest to oplacalne pod wzgledem przyrostu jakichkolwiek parametrow.
obydwa nie sa dookola. mialem prawie caly zabudowany i polowe zdjalem. od blotnika nie jest goraco jesli jest nawiew ze zderzaka doprowadzony
visozone, jakiej srednicy kwasowki uzyles????
co do zabudowy to jedynym problemem jest to, ze to bedzie straszna rzezba i nie wiadomo czy wyjdzie cos sensownego z wygladu, a do tego czy jest to oplacalne pod wzgledem przyrostu jakichkolwiek parametrow.
poziom lansu pewnie nizszy
ale na pewno dobrze izoluje..
i nawet nie duzo rzeĽby
http://www.hondapl.org/forum/showgallery.asp?id=1344
teraz juz po małym face liftingu wlotu w zderzaku i pokrywy (fotki w podpisie)
[quote]teraz juz po małym face liftingu wlotu w zderzaku i pokrywy[/quote
Czym malowales pokrywe na glowice bo widze ze ladnie to wyglada a u mnie schodzi farba i brzydko sie luszczy az wstyd..:/
pozdrawiam
visozone, jakiej srednicy kwasowki uzyles????
77mm, o ile mnie pamiec nie zawodzi.
wczoraj dolozylem do tego rure kominkowa fi 100mm od wlotu w zderzaku do dziury przed nadkolem po seryjnym dolocie.
co do wiadrowej zabudowy, to o ile sie nie myle ogladalem ja w kielcach na zywo i wygladala gitara :).
jeszcze pokombinuje nad budowa boxa z ekranow termoizolacyjnych do grzejnikow czy czegos tam :). a jak nie to wiadro :).
to z 77mm musiales jaks zwezke dawac bo chyba wlot do tej dziwnej puszki nad przepustnica ma 60mm??
zgadza sie. jest zwezka w formie gumowej uszczelko-zwezki. byla w komplecie z powerrura :).
teraz juz po małym face liftingu wlotu w zderzaku i pokrywy[/quote
Czym malowales pokrywe na glowice bo widze ze ladnie to wyglada a u mnie schodzi farba i brzydko sie luszczy az wstyd..:/
pozdrawiam
dobre zmatowienie+zwykły lakier w sprayu+lakier bezbarwny...
dobre zmatowienie+zwykły lakier w sprayu+lakier bezbarwny...
a tak bardziej moglbys to nieco rozwinac??bo sie troche nie orientuje..:)
czyli ze farbe czarny mat uzyles?? jaka??
a lakeier w sprayu to jaki ma byc?czrany??odporny na temp.??
i lakier bezbarwny to musi byc jakis specjalny odporny na temperature??
a co ze stara wartwa farby jaka byla na deklu?? Trzeba ja zedrzec czy moze zostac??
pozdrawiam
dobre zmatowienie+zwykły lakier w sprayu+lakier bezbarwny...
a tak bardziej moglbys to nieco rozwinac??bo sie troche nie orientuje..:)
czyli ze farbe czarny mat uzyles?? jaka??
a lakeier w sprayu to jaki ma byc?czrany??odporny na temp.??
i lakier bezbarwny to musi byc jakis specjalny odporny na temperature??
a co ze stara wartwa farby jaka byla na deklu?? Trzeba ja zedrzec czy moze zostac??
pozdrawiam
siema. to jest najsensowniejszy temat ktory znalazlem na temat zabudowy stozka wiec bede pytal tu.
u mnie to wyglada tak:
http://img715.imageshack.us/i/p120311122401.jpg/
i teraz moje pytania: czy ktos ma moze jakies zdjecia jak u niego to wyglada i z czego wykonal zabudowe zeby odzielic filtr od cieplego powietrza?
jakies podpowiedzi z waszej strony z czego wykonac zabudowe zeby byl do niej doplyw zimnego powietrza i byl dobry dostep do filtra w razie potrzeby.
naprawde chce sie za to zabrac wiec prosilbym o jakies konkrety a najlepiej zeby wypowiadaly sie osoby ktore maja za soba 'zrob to sam' :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.