Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : SK2 Coilover Sleeve kit



taz666
05-01-10, 13:51
Witam.

Znalazłem coś takiego:
http://images44.fotosik.pl/244/88ae344f55b5dc65m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=88ae344f55b5dc65)

Opis:

http://passwordjdm.com/Skunk2-Coilover-Sleeve-Kit-88-00-Civic-P2910C166.aspx

Pytanie jest następujące: Czy można coś takiego zamontować na amortyzatorach z zestawu KONI 1130?

grimripper
05-01-10, 18:42
Do koni lepiej kupic coilovery ground control: http://www.ground-control-store.com/

taz666
05-01-10, 19:26
Do koni lepiej kupic coilovery ground control: http://www.ground-control-store.com/

A to jest cen za komplet 4 sztuk? Masz na myśli np. takie: http://www.ground-control-store.com/products/description.php/II=548/CA=71

Jeśli tak to do amortyzatorów KONI wychodzą za 379$ (+40$ do ceny wyjściowej) w porównaniu do 276$ tych od Skunk2. To jest znacząca różnica w cenie, jaka jest różnica w jakości? Czy warta tych dodatkowych 100$?

Edit: lol, widać że to "zdiełano w JułeSej" Na nakrętce są strzałki i napisy "up", "down" :D

grimripper
05-01-10, 19:33
339$ jest już z tymi 40$ ;) Nie jeździłem więc nie jestem w stanie się opowiedzieć co do różnicy w ich jakości. W tym przypadku kieruje się popularnością tego setup'u w US. Poczytaj opinię na honda-tech to Ci powinno pomóc w ewentualnej decyzji.

taz666
05-01-10, 19:40
339$ jest już z tymi 40$ ;) Nie jeździłem więc nie jestem w stanie się opowiedzieć co do różnicy w ich jakości. W tym przypadku kieruje się popularnością tego setup'u w US. Poczytaj opinię na honda-tech to Ci powinno pomóc w ewentualnej decyzji.

A fakt, rzeczywiście, nie zauważyłem że jak wybrałem opcję KONI to cena się zmieniła. Niemniej jednak zastanawia mnie w jakim stopniu wpływ na popularność tego zestawu w USA, ma fakt że zostały one wyprodukowane w USA, jest nawet dopisek: "None of these parts are made in Taiwan. Everything is made in the USA". Dzięki za sugestię, poczytam.

Czy ktoś w Polsce kiedykolwiek zakładał taki bajer do swojego samochodu? Piszą że można zakładać nawet do seryjnych amortyzatorów ale najlepsze efekty daje ze sportowymi amortyzatorami. W przypadku zestawu Skunk2 w opisie widnieje "Designed to be used with stock or aftermarket shocks", stąd moje pytanie, do jakich aftermarketowych i czy KONI się do nich zalicza?

Lcfr
05-01-10, 20:07
do koni 1130 - jeżeli to ma miec jakas użyteczna charakterystykę w zakręcie
założyłbym podobna sprężynę (-30/-40) ale sztywniejszą
springi w koni lekko za miękkawe sie robia na poważniejszych zakretach...

spychu
05-01-10, 21:52
Za tą cenę takie skunki przecież to chore.

Ja mam Koni Sporty z Weiteckiem i jak dla mnie zawias robi mega robote. Wybiera zadziwiająco dużo mimo, ze jest twardy i sztywny.

Ja na Twoim miejscu odpuścił sobie ściąganie tych skunków a kupił porządną progresywną sprężynę.

taz666
06-01-10, 00:22
Za tą cenę takie skunki przecież to chore.

Ja mam Koni Sporty z Weiteckiem i jak dla mnie zawias robi mega robote. Wybiera zadziwiająco dużo mimo, ze jest twardy i sztywny.

Ja na Twoim miejscu odpuścił sobie ściąganie tych skunków a kupił porządną progresywną sprężynę.

Ale mi właśnie zależy na płynnej regulacji zawieszenia, czego mi bardzo brakuje w KONI 1130... Trzeba rozpinać zawieszenie i wogóle kupa roboty ze zmianą wysokości, a tak biorę klucz kręcę nakrętką i gotowe. Nie muszę wydawać kasy na robotę...

Z drugiej strony także zależy mi na poprawnych właściwościach jazdy. Co więc polecacie w takiej sytuacji? Czy da się kupić podobny zestaw ale ze sprężynami progresywnymi?


springi w koni lekko za miękkawe sie robia na poważniejszych zakretach...

Miałeś na myśli że te Skunki? Bo jak dla mnie to KONI 1130 robi niezłą robotę. Być może nie chodziłem jeszcze tak ostro po ciasnych zakrętach, nie jeżdżę dużo po torze (na razie :D) jednak brak płynnej i swobodnej regulacji doskwiera mi nieco...

spychu
06-01-10, 10:57
Moje weitecki wg mnie sa nieco twardsze niz springi koni i w polaczeniu z amorami tworza sztywniejszy komplet niz koni 1130.

Ja na Twoim miejscu jesli masz caly kit 1130 nic bym nie ruszal. Bo to naprawde dobry sprzet odwalajacy dobra robote na codzien i na pojezdzawke.

A jesli brakuje Ci pelnej regulacji to tylko 1150. Ja bym tych skunkow nie zakladal bo jakos nie mam przekonania do tego typu sprezyn chociazy z powodu ich nieziemskiej twardosci dzieki czemu wiekszosc aut na takich sprezynach skacze po dziurach jak pileczka do pingponga.

Byc moze na tych skunkach byloby inaczej ale ja na Twoim miejscu majac caly kit 1130 bym nie ryzykowal.

Co za problem jest wyjac 4 amory zeby zmienic wysokosc ? Zaden 2h spokojnej roboty + 4 Heinekeny 0.66 :)

Jak dla mnie rowniez nie jest do konca prawda to co piszesz, ze bierzesz klucz i krecisz nakretka, wystarczy jedna zima jak nie zadbasz wlasnie o gwint i nakretke i jej nie ruszysz. O gwint tez trzeba odpowiedni obac aby za kazdym razem jak chcesz zmienic wysokosc nakretka bez problemow sie krecila. Napewno w tym wypadu frezy w koni sa bardziej bezproblemowe.

Romi mial kiedys u siebie Koni Sporta z podobnymi sprezynami Tenzora czy jakos tak wiec najlepiej z nim porozmawiaj na ten temat.

grimripper
06-01-10, 12:15
Ground Control - F-380 R-250 sprężyny można wymieniać w zakresie co 25lb
Skunk2 - F-450 R-350 - czyli praktycznie to samo Tein Super Street albo Basic żaden beton czy nieziemska twardość.
Do springów z koni 1130 się nie dogrzebałem ale pewnie kanapa przy powyższych.

Trzeba by się jeszcze dokładnie dowiedzieć jakie sprężyny są w stanie strawić amorki z 1130.

spychu
06-01-10, 13:34
Przednie sprezyny to sie zgodze ze przod tak samo twardy jak Tein ale tyl w Teinie jest 220 a nie 350 :)

A wartosci tych skunkow nie znalem dlatego napisalem tak na podstawie wielu sciaganych coiloversow ktore sa strasznie twarde.

grimripper
06-01-10, 14:45
Sry coś źle popatrzyłem z tym tyłem w SS;Basicu, racja w skunku jest dużo twardszy.

Btw próbowałem się doszukać ale nie znalazłem, ktoś może wie jakie sprężyny są w buddy club n+ do ek?