4mell
04-01-10, 20:08
jakis czas temu byłem na hamowni i wynik dał mi dużo do myslenia bo jak dla mnie wyniki sa bardzo słabe i zdecydowanie wyglada mi tu na to, ze cos jest nie tak :/
Wynik na silniku jest słaby, generalnie zapiecie vteca praktycznie nic nie daje ani troche nie wybija sie do góry, a przeważnie najwyższy NM uzyskuje sie na vtecu a u mnie moment jeszcze dodatkowo spada.
Na wykresie mocy na silniku widać jak wysokie sa też opory toczenia, czy to ma wpływ na moc na silniku?
Prawdziwa jazda jednak zaczyna sie na wykresie mocy na kołach, niska moc i bardzo mały moment, szybko spadający na wysokich obrotach od zapiecie Vteca :( ? geometria zawieszenia?
Przebieg AFR tez jakis dziwny urywa sie!, mierzony na wylocie, na hamowni stwierdzono ze to moze byc wina katalizatora ?
Podpowiedzi:
d16y3 z głowicą z6
komp p28 seria zadnych błedów wszystko podpiete jak należy
filtr oleju od d16y3
aparat zapłonowy: korpus aparatu od z6 z całą zawartoscią od y3 razem z kopułką
wydech: kolektor od d16z6 ,katalizator rura srodkowa tłumik srodkowy od VTI b18c4, koncowy tłumik jeszcze od d16y3
Cisnienie paliwa ok, dysza miedzy 2 a 3 cylindrem usunieta z bloku
Ogolnie wszystkie czesci potrzebne do mini me zostały zamontowane
MOC NA SILNIKU
http://img709.imageshack.us/img709/6343/silnikl.th.jpg (http://img709.imageshack.us/i/silnikl.jpg/) http://img704.imageshack.us/img704/5807/silnik2.th.jpg (http://img704.imageshack.us/i/silnik2.jpg/)
MOC NA KOŁACH
http://img130.imageshack.us/img130/7025/nakoach.th.jpg (http://img130.imageshack.us/i/nakoach.jpg/) http://img22.imageshack.us/img22/533/nakoach2.th.jpg (http://img22.imageshack.us/i/nakoach2.jpg/)
AFR
http://img43.imageshack.us/img43/2838/afre.th.jpg (http://img43.imageshack.us/i/afre.jpg/)
Wynik na silniku jest słaby, generalnie zapiecie vteca praktycznie nic nie daje ani troche nie wybija sie do góry, a przeważnie najwyższy NM uzyskuje sie na vtecu a u mnie moment jeszcze dodatkowo spada.
Na wykresie mocy na silniku widać jak wysokie sa też opory toczenia, czy to ma wpływ na moc na silniku?
Prawdziwa jazda jednak zaczyna sie na wykresie mocy na kołach, niska moc i bardzo mały moment, szybko spadający na wysokich obrotach od zapiecie Vteca :( ? geometria zawieszenia?
Przebieg AFR tez jakis dziwny urywa sie!, mierzony na wylocie, na hamowni stwierdzono ze to moze byc wina katalizatora ?
Podpowiedzi:
d16y3 z głowicą z6
komp p28 seria zadnych błedów wszystko podpiete jak należy
filtr oleju od d16y3
aparat zapłonowy: korpus aparatu od z6 z całą zawartoscią od y3 razem z kopułką
wydech: kolektor od d16z6 ,katalizator rura srodkowa tłumik srodkowy od VTI b18c4, koncowy tłumik jeszcze od d16y3
Cisnienie paliwa ok, dysza miedzy 2 a 3 cylindrem usunieta z bloku
Ogolnie wszystkie czesci potrzebne do mini me zostały zamontowane
MOC NA SILNIKU
http://img709.imageshack.us/img709/6343/silnikl.th.jpg (http://img709.imageshack.us/i/silnikl.jpg/) http://img704.imageshack.us/img704/5807/silnik2.th.jpg (http://img704.imageshack.us/i/silnik2.jpg/)
MOC NA KOŁACH
http://img130.imageshack.us/img130/7025/nakoach.th.jpg (http://img130.imageshack.us/i/nakoach.jpg/) http://img22.imageshack.us/img22/533/nakoach2.th.jpg (http://img22.imageshack.us/i/nakoach2.jpg/)
AFR
http://img43.imageshack.us/img43/2838/afre.th.jpg (http://img43.imageshack.us/i/afre.jpg/)