PDA

Zobacz pełną wersję : Kompresor w D14



kopatshu
02-01-10, 10:34
Witam! Oglądając dziś z kumplem filmik: http://www.youtube.com/watch?v=7VB0kFNekbs&NR=1 wpadliśmy na świrnięty pomysł zamontowania kompresora eaton e62 w D14A3. Pytanie do ilu ograniczyć boost aby owe D14 nie klękało. Ile bezpiecznych HP spodziewać się po takim set upie.:confused:

Budziniak
02-01-10, 10:49
Ja bym prosił aby ktoś obcykany w tym temacie określił sumę jaka jest na to potrzebna. Bo wydaje mi się że coś w silniku też trzeba wymieni na mocniejsze. Wczoraj oglądałem ten sam filmik i byłem zauroczony dźwiękiem :)

jogal
02-01-10, 11:01
W civicu na OBD1 można ogarnąć taki kompresor na gotowo za ok 3500 zł, bezpiecznie dmuchać jest ok 0.5 Bara, a mocowo to moc podstawowa + ok 50%...

kopatshu
02-01-10, 11:40
Kto jest w stanie coś takiego ogarnąć za te 3500zł i co dalej z żywotem takiej dmuchawy bo w naszym kraju o serwis czegoś takiego raczej trudno będzie. Ps. Ale w D14A3 jest chyba raczej OBD2, da radę zrobić jakąś przejściówkę pod OBD1 czy co z tym zrobić?? :confused:

SajmonLP
02-01-10, 12:13
nidy da, ale mozna dac kompa od np z6 i na wiazke obd1 przejsc.

spychu
02-01-10, 13:05
nidy da, ale mozna dac kompa od np z6 i na wiazke obd1 przejsc.
Wiesz o czym mówisz czy klepiesz by klepać ?

Żeby przejść na wiązke i kompa OBD1 w D14 które nie ma typowego OBD2 jest troche więcej roboty niż napisałeś i Ci się wydaje.

Trzeba zmienić kolektor ssący, żeby podpiąć krokowy OBD1, trzeba zmienić aparat zapłonowy na OBD1, trzeba zrobić rozejście na 4 osobne wtryski, trzeba dołożyć wiązke do sondy 4 przewodowej i ją na taką wymienić i jeszcze pare innych rzeczy.

Wkładanie kompresora do D14 mija się z celem raz, że będziesz miał po tym max ze 130KM tak jak po soft turbo, dwa, że szału to nie będzie, ciężko będzie to sensownie wystroić przez to, że D14 ma wiązke i kompa jakiego ma i nie pasuje do tego nic, żadne przejściówki itd. A kasa wydana na kompresor będzie większa niż kompletny swap D16Z6.

rapid_crx
03-01-10, 12:51
Kto jest w stanie coś takiego ogarnąć

Prezentowane auto w linku, który wkleiłeś należy do użytkownika Sebasa z crx.info
Modyfikacji dokonał przema72, który powinien być zarejestrowany również na tym forum.
Tu jest jego strona internetowa: http://supercharger.pl/

skolopendra
06-01-10, 15:18
po tym max ze 130KM

da rade i więcej ,ale korbki odlecą ;)

maciek070188
06-01-10, 15:25
bo za chude korbki ma d14 hehe peszek leszek

sebas_g
18-01-10, 01:13
ooo moja Honda :) hehe... jak miło :)

przema72
18-01-10, 05:00
właśnie robię kompresor w d15b7 , ma być killer vti , zobaczymy jak to wyjdzie na hamowni

kj-19871
18-01-10, 12:18
Oo ciekawy temat ;) będe go sledził, na kiedy przywidywany start ? :)

JulekCIVIC
18-01-10, 12:26
Chetnie tez sie dowiem co i jak, bo tez mi to chodzilo po glowie :)

Wojtti
18-01-10, 22:23
hehe, spoko spoko chłopaki - kolejka jest ;) w marcu moja solka będzie robiona :D

sebas_g
19-01-10, 16:04
hehe kolejka jest długa ale Przemek ma duży 'warsztat' :)

kuba_guzik110
19-01-10, 16:14
ja planuje lipiec sierpień zobaczymy jak budrzetowo się wyrobie bo najpierw chce zakuć :D albo sprzedać swego :P

-rudeboy-
23-01-10, 21:53
Oo ciekawy temat ;) będe go sledził, na kiedy przywidywany start ? :) juz nie moge sie doczekac, ale sa juz postepy :] http://civic5g.pl/forum/viewtopic.php?t=3186&start=20 ;) pozdro 4all :D