Zobacz pełną wersję : Amortyzatory KAYABA - testowanie
Zamierzam wymienić wszytkie 4 amortyzatory. Zdecydowałem się na Kayabe. Obdzowniłem wiele sklepów, poczym znalazłem na allegro nowe amory w bardzo dobrej cenie (za przód oraz tył 608 ,komplet 4 szt.1198 zł). Wszystko byłoby ok. gdyby nie informacja w regulaminie sprzedawcy "Ważne dla kupujacych !!! kategorycznie zabronione jest testowenie sprawnosci amortyzatorów zaraz po założeniu ,może to spowodować nieodwracalne uszkodzenie amortyzatora ,można to zrobić dopiero po przejechaniu około 1000 km i tylko w przypadku nieprawidłowości w pracy amortyzatora". Moje pytanie jest następujące: czy to prawda :?: :?: :?:
Sorry za OT ale komplet 608 czy 1200?
Komplet - 4 szt. - 1200 zł; 1 szt. przód + 1 szt. tył - 608 zł
a nie lepiej dolozyc trosdzke i kupic caly zawias koni z 3 letnia gwarancja
a nie lepiej dolozyc trosdzke i kupic caly zawias koni z 3 letnia gwarancja
No raczej, albo sciagnac cos z USA
a czy amory to przypadkiem nie na dział zawieszenia, a nie techniczne? :shock:
Tam przenoszę
No raczej, albo sciagnac cos z USA
jednak chyba pl ze wzgl. na gwarancje i dostepnosc w razie uszkodzenia np. jednej sztuki :)
najlepiej to byłoby kupic KYB AGX z regulacja twardosci od gory :) pozatym te amortyzatory sa *****iste jakosciowo 8)
Na KONI raczej mnie nie stać. Do wymiany całej zawiechy ma jakiś sport to ponda 2000 zł trzeba szykować. Poniżej tej kwoty to raczej nic ciekawego nie można zdziałać. Ta KYB to już wyżłowanie dla mnie, ale lepiej to niż SACHS czy jakiś inny badziew. O Kayabie AGX to już nawet nie myślę... Kupuję więc zwykłą serie. Moje obawy budzi tylko ten zapis u gościa z aukcji, dlatego dołoże chyba 80 zł to całego kompletu i kupię www.autojarex.pl. Pozdro
za 4szt. KYB AGX zapłacisz 1450-1500zł wiec tylko prawie 300pln wiecej niz Ty chcesz zapłacic za zwykła (1200pln)
to jeszcze sie wstrzymaj miesiac i doskaldaj kase na konkret zawias
za 4szt. KYB AGX zapłacisz 1450-1500złjakies konkretne zrodlo, czy od dystrybutora? szukam rozsadnej alternatywy dla d2.. nadaje sie to do jakichs ciut nizszych sprezyn? np do h&r z integry?
agx to skrócony amortyzator do krótszych sprężyn.
ale z zawiasem vti przejdzie nie ??
No dobra 1450-1500 da rade zebrać, ale w takim razie dochodzi koszt krótszych sprężyn. Chyba, że agx będę mogł założyć do seryjnych. Pozatym gdzie można tanio kupić KYB? W sklepach ceny są przerażające. Na necie o 50 zł za 1 szt., a u dystrybutorów KYB (znalazłem na stronie Kayaby- Łódź) to wogóle jakieś chore ceny. Chyba z dostawą z księżyca.
jak poszukasz to zawias koni znajdziesz za kolo 1800zl
za 4szt. KYB AGX zapłacisz 1450-1500zł wiec tylko prawie 300pln wiecej niz Ty chcesz zapłacic za zwykła (1200pln)
Gdzie za tyle mozna kupic? W Pl?
W Intercarsie zycza sobie 450 za szt
A co odnośnie tych sprężyn seryjnych? Jeżeli da radę to czy ktoś wie jak to będzie zachowywało się na drodze?
No właśnie kuki twierdzi że ma seryjne springi vti + AGX w co wierze. I mi sie bardzo podobało jak auto się prowadzi. Jechaliśmy po wiosce na dziurawej pokręconej drodze ze 160 i auto się bardzo dobrze trzymało. Więc chyba AGX działa z sprężynami z vti bo w końcu one troche inne (krótsze chyba) są niż normalne w 5G. Ja mam na nie dużą chrapke bez niskich sprężyn bo jak zamntuje 4-1 i rozpórki zawieszenia to strach że się coś urwie na polskich drogach :(.Były ustawione na 2 jak dobrze pamiętam i było sztywno. Ciekawe jak jest na maxa :twisted: .
Co do ceny AGX to już pisałem na forum w UK kosztują 227 funtów z dostawą do domu (na terenie uk).
Jak bym był w polsce to wiem co bym chciał kupiś TOKICO z USA o takie:
Opcja tania:
http://cgi.ebay.com/TOKICO-HP-STRUTS-SHOCKS-SET-92-00-HONDA-CIVIC_W0QQitemZ260005852935QQihZ016QQcategoryZ3358 2QQrdZ1QQcmdZViewItem
Opcja profi:
http://cgi.ebay.com/TOKICO-HP-SHOCKS-SPRINGS-HONDA-CIVIC-92-00_W0QQitemZ180005578070QQihZ008QQcategoryZ33590QQ rdZ1QQcmdZViewItem
za 4szt. KYB AGX zapłacisz 1450-1500zł wiec tylko prawie 300pln wiecej niz Ty chcesz zapłacic za zwykła (1200pln)
Gdzie za tyle mozna kupic? W Pl?
W Intercarsie zycza sobie 450 za szt
W JC 481zł za sztuke (bez zadnych znizek)
A czy ktoś wie o co chodzi z tym zakazem testowania przez pierwszy 1000 km?
mi się wydaje że jak zwykle. Tu w uk jak towar ci nie odpowiada to w ciągu 7 dni możesz go oddać bez straty gotówki (poza wysyłką).
W polsce niestety jeszcze wszystkie firmy tego niemają :(
AGX + seryjne springi = jak najbardziej na TAK.
od serii do -35mm
Krystian - AGXy są krótkim amorem, tak samo jak Ultra SR. USR mialem z seryjna sprezyna i bylo do baniochy.
to już sam niewiem. Springi vti pracowały naprawde dobrze z AGX. Ale one są albo krotsze albo sztywniejsze. Cos jest innego wnich. I myśle że wombat dobrze gada. W koncu onzawsze dobrze wie :P
Krystian - AGXy są krótkim amorem, tak samo jak Ultra SR. USR mialem z seryjna sprezyna i bylo do baniochy.
A co bylo nie tak ? Sam jezdze na takim setupie, autem przejechalo sie pare osob i ich opinie byly conajmniej pozytywne.
jesli seryjna sprezyna rozpierana jest na seryjnym amorku, a zalozysz ja do krótszego, to ta sila bedzie o wiele wieksza, bo amortyzator jest krótszy i trzeba ja o wiele mocniej scisnac. Wtedy auto nie zachowulje sie naturalnie
AGX-y nie sa skroconymi amorami :)
Przynajmniej do 6 gen :)
takie pospolity uzytkownik jak ja normalnie glupawki moze dostac :)
to AGX krotki to nie, to jak w koncu?
Ja u siebie montowalem jakies pol roku temu i organoleptycznie nie zauwazylem zeby AGX byl krótkim amorem :)
jesli seryjna sprezyna rozpierana jest na seryjnym amorku, a zalozysz ja do krótszego, to ta sila bedzie o wiele wieksza, bo amortyzator jest krótszy i trzeba ja o wiele mocniej scisnac. Wtedy auto nie zachowulje sie naturalnie
Ja sie nie pytam o teorie. Odczucia u mnie sa takie, ze auto dobrze tlumi, nie podskakuje i prowadzi sie calkiem sympatycznie. Setup - seryjna sprezyna + Ultra-SR.
Cytujac www.kayaba.pl
"Amortyzatory o zwiększonej sile tłumienia. Zaprojektowane z myślą
o najwyższej stabilności i kontroli toru jazdy, przeznaczone
szczególnie do zastosowania w warunkach jazdy sportowej. Mogą
być stosowane przy zawieszeniach obniżonych o max. 35mm."
Powyzsze nie oznacza, ze Ultra-SR _musi_ pracowac z krotsza sprezyna. Byc moze jest to jeszcze kwestia do jakiego modelu produkowany jest ten amortyzator.
A Ultra SR sa tansze od AGXow? Ktos zna ceny?
A Ultra SR sa tansze od AGXow? Ktos zna ceny?
Sa tansze bo nie sa regulowane ;-) JA za komplet swoich do EC9 zaplacilem niecale 900 PLN. Mysle, ze to dobra cena.
A Ultra SR sa tansze od AGXow? Ktos zna ceny?
Sa tansze bo nie sa regulowane ;-) JA za komplet swoich do EC9 zaplacilem niecale 900 PLN. Mysle, ze to dobra cena.
A gdzie? Bo ja szukam amorkow pod obnizenie tanich. Poki co znalazlem jakies supersport za 800.
A gdzie? Bo ja szukam amorkow pod obnizenie tanich. Poki co znalazlem jakies supersport za 800.
No to te sa niby do max -35 mm. Ja je mam z seryjna sprezyna. Zalatwil mi je znajomy z Krakowa. Jak chcesz moge spytac o cene do Twojego auta.
Kto ma mozliwosci w takim ukladzie zalatwienia w dobrej cenie w Pl AGX badz sprowadzenia ?
Kto ma mozliwosci w takim ukladzie zalatwienia w dobrej cenie w Pl AGX badz sprowadzenia ?
Po rabacie klubowym by wyszlo w IC jakies 320 za sztuke, to chyba nie tak zle
Kto ma mozliwosci w takim ukladzie zalatwienia w dobrej cenie w Pl AGX badz sprowadzenia ?
Po rabacie klubowym by wyszlo w IC jakies 320 za sztuke, to chyba nie tak zlejesli to jest cena za AGX`y to nie ma co importowac z USA
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.