Zobacz pełną wersję : Swap z civica IV do V
Witam!
Chciał bym się dowiedzieć czy jest możliwość przełożenia silnika z civic IV do karoserii civica V ponieważ strasznie mi się podoba generacja V ale nie było mnie na nią stać. Mailem ta nieprzyjemność dachowania moim Civikiem ;( cala karoseria jest praktycznie do kasacji ale silnik na szczęście jest cały nie ucierpiał prawie w żadnym stopniu 16V 133KM benzyna oczywiście. jestem młodym kierowca i okazało się ze tyle koni to za dużo na początek dal młodego kierowcy.....
Pozdrawiam Daniell369
Da się to zrobić, ale nie będzie to takie proste.
Son - Goku
27-12-09, 21:15
Da się. . .
Ale sporo kasy pójdzie na to i roboty.
Ja już bym Tobie radził byś sobie na razię odpuścił z tym swapem.
Szkoda Twojego zdrowia i życia póki jesteś nowym kierowcą.
hmm a ile mogło by to kosztować?? zamieszce się w 2000zl ?
a jak by tak z IV do IV hmm tez by to chyba sporo kosztowało ....
sprzeglo miales na linke a w V genie jest hydro
a drogie to jest bo ja to się nie znam zbytnio na mechanice .... jestem już prawie hydraulikiem z fachu ;p
rosiniak99
28-12-09, 16:29
skoro jesteś hydraulikiem to zamontowanie hydraulicznego sprzęgła nie powinno być dla Ciebie problemem ;)
skoro silnik cały to rozbieraj auto na części, swapa pogoń, dozbieraj i kup V gena :)
***Marco***
28-12-09, 22:47
najlepsze wyjscie ;)
Problemy niepotrzebne stwarzacie, przełóż sam silnik czyt. bez skrzyni , wiązki itd...
Koszt jak masz całą budę 4 i 5 gena to wyniesie ok hmm 60pln (koszt skrzynki piwa)
Problemy niepotrzebne stwarzacie, przełóż sam silnik czyt. bez skrzyni , wiązki itd...
Koszt jak masz całą budę 4 i 5 gena to wyniesie ok hmm 60pln (koszt skrzynki piwa)
a co pozniej z wiazka ? tego razem z szeciopakiem juz raczej nie zrobi jak sie nie zna, w sumie swapa jezeli nie zna sie kompletnie na mechanice tez nie zrobi
Tylko że jajka 133KM tanio nie kupi, a nawet z6 zdrowe ciężko i nie tanio.