PDA

Zobacz pełną wersję : Jak zamontowac wskaznik AFR?



NOLAN
26-12-09, 23:09
Witam

Mam zamiar zamontowac u siebie wskaznik AFR firmy autoguage tyle ze nie mam zielonego pojecia jak wyglada montaz takiego wynalazku,czy ktos kto to u siebie przerabial albo ma wiedze jak to ma wygladac moglby sie nia podzielic?

kiler113
27-12-09, 12:47
moze to ci pomoze

http://www.youtube.com/watch?v=ivOtfoY8P2Y

http://www.youtube.com/watch?v=Jr3-w4wdDaU

a ja mam pytanko czy zeby zamontowac tego AFRa to musze miec turbo czy w zwyklym D16Z6 tez mozna??

NOLAN
27-12-09, 15:36
Ale to chyba tyczy sie tych szerokopasmowych miernikow,a ten z allegro ma jakies dwa kabelki jedynie i moje pytanie gdzie to sie podpina zeby nic w instalacji nie zkrzaczyc ?

kiler113
27-12-09, 17:00
hmmm z tego co ja sie orientuje to w zestawie musi byc sonda ktora podlaczasz do zegara tak jak na tych filmikach, te kabelki to sa od zaplonu, masy, podswietlenia itp

ale pewny nie jestem, najlepiej jak sie wypowie ktos znajacy temat

NOLAN
27-12-09, 19:34
Te za 140zl z allegro sondy napewno nie maja bo do kilka razy wiekszy koszt jest,takze musi byc jakis sposb zeby zamontowac to do fabrycznej konfiguracji.

Tompro
27-12-09, 21:01
Te za 140zl z allegro sondy napewno nie maja bo do kilka razy wiekszy koszt jest,takze musi byc jakis sposb zeby zamontowac to do fabrycznej konfiguracji.

Taa jasne, a świstak siedzi i zawija dalej sreberka ;)

Sonda szerokopasmowa i zwykła mają inne sygnały wyjściowe więc nie wiem co chcesz obserwować na wskaźniku. To, że sprzedają osobno zegary to o niczym nie świadczy, bo są auta które mają seryjnie szerokopasmówki.

jakityp
27-12-09, 22:35
Powinny być co najmniej 3 kabelki 1- plus, 2- masa, 3- do sondy. 1 - podłączasz do kabelka, na którym pojawia się +12 po włączeniu zapłonu, 2 - podłączassz gdziekolwiek do masy, 3 - podłączyłem u siebie do kabla sygmnałowego sondy /mam 4 przewodową/ przy komputerze.

NOLAN
28-12-09, 00:01
Rozumiem ze w seryjnym d15b2 nie ma sznas zeby byla szerokopasmowa i trzeba by dokupic?

Tompro
28-12-09, 09:48
Powinny być co najmniej 3 kabelki 1- plus, 2- masa, 3- do sondy. 1 - podłączasz do kabelka, na którym pojawia się +12 po włączeniu zapłonu, 2 - podłączassz gdziekolwiek do masy, 3 - podłączyłem u siebie do kabla sygmnałowego sondy /mam 4 przewodową/ przy komputerze.

No a może kolega pochwali się jakie ma wskazania zegara, bo 4 przewodowa to jest zwykła sonda.


Rozumiem ze w seryjnym d15b2 nie ma sznas zeby byla szerokopasmowa i trzeba by dokupic?

Trzeba dokupić.

NOLAN
28-12-09, 10:52
A jestes mi w stanie wskazac na allegro jakas aukcje z sonda czteropasmowa bo niebardzo moge rozroznic.

piroman
28-12-09, 11:11
Jedna z najczęściej wykorzystywanych sond
http://www.allegro.pl/item867604685_sonda_lambda_vw_audi_seat_5_bosch_15 1cm_nowa.html