PDA

Zobacz pełną wersję : Mody w d15z1



Maximus1919
26-12-09, 15:22
Hejka, wiem że d15z1 nie robi szału jeśli chodzi o mody ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma... :p Do rzeczy; wymieniłem w nim kolektor wydechowy na 4-2-1 z CK no i moc troszkę podbiło do góry ok 9Nm i 9KM odczucia prawię równe zeru ale hamownia prawdę ci powie ;) teraz założyłem zestaw; ssaka i przepustnicę z d16z6 na listwie z wtryskami z z1 oraz dolot ze stożkiem simota. Niestety hamownia nie wjechała jeszcze ale odczucia mega dobre jeśli chodzi o dół za to góra jest w ogóle nie odczówalna (jak na hondę przystało... :() I pytanko do was co z tym fantem zrobić?? przypuszczam że na dole mieszanka jeszcze jest ok ale u góry jest za dużo powietrza a za mało zupy i dlatego nie czuć takiej różnicy... Dostałem propozycję żeby
1. wsadzić Regulator ciśnienia paliwa ale wtedy znowu będzie zalewało dół (chyba??)
2. jechać na strojenie (ale znowu mój komp jest niemodyfikowalny...) wiadomo że mozna dać kompa p28 pomodzić go i dać na strojenie ale nie wiem czy po strojeniu problem zaniknie a koszty są spore... :eek:
3. wsadzić listwę z d16z6 a wtryski z d15z1 i może rozwiąże problem??
4. co wy radzicie...?? Nie proponujcie mi swapa czy czegoś w tym stylu... na razie chcę powalczyć z d15z1 tylko nie wiem jak to rozwiązać... Aha jak wsadzę wtryski z z6 to bedzie go zalewało... :rolleyes:

zakit
26-12-09, 17:24
jest na forum jedno niezle pomodzone Z1, nie pamietam kto jest wlascicielem ale jak poszukasz to znajedziesz. z tego co pamietam to on mial inny walek, i kolko regulowane. jak na moje to zmien kompa, i jedz na strojenie. napewno dobrze ci dobiora mieszanke, nigdzie cie nie bedzie zalewac :) walnij jeszcze reszte wydechu na przelocie :)

a jesli chcesz cos konkretnego to wrzuc czapke od z6 :)

Maximus1919
26-12-09, 18:36
No to jak już mi piszesz że czapkę od z6 to chyba nie za bardzo wiesz o co chodzi z d15z1... Bez obrazy oczywiście ;)

Frydzio
26-12-09, 18:51
Gruszkin vel Gruszecky chyba cos tam majstrował w z1, później przedzedł jednak na d15b, poszukaj jego tematu w dziale Vgen

Lcfr
26-12-09, 19:01
ode mnie propozycja bys poczytał
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=6467&highlight=nie+modyfikowalny

Maximus1919
27-12-09, 00:27
ode mnie propozycja bys poczytał
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=6467&highlight=nie+modyfikowalny
To już dawno czytałem a z gruchą się kontaktuje na bierząco ;)
Dziwi mnie tylko to że nikt nie chce mi odpowiedzieć na pytanie tylko każdy wali jakiś półśrodek w postaci; a zobacz, a pogadaj :rolleyes: Fajnie by było jak by ktoś się konkretniej wypowiedział co i jak można wykąbinować zeby przywrócić ducha HONDY... :rolleyes:

havok
27-12-09, 09:34
Patrząc na to, co aktualnie Honda wyprawia, tutaj jak najbardziej jest widoczny duch Hondy. d15z1 to taki prekursor.

Maximus1919
27-12-09, 09:54
Może niepozorne d15z1 ale na samym początku jak przesiadłem się astry 1.8 16v nie było jakiejś rewelacji chodź do setki szły podobnie to astra nie miała tego czegoś co miała Hondzinka... Astrą na 4 i 60km/h po redukcji na 2, szła a Hanka po redukcji dostawała furii w porównaniu do tego jak się jechało na 4 50-70km/h. Jadąc z trzema ogrami na aucie sam byłem w szoku że będzie miała tyle pary żeby aż tak przyśpieszać jak na 1.5 z baaaaaardzo długą skrzynią... ;/