Draco
21-12-09, 15:00
Cześć!
mam Honde V gen z silnikiem d15b7. ostatnio zrobiłem minime na d16z6. Pojeździłem na tym setupie 1 dzień i auto zgasło. Paliło z trudem i obroty max do 3000. jak się okazało, uwaliło klinek w kole wałka rozrządu. Koło było z z6. Zamontowałem inne koło z d16a6, pochodziło 10 sek i znowu urwało klina. mechanik powiedział, że minimalnie przesunął się rozrząd.
Jaka może być przyczyna? śruba w kole byłą mocno przykręcona. Czy nowe koło załatwi sprawę? i jakie szanse na to, że zawory są całe?
Widziałem tutaj już podobny temat, ale nie znalazłem w nim odpowiedzi.
mam Honde V gen z silnikiem d15b7. ostatnio zrobiłem minime na d16z6. Pojeździłem na tym setupie 1 dzień i auto zgasło. Paliło z trudem i obroty max do 3000. jak się okazało, uwaliło klinek w kole wałka rozrządu. Koło było z z6. Zamontowałem inne koło z d16a6, pochodziło 10 sek i znowu urwało klina. mechanik powiedział, że minimalnie przesunął się rozrząd.
Jaka może być przyczyna? śruba w kole byłą mocno przykręcona. Czy nowe koło załatwi sprawę? i jakie szanse na to, że zawory są całe?
Widziałem tutaj już podobny temat, ale nie znalazłem w nim odpowiedzi.