Zobacz pełną wersję : problem z kontrolka swiec zarowych...
witam...........czy pomoze ktos jak w temacie.........czy jest gdzies w hondzie z 2004r 1,7ctdi....bezpiecznik swiec zarowych albo cos co moze byc wynikiem ze pali mis sie caly czas ta spirala na liczniku....swiec mi chyba wogole nie podgrzewa bo teraz troche przymrozilo i sa problemy z odpalaniem......z gory dziekuje za pomoc...albo jakies inne wskazowki do czego moglbym zajrzec.....
tak jakis bezpioecznik albo jakies inne wskazowki co moze byc przyczyna palenia sie spirali od swiec zarowych.....bo napewno nie podgrzewa......czyzby wszysrttkie 4ry swiece byly trafione??
Wcale nie jest że napewno nie podgrzewa. W Hondzie kontrolka świec lubi się palić nie tylko jak cos jest ze świecami. Często pali się razem z kontrolką silnika i przyczyna jest zupełne inna. Ja sprwdzam świece najpiew bez ich wykręcania. Najpierw zdejmuję wszystkie przewody ze świec, potem podłączam przewód do klemy "+" akumulatora i "smergam" kablem po świecy. Jak idą iskierki znaczy świeca przewodzi i na 90 % działa ( na 90 bo może być też zwarcie do masy ale to rzadkie przypadki). Jak nie iskrzy to wykręcam i dodatkowo podłaczam na krótko do aku ale to już tylk oformalność bo sposób ten jeszcze mnienigdy nie zawiódł.
a czujnik podgrzewania swiec? istnieje cos takiego?:) strzelam
Jestem świeżo upieczonym właścicielem civiczki VII właśnie z wspomnianym silnikiem CDTI. Jak kupiłem zapaliła mi się wspomniana kontrolka. Pewnego razu wogóle nie zapalił. Po podłączeniu do komputera wyszła przyczyna. Błąd powodował wadliwy czujnik sterowania wtryskiem (w sumie są dwa mnie zawiódł ten u góry). Po wymianie wszystko działa jak należy. Z moim probleme w parze szło wyższe niż przeciętnie spalanie. Koszt czujnika: zamiennik - 150, oryginał Opla - 200, oryginał Hondy - 250. Koszt podłączenia do komputera i skasowania błędu zależy od mechanika.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.