Zobacz pełną wersję : biegi, problem
siema, mam problem z wlaczeniem drugiego biegu, problem pojawia sie przy redukcji z biegu trzeciego na bieg nizszy:). co to moze byc?? help!
standart :) ewentualnie przegazuj lekko przed wrzuceniem 2
ale standart zima czy ogolnie tak sie dzieje? bo nie wiem, mam civica 4miechy:)
zima zanim skrzynia sie rozgrzeje sa problemy zeby zredukowac (glownie z 2 na 1 trzeba sie niemal zatrzymac) podejrzewam ze to kwestia oleju w skrzyni ktory gestnieje , a czesto jest niewymieniany wiec troszke traci wlasciwosci ... gdzies byl temat w ktorym byly zdjecia jak wygladal olej , jezeli dodatkowo pojawi sie mroz no to mamy takie sytuacje
proste i logiczne - dlatego ja np zanim odpalam hanke to ruszam biegami na sucho - kilka sekund - a pozniej dodatkowo jak sie rozgrzeje, kolega wyzej dobrze powiedzial, zeby zredukowac 2 na 1 trzeba sie niemal zatrzymac.
skolopendra
18-12-09, 16:32
problem pojawia sie przy redukcji z biegu trzeciego na bieg nizszy
a zgrzyta?
raczej nie zgrzyta, tylko ciezko czasami zredukowac. czyli nie musze sie obawiac, cos sie rozdupczy??
skolopendra
18-12-09, 18:51
zalej mtf-a .powinno pomóc
No właśnie, "bo Honda napisała dawno temu" to w 5. genach ludzie jeżdżą na 10W-40 a później problemy :)
Mnie dzisiaj przy -13 st. biegi wchodziły wolniej (aż się nie zagrzała skrzynia) ale bez problemów ...
proste i logiczne - dlatego ja np zanim odpalam hanke to ruszam biegami na sucho - kilka sekund - a pozniej dodatkowo jak sie rozgrzeje, kolega wyzej dobrze powiedzial, zeby zredukowac 2 na 1 trzeba sie niemal zatrzymac.
to gratuluje pomysłu, nie zdziw sie jak ci synchronizatory padna.
redukcja na 1... to nawet jak jest cieplo to sie powinno zatrzymać...
a dwojka ciezko wchodzi chyba norma za zimnym;) tak samo jak wsteczny :D
czytałem kiedyś o redukcji na 1. podobno trzeba przegazować żeby synchronizatory się zgrały inaczej....
Skoti, to nie tak to konca, w zasadzie na przygazowce wrzucisz kazdy bieg bez sprzegla, synchronizatory im wyzsza predkosc walka tym gorzej sobie radza z przelozeniem.. w zasadzie 1 wbija sie praktycznie na chama podczas jazdy - jak naskrobal Mierzej, zeby synchronizator i zebatka 1 w tylek nie dostaly, to powinno sie praktycznie auto zatrzymac.
Dlatego też 1 wrzucam stojąc tylko i wyłącznie w miejscu
skolopendra
19-12-09, 10:51
skrzynie s20 s40 nie posiadają synchronizacji 1 biegu
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.