PDA

Zobacz pełną wersję : DC sport



Lukasz4D
17-02-05, 12:25
Siemka
Mam pytanie odnosnie ponizszych danych kolektora DC sport w jednym ze sklepów i-netowych.
Honda B-series engine
B16, B18, B20 ETC - AHC6612

Ma on jeden numer wiec jest taki sam do wszytskich powyzszych silników.
i teraz pytanie
czy nie ma zbytnich róznic miedzy B20 a B16 np 10 cm, zeby nie wystawał w b16 bardzo u dołu.
Czy srednica wylotu nie bedzie dopasowana do B20?? i w b16 bedzie kicha??

Jakie jest wasze zdanie??

i jakby mógł mi ktos wytłumaczyc co tzn. Ceramic
Stalowe sa drozsze a ceramic tansze - z czego one za - bo chyba nie z porcelany ;)

Pozdrawiam
Łukasz4d

przemir
17-02-05, 12:30
dla mnie amerykanie troche za mocno uogulniaja bo B16 do B16 nie rowne bo inaczej sa sady rozwiazane w B16A1 a inaczej w B16A2. podobnie jest z montazem tego.

Pati
17-02-05, 15:36
hamerykany nie znają B16A1 - nie występowało u nich na rynku - tylko z prywatnego importu. juz szybciej znaja B16A z japonskiego CRXa, potem B16A2/3 i B16B z CTRa. szukaj raczej specyficznego do B16A2
ceramic sa bardziej popularne, stad cena. sa stalowe, ale 'ceramic coated' - wstepna izolacja termiczna.

Javo
17-02-05, 17:27
ceramic coated jest matowy i jest brzydki po pewnym czasie :wink:
a stainless steel jest chromowany, i ladny.

Taka jest mniej wiecej roznica w wygladzie. Poza tym to chyba nie ma zbytniej roznicy. Z tego co widzialem to DC SPORT ma rozne do roznych silnikow. Jak ja szukalem swojego kolektora, to widzialem ze byly rozne kolektory do roznych wersji B18... Wiec gdzies powinnienes znalezc konkretnie do B16A2.

itr
17-02-05, 18:38
ceramic coated jest matowy i jest brzydki po pewnym czasie :wink:
a stainless steel jest chromowany, i ladny.


1.stainless steel nie jest chromowany tylko wypolerowany.
2.ceramic coated to "nieco gorszy i ciezszy" stop metalu w oslonie termiczno antykorozyjnej a co za tym idzie brzydziej to wyglada.

Lukasz4D:
Nie ma roznic w zasadzie w przyrostach - roznica 0.02 KM :wink:
B18C i B16A to roznica wysokosci bloku wiec i kolektora w zasadzie, ale nie placz tylko zamawiaj pod twoj silnik i ci prawidlowy przysla.

typeR
17-02-05, 21:02
W jednym z topicow wojtrek wrzucił zdjęcie założonego kolektora DC 4-1 od B18C... On założył go do B16 i z tego co widać ze zdjęcia nie ma tragedii...

http://www.diesel.win.pl/stuff/dc_wys.jpg

ARTX
17-02-05, 21:19
ale mu furak wysoko stoi.. u mnie miska jest z 10cm nad ziemia :?

LIO
17-02-05, 21:30
hehe, z 10cm to ma wysokosc opony do felgi, miseczka to ciutek wyzej. :-)
w 3D nie mierzylem, ale bylo hardcorowo, miska byla pogieta, ale na szczescie cala, kolektor tez przytarty, za to stabilizator i wahacze poscierane, jakby ktos diaxa uzyl.
teraz dosyc hardcoru, wole tak jak na fotce :-)

ARTX
17-02-05, 22:22
wiec zobacz jak jest u mnie :) a mam zalozone balony 15'

http://img27.exs.cx/img27/8931/bok1im.jpg

typeR
18-02-05, 00:11
Jak nisko siedzi... w przeliczemniu na ramki papierosów czywiscie? :lol:
BTW Widze ze przeszczep sie udał, gratulacje :!:

Lord_ZED
18-02-05, 02:57
Jak popatrzyłem jak 'Siedzi' To powiem ci że będzie za nisko moim zdaniem. Jak będzie dziura to może się zarysować o ziemie :/.
Ps. Gdzie ty jeździsz tak niskim autem w polsce ?? ?? U mnie by nie dało rady :(.

itr
18-02-05, 03:14
Jak nisko siedzi... w przeliczemniu na ramki papierosów czywiscie? :lol:
BTW Widze ze przeszczep sie udał, gratulacje :!:

dwe paczky marlboro i jedyna popularnych