PDA

Zobacz pełną wersję : Civic 5th / C series Engine



Nemereth
16-12-09, 22:11
Witam,

Czy ktoś już kiedyś spotkał się z swap'em 5th Generation Coupe oraz silników C Series? Czy fizycznie gabaryty C Series zmieszczą się w ramie 5th Generation ?

Mam właściwie w rozbiórce swoją Carminel z przeznaczeniem na B18C (1.8L 16V DOHC VTEC PGM-FI z Integra Type-R (DC/DB) - 197HP@8000, 134@7500RPM przy 11.0:1)

Jednak zastanawiam się czy byłaby możliwość zmontowania C30A/C32A (3.0L 24V DOHC VTEC PGM-FI / 3.2L 24V DOHC VTEC PGM-FI )

Problem polega na technicznej możliwości pojemności pod maską. Da się to obejść przedłużając przód? lub jakoś inaczej?

Jakieś pomyły?

crxd16
16-12-09, 22:29
skoro sie miesci j to c pewnie tez wejdzie

Nemereth
16-12-09, 22:32
Niestety nie mam pod ręką żeby pomierzyć a zanim zamówię i opróżnię portfel to muszę być pewny bo co ja później zrobię z tym silnikiem? Groszy nie kosztuje ;/

Pati
17-12-09, 11:16
a to wzdłużnie chcesz ten silnik montować?
jesli chcesz V6, wsadz serie J. są do tego mocowania, półosie, pasuje prawie bez problemowo.

Kras
17-12-09, 12:15
A to C32 wzdluznie siedzi??

Nemereth
17-12-09, 18:02
Jak trzeba będzie to bak przeniose pod maske a silnik w bagażnik, nie ma znaczenia. Chodzi tylko o to żeby dało się to zrobić technicznie na 5th Generation Coupe.

ygor
17-12-09, 18:08
Jak trzeba będzie to bak przeniose pod maske a silnik w bagażnik, nie ma znaczenia.

z takim podejsciem, to stary , możesz wszystko (tak jak w tej piosence L.O. 27) więc twoje pytanie troche bez sensu , bo jak to sie mowi wszystko sie da jest to tylko kwestia kosztow.

jeżeli wsadzili silnik z corvetty do cifa to Hondowskie V6 wcisniesz z palcem - może na dach ?

tfidos
17-12-09, 19:36
pewnie troche ponad maske bedzie wystawac - kwestia dobrego blacharza ;)

Nemereth
17-12-09, 20:22
To pytanie techniczne. Na sarkazm prosze zalozyc oddzielny temat w HydePark.

Nie interesuje mnie Corvetta. Interesuje mnie dokladnie EJ1 oraz C32A. To że sporo będzie on kosztował to już wiem, to, że jest ciężko dostępny też wiem.

Więc da się spokojnie wsadzić go w ramę 5th Generation Coupe łącznie ze skrzynią i podłączyć na oś ?

soldi
17-12-09, 20:43
Więc da się spokojnie wsadzić go w ramę 5th Generation Coupe łącznie ze skrzynią i podłączyć na oś ?

odp:


z takim podejsciem, to stary , możesz wszystko (tak jak w tej piosence L.O. 27) więc twoje pytanie troche bez sensu , bo jak to sie mowi wszystko sie da jest to tylko kwestia kosztow.






kolejny temat typu "mam pomysł - dopingujcie mnie"... skoro koszta nie grają roli, to po prostu kup silnik i rób, jak będzie ciasno to sobie podłużnice nowe zrobisz i wejdzie.. temat w PL nie jest zbyt rozdmuchany, więc szczegółowych informacji szukaj na forach USA

Nemereth
17-12-09, 21:12
kolejny temat typu "mam pomysł - dopingujcie mnie"

Powiedziałbym mam bude i potrzebuje psa żeby ją pilnował... Koszta kosztami, ale nie chce ruszać podłużnic bo to się mija z celem.

Więc jeśli możecie to podpowiadajcie co wiecie w temacie bo odpowiedzi w stylu tym podobnym mnie nie interesują a Tymbardziej was nie czynią Pro...

majin103
17-12-09, 21:29
czytałem na jakimś forum hondowskich USA ze C serie wsadza się dosyć dobrze natomiast najgorzej jest z przekładnia kierowniczą bo się nie mieści i trzeba rzeźbić. CO i jak niewiem. Znalazłem w googlach

Konrad84
17-12-09, 21:38
przedłuż przód i powieś go przed przednią osią, wtedy będzie pro. Tak na serio, czemu ten silnik ?

Nemereth
17-12-09, 23:02
Dlaczego ten silnik...

Hmm... Dobre pytanie. Dlatego, że NSX kosztuje dobre 50 k euro za silnik zapłacę przynajmniej połowę mniej więc jeśli się da bez większych przeróbek przełożyć silnik to będę zadowolony, a pozatym jak się zabić to czymś dobrym :)

Konrad84. Co masz na myśli by powiesić silnik przed osią? Co to da? więcej opisu poproszę. To jest chyba jedyny taki temat tutaj na forum więc warto go sensownie wzbogacać i rozbudować.

Konrad84
17-12-09, 23:20
Dlaczego ten silnik...

Hmm... Dobre pytanie. Dlatego, że NSX kosztuje dobre 50 k euro za silnik zapłacę przynajmniej połowę mniej więc jeśli się da bez większych przeróbek przełożyć silnik to będę zadowolony, a pozatym jak się zabić to czymś dobrym :)

za 25 k euro można mieć profi civica z profi k serią, która będzie szybsza.

Konrad84. Co masz na myśli by powiesić silnik przed osią? Co to da? więcej opisu poproszę. To jest chyba jedyny taki temat tutaj na forum więc warto go sensownie wzbogacać i rozbudować.

to niestety znaczy, że nie wiesz o czym mówisz.

wunat
17-12-09, 23:39
jak ma byc nsx, to szukasz zlego miejsca na silnik ;] no i buda ma pare delikatnych niansow rozniacych ja od tej nsx`owej... \

majin103
17-12-09, 23:57
Szczerze to za tą kase wolałbym NSXa z D serią niz Civica Z C serią. Myśle że jakies powypadki NSX sa do zdobycia za ta kase

Nemereth
18-12-09, 05:45
NSX z D seria? jakoś nie widzę jak to jeździ bo raczej nie będzie jeździło... Powypadki NSX... doprowadzenie go do ładu wyniesie 2x cene kupna która sama w sobie jest wysoka.

LIO
18-12-09, 06:26
ach, marzycieli jak widac u nas nie brakuje...

Pati
18-12-09, 07:06
sensowną i techniczną odpowiedź dostałeś w 4tym poście.
jak chcesz se zbudować 'prawie NSXa' to wsadź centralnie B18C do solniczki i bedzie prawie idealnie.

sodemarco
19-12-09, 12:36
Chyba zartujesz ze masz bańke i chcesz ja inwestowac w civica piątke..:rolleyes:

Bono
21-12-09, 23:35
może to jeden z tych milionerów z lotto, którzy się jeszcze nie ujawnili...;)

Nemereth
23-12-09, 01:59
Nie macie własnych portweli żeby do nich zajrzeć?. To nie temat o tym co sie ma a czego nie.

Temat jest o wsadzeniu C32A do Civica... Proszę się go trzymać

Proszę moderatora o skasowanie zbędnych postów z tematu łącznie z tym. Dziękuję.

bulikcbr
23-12-09, 13:40
a czy C32A to nie przypadkiem silnik z Legend? a C32B były w NSX

Pati
23-12-09, 16:47
A to legend, B to NSX

Nemereth
23-12-09, 23:44
Z moich informacji wynika iż C32A to NSX/NSX-T.

Natomiast C27<x> to Accord/Legend
oraz C30A to Legend

C32A5 oraz C32A6 to także Legend

kuba_guzik110
24-12-09, 22:03
Po pierwsze nemer nie piepsz głupot bo każdy wie ze nie wsadzisz silnika czy to j seri czy c seri czy nawet k seri do swojej 5g, zrób pierwszo rzeczy bierzące (serwisowe, blacharke) a potem myśl o w ogóle jakimś swapie

a czy te 3,2L nie siedziały w acurach o oznaczeniu bodajże CL ??

crxd16
24-12-09, 22:22
w cl to j siedzialy ;)

sadam
24-12-09, 22:33
jesli dojdzie do skutku to bedzie jeden z pionierskich takich projektow pewnie na skale calej europy.tylko wsadzic silnik zeby wsadzic.w takiej kasie przeciez bedzie milion innych aut ktore beda szybsze, ladniejsze i lepiej sie prowadzily.
po pierwsze ja bym sie zastanowil nad sensem takiej rzezby.

Nemereth
24-12-09, 22:38
Po pierwsze nemer nie piepsz głupot bo każdy wie ze nie wsadzisz silnika czy to j seri czy c seri czy nawet k seri do swojej 5g, zrób pierwszo rzeczy bierzące (serwisowe, blacharke) a potem myśl o w ogóle jakimś swapie

a czy te 3,2L nie siedziały w acurach o oznaczeniu bodajże CL ??

Guzik u mnie blacharki nie trzeba robic :) blotniki i zderzak sie wymienia i tyle. buda jest zdrowa, serwisówka u mnie nie potrzebna, wszystko działa, tylko akumulator nowy dać i węże nowe z Chłodnicą. A czy wsadze czy nie to inna bajka i tym się nie martw. Rozeznanie mogę zrobić czy za to też się przyczepisz? Od czegoś trzeba zacząć, może ktoś poczyta i sam wycuduje taki swap. Co za różnica?

Poki co nie moge nigdzie dostac w US C32A. Więc gadaj se zdrów co chcesz :)

P.S. piepsz pisze się przez rz, bierzący przez ż. Mądralo Guzik.

P.S2. Prosiłem tylko SENSOWNE wskazówki/wypowiedzi... połowa postów nic nie wniosła do tematu prócz szydery.

LIO
25-12-09, 01:48
jak to mówią, trzeba mieć fantazje i pieniądze synku ;)
fantazje jak widać masz (zresztą nie Ty jeden na forum)...

ja już zaczynam kibicować... Idź na całość, Idź na całość... !!!

Nemereth
25-12-09, 09:17
Tatko, może dorzucisz mi tak połowę ?

Ostatni raz proszę o jedynie sensowne wypowiedzi co do technicznych zagadnien tego swapa!!!
Przy kolejnym poscie zwątpię w inteligencję wypowiadającego się, znaczy nie umie czytać...

Tompro
25-12-09, 10:01
Tak czytam ten temat i nie wiem Nemereth o co Ci chodzi. Wiadomo, że w PL nikt takiego swapa nie robił więc co mamy Ci tu napisać? Jak chcesz robić coś pionierskiego to raczej posiłkuj się forami i stronami zagranicznymi. Wątpie czy odpowiedź kogoś tak da się lub nie da się będzie jakoś pomocna skoro nikt sam tego nie robił.

jaroszx
25-12-09, 13:39
C32a siedziało w Legendach i PODOBNO w nsx
c32b w nsx

Co do swapika, sam nad tym myślałem, ale dostępność części (swapu) znikoma, koszta kosmiczne, a i autko bedzie sie nadawać tylko na 1/4...

Prędzej wsadź (o ile sie to Tobie uda) J serie,tyle że... Odetnij siebie lewą nogę bo OLBRZYMIA WIĘKSZOŚĆ J jest w automacie....


A czy wejdzie... Wszytko wejdzie, w US i A wsadzono całe podwozie z silnikiem od legenda 4wd do 5gena w sedanie, lub uturbione c/j do 4 gena... Tylko w naszej szerokości geograficznej mija sie to z celem...

Nemereth
25-12-09, 15:07
Z moich informacji wynika iż C32A to NSX/NSX-T.

Natomiast C27<x> to Accord/Legend
oraz C30A to Legend

C32A5 oraz C32A6 to także Legend

Nie ma innej opcji. Co do tego jaki silnik gdzie siedział to jestem pewien (wyjątki pojedyńcze - nie znam)

jaroszx
25-12-09, 19:35
Nie ma innej opcji. Co do tego jaki silnik gdzie siedział to jestem pewien (wyjątki pojedyńcze - nie znam)

Miało byc o swapie, a jest o "co siedziało w jakiej du.ie"

Więc:

C serie dzielimy na:

90* sohc oraz dohc

W nsx siedziały c30a dohc oraz c32b dohc

c32a dohc wychodziły w legendach i czymś jeszcze tyle ze non vtec.

Czyli ok 220hp....


Patrząc na koszta zakupu silnika, swapu itd...

Nemereth
26-12-09, 17:00
Dostępność samego silnika jest znikoma, na razie wszędzie gdzie się dowiadywałem w USA to nie mają możliwości ogarnięcia takiego.

Civica trzeba niestety ciąć z tyłu, przenieść bak i dużo bawić się w blacharke. Pozostałe części trzeba do montażu samemu wykombinować, przerabiać... Przydałoby się poszerzyć osie a to dodatkowy spory kłopot... i dużo innych.


Marzenie szlag trafia ;) Sensownie to trzeba zacząć odkładać na całego NSX'a :(

LIO
26-12-09, 20:13
Marzenie szlag trafia ;) Sensownie to trzeba zacząć odkładać na całego NSX'a :(

to co, nic z tego ?

a tak się ciekawie zapowiadało i wiało optymizmem na ten projekt...

Tompro
26-12-09, 20:21
Bym powiedział, że od samego początku się nie zapowiadało ;) Ot kolejny marzyciel z większymi aspiracjami jak umiejętnościami.

Kras
26-12-09, 21:01
W sumie troche beka, ze niektorzy chca koniecznie zrobic NSXa z Civica zamiast po prostu tego NSXa kupic. To duzo taniej wychodzi wbrew pozorom:D

mighty
26-12-09, 21:45
to czekamy w takim razie na NSXa. Za kilkanaście lat pewnie będzie...

Nemereth
26-12-09, 21:49
Zrobie co mogę, nic nie obiecuję :)

skolopendra
26-12-09, 23:01
a było poprosić mikołaja,może byś dostał ;)

Nemereth
27-12-09, 00:44
no tak, Mikołaj by rozwiązał problem, że nigdzie póki co nie można nawet znaleźć tego silnika na sprzedanie...

BLACKDEVIL
27-12-09, 01:41
za te 25 tys euro to zrobisz b18 500hp+ ;-))
ostatnio patrzylem to blok kosztuje ok 15-20tys pln max ktory wytrzyma do 700hp
turbo jakies 10tys... reszta czyli tloki,panewki,korby,sprezynki,glowica to tez jakies 15-20 tys pln wiec moze takie cos sobie zmontuj ;-)) tu problemu z wsadzeniem napewno nie bedzie ;-))) + strojenie to jakies 50-60tys pln czyli 15tys euro wiec sporo mniej niz ten twoj silnik......

kuba_guzik110
27-12-09, 11:14
nemer naucz sie posługiwać internetem wtedy moze znajdziesz sam kompletny silnik i nawet calego nsxa poniżej 25kafli :) Jak ja znalazłem to w 15min a ty nie możesz to coś jest z toba nie halo. Jeśli chodzi o nsxa to mój sąsiad miał nawet pobitego za okolo12tys zł z tego co pamietam :)

vtec
27-12-09, 12:00
Pobitego za NSX za 12k? My mówimy o tym samym aucie w ogóle?

Nemereth
28-12-09, 15:22
nemer naucz sie posługiwać internetem wtedy moze znajdziesz sam kompletny silnik i nawet calego nsxa poniżej 25kafli Jak ja znalazłem to w 15min a ty nie możesz to coś jest z toba nie halo. Jeśli chodzi o nsxa to mój sąsiad miał nawet pobitego za okolo12tys zł z tego co pamietam

Osiołku, pierwszego lepszego z brzegu też widziałem, a sprawnego nie bitego za 40 k euro :)


Pobitego za NSX za 12k? My mówimy o tym samym aucie w ogóle?

Guzik wszystko znajdzie i zrobi, tylko szybko sie to rozpada pozniej :P Albo ten NSX sąsiada był w takim stanie, że raczej nic by z tego nie wyszło więc 12k to wartość sentymentalna "mam NSX'a" rotfl.

kiler113
29-12-09, 23:04
hahahahahahahaha ale Nemereth SHOW zrobiles :D:D:D:D:D:D

gratuluje :D:D:D:D:D


Jezeli w twoim EJ kiedykolwiek zagoscie chociazby Bseria to bede ci skladal poklony za kazdym razem jak cie zobacze

Nemereth
30-12-09, 01:55
a to B seria to jakiś wyznacznik bycia cool?

buahahah.

Ale żeś powiedział :)

Tompro
30-12-09, 09:18
a to B seria to jakiś wyznacznik bycia cool?

buahahah.

Ale żeś powiedział :)

Nie, to raczej była taka ironia jakby kolega nie zauważył ;)

Nemereth
30-12-09, 22:24
mniejsza z tym.

Zrobiłbym ten swap czy nie zrobił, z tematu zrobił się smietnik. Jak nie mi to może komuś innemu mogły informacje się przydać. Ale po co sensownie się wypowiadać jak można poszydzić...

falek84
30-12-09, 23:52
hahahahahahahaha ale Nemereth SHOW zrobiles :D:D:D:D:D:D

gratuluje :D:D:D:D:D


Jezeli w twoim EJ kiedykolwiek zagoscie chociazby Bseria to bede ci skladal poklony za kazdym razem jak cie zobacze

w pelni sie z toba zgadzam.

Nemereth
31-12-09, 01:49
"Super Pro Master Technical" wypowiedzi. A później na forum ciężko coś znaleźć... później słychać... masz pełno tematów.

Tylko jak w tych tematach coś konkretnego znaleźć jeśli tak podchodzicie do sprawy?

Czy któryś z moderatorów będzie miły i pokasuje te durne posty? Łącznie z moimi ;/

LIO
31-12-09, 09:13
moderator musialby skasowac caly ten temat, bo jest durny, głównie z pierwszym postem...

lucas2f2f
31-12-09, 13:33
Naprawdę szkoda miejsca na takie przepychanki na forum technicznym, które powinno być źródłem wiedzy na konkretny temat. Myślę, że jeden dział Hyde Park wystarczy, ale z tego co ostatnio widac to całe forum zmierza w nieodpowiednim kierunku za sprawą osób, które lubią różnego rodzaju prowokacje... Sorry za OT

majdan
03-01-10, 02:37
Czy któryś z moderatorów będzie miły i pokasuje te durne posty? Łącznie z moimi ;/


moderator musialby skasowac caly ten temat, bo jest durny, głównie z pierwszym postem...

:)

Po co instalować silnik NSX do CVC i przebudowywać połowę samochodu? A właściwie cały samochód... Nie jest to ani opłacalne, ani przemyslane chyba. Tak jak koledzy wspomnieli wcześniej za dużo mniejsze pieniądze można zbudować znacznie szybszy / mocniejszy samochód. Jedyne za to medialny lans i wielkie halo okupione majątkiem.

sadam
03-01-10, 17:09
i wielkie halo okupione majątkiem.

ale jaki respect na forum!

vtec
04-01-10, 00:19
Ode mnie +4 pkt.

RDK
04-01-10, 16:05
a to B seria to jakiś wyznacznik bycia cool?żaden wyznacznik, po prostu założyłeś temat pod tytułem "chcę zbudować najwyższy budynek w PL, mam 3 cegły i łopatę" sorry ale tak to widzę, B/H seria to kolejny krok po twojej D serii więc kolega dał Ci do zrozumienia ze jak chociażby to byś zrobił, to byłoby dobrze...

i nie, nie zaglądam Ci do portfela choć gdybyś miał kasę to idziesz do porządnego warsztatu, mówisz co i jak i jazda z tematem.

kornel861
04-01-10, 19:09
"chcę zbudować najwyższy budynek w PL, mam 3 cegły i łopatę"

lol :D:D:D

Cegła
07-01-10, 20:14
"chcę zbudować najwyższy budynek w PL, mam 3 cegły i łopatę"

No Kaczyńskich jest dwóch, ale ja się nie roztrajam ;)

Sorx za OT

majdan
08-01-10, 00:53
Dobra były smiechy, ale dalszy smietnik zbędny.