Zobacz pełną wersję : problem z odpaleniem .. brak zapalajacych sie kontrolek
morgen
na moje nieszczescie niechcacy probowalem odpalic fure razem ze zwartym gniazdem od bledow , pokrecil i wiadomo nie odpalil , przekrecilem kluczyk jeszcze raz i kontrolki przeswtaly sie swiecic jak przy rozladowanym akumulatorze zapykał rozrusznik i cisza od tego momentu , wyjalem spinacz zmienilem akumulator i dalej to samo zero kontrolek, sam cyferblat i elektryka dziala , po przepreceniu kluczyka dzialaja elektryczne szyby i swieci sie kontrolka od zapietego recznego? co to moze byc bo sprawdzilem wstepnie bezpieczniki w komorze silnika i sa ok...
komp sie zjarał? jakies pomysly?
skolopendra
16-12-09, 18:23
komp sie zjarał?
jest to możliwe.sprawdź raz jeszcze zabezpieczenia lecz za pomocą miernika
jest to możliwe.sprawdź raz jeszcze zabezpieczenia lecz za pomocą miernika
to znaczy?
komp sie nie jara od zworki diagnostycznej, normalna procedura testowa w przypadku niektorych bledow zaklada uruchomienie auta ze zworka.
Nawet bez komputera wszystkie kontrolki poza check engine powinny sie zapalic, straciłeś gdzies mase, masz gdzies zwarcie, jakis bezpeicznik jest przepalony lub poprostu oba akumulatory sa rozladowane-uszkodzone.
no ok :-) ... tylko ze to nie jest ori OBD1 tylko OBD2 z d14 przerobione na OBD1 wiec jak jest drut to moze byc jakas niestandardowa akcja ... na razie wykrece kompa i sprobuje podpiac gdzie indziej i jeszcze raz sprobuej przejrzec wszystko
edit: akumulator jest ok, jeszcze podmienilem z CRXa ktory jest na pewno dobry i jest to samo
przede wszystkim sprawdź przewód masowy między nadwoziem a skrzynią biegów. bardzo często się urywa
przede wszystkim sprawdź przewód masowy między nadwoziem a skrzynią biegów. bardzo często się urywa
Dokładnie jak kolega napisał, przewody masowe trzeba sprawdzić, jeśli wyciągałeś akumulator to sprawdz przewód masowy, który idzie bezpośrednio do akumulatora, czy ma dobry styk z karoserią (u mnie tak się kiedyś stało i wyszło, że styk zaśniedział i działy się cuda:eek:)
skolopendra
21-12-09, 14:49
swoja drogą jak tam było przerabiane całe złącze ,to warto kabelki z osobna poprzeglądać
morgen
powodem byl przewód masy idący od skrzyni do podluznicy, przy okazji posprawdzalem reszte w komorze
dzieki za pomoc:)
No i problem z głowy:D a ja na przyszłość coś więcej będę wiedział-jakby coś:D;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.