PDA

Zobacz pełną wersję : Korektor sily hamowania



gregor_d16z6
15-12-09, 13:38
Czesc, po swapie hamulcy (262,239 + pompa 15/16") mam problem z hamowaniem tylnej osi. Ona poprostu prawie wogole nie hamuje... Moze jakis korektor sily hamowania.. Jaki ? Jakiej firmy ? A moze jakies inne pomysly co na taka przypadlosc zrobic :rolleyes:.

Pozdrawiam

crxd16
15-12-09, 15:39
zaloz z crxs'a mozna je kupic po 50z

gregor_d16z6
15-12-09, 16:34
zaloz z crxs'a mozna je kupic po 50z

Jest regulowany ten korektor ?

Jarek
16-12-09, 00:12
Nie jest regulowany...

gregor_d16z6
16-12-09, 00:55
Chodzi mi o regulowany, zeby mozna bylo przestawic sile miedzy oskami.........

Co polecacie ?

kuba_guzik110
16-12-09, 09:42
willwooda czy jak to tam sie pisze

grafix
19-12-09, 16:30
to nie takie proste jak sie wydaje ...

jacek_wu
20-12-09, 21:17
raczej tiltona, ale trzeba przerobic caly uklad hamulcowy na przód - tył i raczej nie jest to dopuszczone do ruchu

BUBA
21-12-09, 00:15
a bo to jakiś krzyzowy ukłąd jest czy coś takiego. kurcze i nie da rady w żadnej Hani tego tiltona tak plug & play? tez sie czailem w przyszłości po swapie. A co jak ktos użyje jakiejś brzytwy (kit) tarox, brembo etc. na przód i tył będzie niewspółmierny do przodu? co wtedy? przydałby się jakiś korektor...

Tompro
21-12-09, 07:38
a bo to jakiś krzyzowy ukłąd jest czy coś takiego. kurcze i nie da rady w żadnej Hani tego tiltona tak plug & play? tez sie czailem w przyszłości po swapie. A co jak ktos użyje jakiejś brzytwy (kit) tarox, brembo etc. na przód i tył będzie niewspółmierny do przodu? co wtedy? przydałby się jakiś korektor...

Ja to widze tak, że najpierw to by trzeba dać dwa trójniki a za nimi na rurkach od hampli na tył dać dwa zawory obojętnie wilwoda czy tiltona. Wtedy to będzie dobrze chodziło (można idealnie ustawić obie strony z tyłu) i bez problemu przejdzie przegląd (pozostaje układ krzyżowy).

jacek_wu
21-12-09, 11:49
koszty olbrzymie i raczej nie oplacalne...

sebaj_p
21-12-09, 12:32
Miałem ten sam problem. Założyłem korektor od eg5 (seryjnie tarcze przód i tył) i jest o niebo lepiej.

BUBA
21-12-09, 15:34
czyli przy takich modach albo ogromne koszty, przeróbki i dobre znajomości na stacji diagnostycznej abo szukać odpowiedniego seryjnego. Przy okazji, dzięki :D