Zobacz pełną wersję : B18C4 podniesienie mocy
witam już( od długiego czasu się zastanawiam jak się zabrać za moją hondę.
1. kolektor wydechowy 4-1 czy 4-2-1 i jaka średnica?
2. tłumik jaki najlepszy żeby nie był głośny ?
3. lekie koło zamachowe czy nie będą jakieś tego skutki uboczne?? (chodzi mi o panewki)
4.przepustnica od czego dobrać żeby było w miare tanio H22 czy itr???
5. kolektor dolotowy czy z itr podejdzie, czy w seryjnym zlikwidować wszelkie dławiki typu dodatkowe przepustnice na podciśnienie??
6. skrzynia biegów , czy przełożenia z B16 czy całą z itr???
co do dolotu to raczej bedzie stożek zabudowany w komorze silnika bo boje się robić CAI ze względu na możliwość dostania się wody do dolotu , chyba że ktoś ma patent na odizolowanie go od wody.
to tyle co mi wchodzi do głowy , proszę o rady czy dobrze kombinuje czy może macie inne pomysły.
1. kolektor wydechowy 4-1 czy 4-2-1 i jaka średnica?
4-2-1/tri y
2. tłumik jaki najlepszy żeby nie był głośny ?
2,25 na dwóch tłumikach mtech, końcowy twin loop
3. lekie koło zamachowe czy nie będą jakieś tego skutki uboczne?? (chodzi mi o panewki)
nie
4.przepustnica od czego dobrać żeby było w miare tanio H22 czy itr???
to są takie same przepustnice, rozwierć swoją na 65 mm
5. kolektor dolotowy czy z itr podejdzie, czy w seryjnym zlikwidować wszelkie dławiki typu dodatkowe przepustnice na podciśnienie??
wystroić seryjny kolektor z obsługą IAB (z tego co wiem, narazie tylko Furious z JHM.com.pl ogarnia) O wrażenia pytaj Gruszki :)
6. skrzynia biegów , czy przełożenia z B16 czy całą z itr???
Najlepiej całą z itr i do niej włożyć 4 z b16
co do dolotu to raczej bedzie stożek zabudowany w komorze silnika bo boje się robić CAI ze względu na możliwość dostania się wody do dolotu , chyba że ktoś ma patent na odizolowanie go od wody.
dolot - parówa skoro nie chcesz caia.
Generalnie wszystko już było na forum, polecam lekturę działu Turbo NA SWAP.
Misiekemeryt160
14-12-09, 21:32
co do tej skrzyni to o niebo taniej bedzie jak wrzucisz do swojej choinki z b16 bo kasta zitr jest dosc sporo warta
tfu, masz rację, przecie c4 ma szpere :o :p
sam tak zrobiłem, a reszte sprzedajesz komuś pod turbo.
a czy jest ktoś kto rozwierci mi przepustnice i dorobi do tego motylek??
masz jakieś namiary konrad84??
4-2-1 i ITR jaką ma średnice??
parówa ?? hmm a nie bedzie lepszy power rura owinięta izolacją termiczną??
przepustnicę ogarniał miniac z Promotora (Warszawa). Możesz spróbować u jakiegoś Jana w warsztacie, to nie jest skomplikowana robota, tylko trzeba mieć narzędzia. Nie pamiętam jaką średnicę ma ITR, ale chyba nie było dużej różnicy międziy c4.
Parówa, albo CAI.
co wybrać na środkowy bo M-techa nie mogę znaleźć w dobrej cenie
http://www.allegro.pl/item878039739_tlumik_srodkowy_przelotowy_2_5_cala. html
opcja pierwsza
http://www.allegro.pl/item875728576_sportowy_tlumik_przelotowy_rm_motors _rm01.html
opcja druga
środkowy ma mieć dwa tłumiki M-TECh ??
ktoś coś powie o tych tłumikach, mieliście do czynienia z tymi produktami????
kristico86
19-01-10, 19:43
m-techy bedą spełniac twoje oczekiwania no chyba że chcesz żeby wydech darł ryja i urywał jaja:D to wtedy tylko końcowy przelotowy ala apexi:D
spr ceny tutaj http://www.tlumiki.mwx.pl/jak pytałem właściciela to za środkowy przelotowy 200zł a twin loop 600 zł pozdrawiam
panowie kolektor ssący został seryjny tylko przepustnica jest 65mm (motyl) i mam pytanka;
1.Jak wystroić IAB żeby było w miare na dole ,
2..IAB ma się otwierać szybciej czy dopiero przy Vtecu?
3. jak się otwiera ITB w serii?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.