Zobacz pełn± wersję : tylne dolne tuleje
prestoneg3
13-12-09, 02:10
w przednich wahaczach w tym roku wymieniałem już 2x tuleje
wsadziłem nok bo niby japan i co?
3 m-ce i znów stuka puka i kiera na prawo uciekła.
doradĽcie co wsadzić bo mnie co¶ trafi.
czy te z aso nadaj± sie do gleby czy też zaraz sie wysraj± ???
głównie chodzi o t± tuleję która wchodzi na trzpień wahacza . jest z blach± któr± mocuje się do podłogi.
tego elementu chyba z poliuretanu nie ma albo po prostu tak szukałem.:(
ja to samo mialem duza gleba i 2 komplety jakis zamiennikow nie wytrzymywaly dlugo, ale odkad troche podnioslem auto i zmeinialem trzy tuleje na dolnym wahaczy na poliuretany to mam spokoj
http://www.bikopur.pl/lang-pl/elementy-zawieszenia-poliuretan/honda-poliuretan/honda-civic-91-95-elementy-zawieszenia-poliuretan.html
prestoneg3
13-12-09, 19:25
ja to samo mialem duza gleba i 2 komplety jakis zamiennikow nie wytrzymywaly dlugo, ale odkad troche podnioslem auto i zmeinialem trzy tuleje na dolnym wahaczy na poliuretany to mam spokoj
http://www.bikopur.pl/lang-pl/elementy-zawieszenia-poliuretan/honda-poliuretan/honda-civic-91-95-elementy-zawieszenia-poliuretan.html
a które dałe¶ czerwone czy żółte ?
jak dokręcasz te tuleje to auto musi stać na kolach, jak dokręcasz na podniesionym aucie to znacznie skracasz ich zycie.
ja mam u siebie caly zestaw czerwonych
maciekr dobrze mowi juz trzy razy wymienialem komplet z przodu dwa razy na jkeis tanie a za trzeciem na org hondy i czesc nok i jak narazie jest ok ale dopiero kolo 1 tys zrobilem
jeżeli zawias nie bedzie skrecany kiedy auto stoi swobodnie na kolach to nawet tytanowe tulej padna w bardzo krótkim tempie wielkosc gleby nie ma znaczenia poniewaz skok zawieszenia bedzie taki sam albo i mniejszy......
moze nie do konc ana tuleje ma znaczenie wielkosc gleby ale na zbierznos i owszem w bardzo duzym stopniu chyba ze masz reg gorne wahacze bo inaczej masz pod skosem kolo i se mega szybko scieraja opony plus zero trakcji itp
moze nie do konc ana tuleje ma znaczenie wielkosc gleby ale na zbierznos i owszem w bardzo duzym stopniu
to że koło stoi pod skosem to nie wina złej zbierznosci tylko złych k±tów.....
ktorych nie ustawisz bo 5gen nie ma opcji ustawiana katow, chyba ze masz regolowane gorne wachacze :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.