PDA

Zobacz pełną wersję : silniczek krokowy



hunter
01-07-06, 13:50
Witam mam takie szybkie pytanie odnośnie silniczka krokowego, otóż zaczyna świrować po nagrzaniu sie ma takie zawiewy i to dosyć czesto ze po wyrzuceniu na luz obroty zaczynają rosnąć i to sporo do 2000-2500tys wiec pewnie jego zywotnosc sie konczy, ale moje pytanko głównie dotyczy tego czy mogę go odłączyć(i jezdzic z odłaczonym), bo wtedy ustaja swiry co tez jest dziwne. Czy cos sie zmieni szczególnego po jego odłączeniu (wiem ze po odłaczeniu powinny obroty swirowac ale w tym przypadku jest odwrotnie) czekam na jakies opinie i propozycje ( czyscilem go w benzynie ekstrakcyjnej niestety nie pomogło albo słabo sie wyczyscił) pozdrawiam

mortas
01-07-06, 14:38
Powiem ci tak mialem takie same objawy co ty wyczyscilem go,przedmuchalem sprezonym powietrzem ,zalozylem zrobilem resa ECU i wszytko wrocilo do normy z obrotami.

rafalb33
01-07-06, 15:18
Ja mialem to samo.Zrobilo mi sie tak wlasnie dopiero po umyciu wczesniej leciutko tylko przyfalowywaly od czasu do czasu o jakies 100-200 obrotow, a jak umylem to non stop miedzy 900 a 1600.
Wyjolem jeszcze raz postukalem i przedmuchalem i bylo juz ok.

hunter
01-07-06, 16:56
ok wezme sie jeszcze raz za niego, a co odnosnie pytania co do odłaczenia go?

jogal
01-07-06, 22:33
Ja też mam podobny problem (obroty dochodzą do 2000 obr/min) ale występuje to po przejechaniu od 0.5 kilometra do całkowitego nagrzania silnika, wtedy jest wszystko ok (po odpaleniu obroty wynoszą ok 1500 obr/min). Jeśli mam 2000 obr/min i dodam gazu "do podłogi" to obr spadają do ok. 500 obr/min. Ale po kontynuowaniu jazdy obroty wzrastają do 2000 obr/min. Po całkowitym nagrzaniu obroty wynoszą ok 800. Silniczek czyściłem i przedmuchiwałem już dwa razy, za każdym razem był reset ECU i dalej jest tak samo. Myśle, że to może być też wina jakiegoś czujnika, może czujnika temperatury... Jeśli ktoś wie jak można się pozbyć tego problemu to bardzo prosze o jakąś podpowiedź.

sivy
23-04-07, 16:33
prosiłbym o zdjęcie i zaznaczenie w którym miejscu jest ten silniczek krokowy i jak sie go czyści? pozdr

kris-cf
23-04-07, 17:41
jogal, mam dokładnie te same objawy i czyszczenie krokowego tez nic nie dało,jezeli mozna to podepne sie pod temat(strasznie mnie to wkurza i spalanie jest większe) bo samjuz nie wiem gdzie lezy przyczyna.

[ Dodano: Pon 23 Kwi, 2007 ]
sivy, tu masz jak czyscić http://www.civicklub.pl/f...ed0ec88c#251149 nie ten typ silnika ale prawie taki sam silniczek,a znajduje sie on po prawej stronie gaznika jak otworzysz maske pod pokrywą filtra powietrza,przykręcony dwiema śrubami chyba na klucz 12 jak chcesz zdjęcia to użyj "szukajki"na pewno znajdziesz

sivy
23-04-07, 19:12
ziom ten link nie działa;)

kris-cf
23-04-07, 22:43
fuck ?? jak pisałem tego posta wszystko było ok,tak czy inaczej jak uzyje wyszukiwarki wszystko znajdzie ;)

Włóczykij
02-04-08, 14:32
mnie też chyba czekają poszukiwania... zimny silnik = 4 tysiące obrotów przez chwilę, później ponad tysiąc, falowanie, czasem też gaśnie. najgorzej jest w czasie jazdy - dojeżdżam do ronda, redukuję i obroty lecą na łeb tak, że muszę od nowa odpalać silnik :( jak się rozgrzeje to jest trochę lepiej, bo nie gaśnie ale to mnie nie zadowala. jeśli czyszczenie i przedmuchiwanie nie pomoże to powitam panów z ASO, tracę cierpliwość :speszony:

Skoti
03-04-08, 09:06
Tutaj nie obstawiałbym silnika krokowego tylko pojechałbym na regulacje gażnika.

Egon
03-04-08, 09:45
chlopaki najlepiej nowy albo zamiennik kupic i po sprawie a takie czyszczenie to na krotka mete jest bo za jakis czas znowu to samo sie bedzie dzialo przerabialem juz ten temat

przemo21
04-04-08, 14:19
a ile taki czujnik bedzie kosztował ma ktoś o tym jakieś informacje

Egon
04-04-08, 18:36
uzywany np kosztuje 100 nowy kolo 200