Zobacz pełną wersję : Podlaczenie silownika w drzwiach kierowcy
witam
kupilem taki silownik:
http://images1.fotosik.pl/96/ecb34e88d3ba78e7.jpg
jak widac jest to master. Juz jest zalozony i wogole... ale nie wiem jak go podlaczyc :-(
Moze ktos wi ktore kabelki i gdzie je wpiac w Civicu sedanie z 95r tak aby dzialalo prawidlowo? Narazie mam podlaczony tylko w ten sposob ze dziala razem z reszta drzwi (otwiera i zamyka) z pilota poprzez uklad alarmowy elita pro. A zalezy mi na tym aby silownik dzialal tak jak ma za zadanie, tzn zamykal i otweral wszystkie drzwi przy uzyciu kluczyka badz wewnetrzengo przelacznika w drzwiach.
użyj lepiej oryginalnego przełącznika w drzwiach, podłączasz zielony i niebieski do sterownika oryginalnego, ja założyłem u siebie mastera i używałem wbudowanego w niego switch'a (kable czarny - wejście masy, brądzowy i biały wyjście masy przy zamkniętych lub otwartym siłowniku) ale to po tygodniu zaczeło cos się walić i mi pstrykało siłownikami jak opuszczałem szyby albo kręciłem lusterkami.
Teraz mam na oryginalnym switch'u i jest OK, teraz jeśli bym montował siłownik to tylko slave'a
aktualnie mam podlaczone w ten sposob ze przewody od alarmu (+otwieranie, +zamykanie) sa podlaczone pod przewody w drzwiach kierowcy dokladnie tu:
http://images4.fotosik.pl/60/688076e0aaee941f.jpg
przewody od silownika, zielony i niebieski, podlaczone przy puszcze od sterowania centralka. A dokdlanie pod przewody takiego koloru co ida do silownika w prawych drzwiach przednich.
Gdy podlaczalem przewody od silownika bialy, czarny i brazowy pod ten przwod co na zdjeciu powyzej (tzn pod to samo co jest podlaczone od alarmu) to robilo sie zwarcie.
I teraz potrzebuje dokladnej lopatologicznej instrukcji kabelek jakiego koloru gdzie podlaczyc, pod kabelek jakiego koloru badz w centralce dzie dokladnie?
No i jeszcze jedna sprawa...
Jak mialem polaczone kostki: przelacznik(na zdjeciu nie widac przewodu od niego bo zamazalem)/kostki/centralka przy podlaczonym alarmie elita to prz probie otwierania badz zamykania z pilota to nie dzialalo prawidlowo albo mozna bylo tylko i wylacznie zamykac, albo tylko i wylacznie otwierac (pewnie dlatego ze bebenek w zamku nie ma opcji takiej jak prawy, tzn nie ma pozycji spoczynkowej, tylko zamkniety albo otwarty i byly ciagle zwarte przewody masa z otwieraniem badz masa z zamykaniem)
No i przy robieniu czyms takim co napisalem ze podlaczyc pod sterownik oryginalny to sie robi ogolne zwarcie i nic nie mozna zrobic :-/
aktualnie mam podlaczone w ten sposob ze przewody od alarmu (+otwieranie, +zamykanie) sa podlaczone pod przewody w drzwiach kierowcy dokladnie tu:
tak ma byc tylko tam nie idą "+" tylko "-" z alarmu
przewody od silownika, zielony i niebieski, podlaczone przy puszcze od sterowania centralka. A dokdlanie pod przewody takiego koloru co ida do silownika w prawych drzwiach przednich.
dokładnie tak też podpinałem
Gdy podlaczalem przewody od silownika bialy, czarny i brazowy pod ten przwod co na zdjeciu powyzej (tzn pod to samo co jest podlaczone od alarmu) to robilo sie zwarcie.
olej mastera i wykorzystaj oryginalny przełącznik hondowski co masz w drzwiach
tzn nie ma pozycji spoczynkowej, tylko zamkniety albo otwarty i byly ciagle zwarte przewody masa z otwieraniem badz masa z zamykaniem)
tak właśnie jest że ze switch'a w drzwiach raz jest masa na LOCK a raz na UNLOCK, a z alarmu idą tylko impulsy masy, spróbuj może odseparować kable od alarmu które dają impulsy LOCK i UNLOCK diodami 1A np. 1N4007, 1N4008
tak ma byc tylko tam nie idą "+" tylko "-" z alarmu
fakt, w koncu tam ida plusy to w alarmie minus musi byc zeby bylo dobrze ;-)
dokładnie tak też podpinałem
to narazei jestem na dobrym tropie :P
olej mastera i wykorzystaj oryginalny przełącznik hondowski co masz w drzwiach (...)
tak właśnie jest że ze switch'a w drzwiach raz jest masa na LOCK a raz na UNLOCK, a z alarmu idą tylko impulsy masy, spróbuj może odseparować kable od alarmu które dają impulsy LOCK i UNLOCK diodami 1A np. 1N4007, 1N4008
Lopatologicznie... ida sobie przewody z alarmu do kostki to przed kostka mam dac diody na jednym diode 1N407 albo 1N408 jak i na drugim tez dac diode 1N407 albo 1N408. Orginalny przelacznik zalozyc z powrotem i podlaczyc do kostki.
wsio tak jak napisalem?
No i mowisz ze bedzie wszyszystko dzialac ladnie i piknie? No i jak sie beda zachowywac te diody? w momencie otwierania bedzie sie chwilowo zapalac jedna dioda a w momencie zamykania druga?
w momencie otwierania bedzie sie chwilowo zapalac jedna dioda a w momencie zamykania druga?
to są diody prostownicze, a nie LED. Nic nie będzie świeciło :P
to są diody prostownicze, a nie LED. Nic nie będzie świeciło :P
aha :P nei wiedzialem ;-) Moze jeszcze dzisiaj sie tym zjame, tylko musze z pracy wyjsc bo siedze tu od wczoraj od 15 :P a koncze dzisiaj o 15 ;-)
[ Dodano: Pią 14 Lip, 2006 21:40 ]
halo, halo
kto mi pobudzi temat?? problem nie rozwiazany :/
Dziekuje bardzo!
Problem nie rozwiazany :-/
tak właśnie jest że ze switch'a w drzwiach raz jest masa na LOCK a raz na UNLOCK, a z alarmu idą tylko impulsy masy, spróbuj może odseparować kable od alarmu które dają impulsy LOCK i UNLOCK diodami 1A np. 1N4007, 1N4008
Zrobilem tak i.... najdelikatniej mowiac lipa :-/
zachowuje sie tak samo jak bez diod(prostownikow) :-(
moze jakies inne pomysly??
:567:
[ Dodano: Sob 15 Lip, 2006 15:10 ]
Ojciec moj stwierdzil ze wina takiego czegos (ze gdy jest podlacozny alarm to nie dziala przelacznik w drzwiach, a jak jest odlaczony alarm to dziala) jest to ze w ukladzie alarmu jest na stale zwarty minus, a nie tylko na chwile sie zwiera przy wciskaniu przycisku`.
Moze komus to cos podpowie... i pomoze w rozwiaaniu tego problemu.
[ Dodano: Sob 15 Lip, 2006 16:51 ]
zastanawiam sie czy zakup takiego sterownika do centralki rozwiaze problem:
http://www.allegro.pl/item113804932_sterownik_uniwersalny_okazja_.html
:?:
nic nie kupuj, szkoda kasy, na PW wysłałem ci mój gsm, zadzwoń to Ci rozjaśnię, u siebie to zrobiłem i chodzi a auta i instalację pod tym względem mamy takie same
pobudzam ponownie do zycia poniewaz problem nie zosytal rozwiazany
otoz:
Połączona kostka w drzwiach (swich w drzwiach) i alarm
WSZYSTKIE DRWI ZAMKNIETE (pilotem), rygiel w drzwiach kierowcy recznie otwarty
prz probie otwarcia wszystkich drzwi pilotem nic sie nie dzieje
rygiel dalej w tej samej pozycji kolejna czynnosc to wcisniecie zamkniecia na pilocie, rygiel sie zamyka (jak i slychac po reszcie drzwi ze prad poszedl na silowniki), wcisciecie otwarcia, wszystkie drzwi sie otwieraja.
WSZYSTKIE DRZWI OTWARTE (pilotem)
rygiel w dzrwiach kierowcy wcisniety (zamkniety) recznie
proba zamkniecia wszystkich drzwi pilotem- nic sie nie dzieje,
probna otwarcia wszystkich drzwi pilotem- otwiera sie rygiel przeze mnie wcisniety
zamkniecie pilotem, zamykaja sie wszystkie drzwi.
help me
brak podłączenia przewodów sterujących od siłownika w drzwiach kierowcy do sterownika centralnego. Jeśli masz switch przy bębenku to musi być on rozpięty. Chyba, że w drzwiach kierowcy nie ma switcha i masz nie podłączone wszytskie przewody od siłownika "master"
w tym wszystkim jest taki problem ze tak sie dzieje jak jest podlaczony swich, jak jest odlaczony to dziala normalnie centralny z pilota ale nie dziala rygiel kierowcy jako master.
ale narazie nic juz nie bede z tym ruszc, poniewaz wszystkie drzwi zamykaja sie po przekreceniu stacyjki na zaplon no to zamykanie jest. no i dalej do czego darze... dzisiaj na odpalonym silniku bawilem sie pilotem, wcisnalem przycisk od zamykania i wszystkie drzwi sie otworzyly (alarm sie nie zalaczyl na "czuwanie") a gdy wcisnalem jeszcze raz przcisk na pilocie to wszystkie drzwi sie zamknely, no i tak wciskac sobie mozna i za kazdym razem bedzie sie zmieniac (zamykac i otwierac) i do tego bez uzbrajania alarmu.
Reasumujac, pilot dziala mi za mastera :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.