PDA

Zobacz pełną wersję : cos sie dzieje ze sprzeglem

bula44
10-12-09, 12:51
witam, mam problem ze sprzeglem, rano gdy odpalam auto w ogole go nie ma, musze poruszac pedalem i po kilka wcisnieciach na sucho oddaje, pozniej jest o.k. ale jak sie wdusi to tak jakby nie do konca oddawalo, jak odpuszczam to idzie do gory ale pod koniec jest jakis luz. co to moze byc??civic 1,3 Vgen hatchback

Gorliś
10-12-09, 13:38
Zaczal bym od odpowietrzenia.

skolopendra
10-12-09, 16:12
a wycieków nie ma ?

bula44
10-12-09, 16:38
no wlasnie nie patrzylem, nawet nie wiem gdzie sie patrzy. stalo mi sie to dzisiaj rano i jakos nie mialem czasu wglebic sie w ten problem. moze jakas podpowiedz gdzie mam szukac tych wyciekow? nie powiem, ze jestem kompletnym laikiem ale az tak mocny w mechanice pojazdowej nie jestem.

Gorliś
10-12-09, 18:35
No to na dziendobry sprawdz poziom plynu w zbiorniczku sprzegla - taki maly zbiorniczek po prawej przy scianie grodziowej. Jak jest malo to znaczy, ze te wycieki gdzies sa. Moga byc przy pompie (pod tym zbiorniczkiem), oraz sprawdz czy pedal sprzegla jest suchy i wykladzina pod nim (tam tez moze leciec z pompy). Moze przy wysprzegliku tez leciec.

skolopendra
10-12-09, 20:00
ale az tak mocny w mechanice pojazdowej nie jestem.

proponuję na początek podrać i poczytać manual

wiele on ci wyjaśni :)

http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=2045

rosiniak99
10-12-09, 22:11
Podepnę się :) bo mowa o sprzęgle.
Czy jest możliwość aby sprzęgło chodziło lżej tzn. wstawienie większej pompki lub większego wysprzęglika, dodam, że nic nie cieknie a ten niby problem wziął się stąd iż mam zamiast D14 D16Y2 :D no i moja druga połówka skarży się, że ją noga boli :(

WaSSIL
11-12-09, 02:20
masz inny silnik i z tego powodu ciężej sprzęgło chodzi. Hmyy no dziwne ale ja w samym swapie problemu bym się nie doszukiwał

skolopendra
11-12-09, 15:07
aby sprzęgło chodziło lżej tzn.

wymień na nowe, to dziecko je wcisnąć będzie mogło :)

rosiniak99
12-12-09, 18:11