Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : 1.7 cdti 2003r 134tys km problem ze wspomaganiem?



najman
09-12-09, 19:10
Wczoraj nabylismy takiego Civica i jest maly problem, tzn kierownica nie powraca do poziomu wyjsciowego (czyli na wprost) po skreceniu, trzeba jej pomagac aby wrocila to kierunku na wprost... Co to moze byc? druga rzecz to galka zmiany biegow niezbyt precyzyjnie dziala, troche lata i czuc prawdopodobnie wyrobione synchronizatory - kupowac tylko w ASO czy zamienniki?

_reggie_
09-12-09, 19:40
Wczoraj nabylismy takiego Civica i jest maly problem, tzn kierownica nie powraca do poziomu wyjsciowego (czyli na wprost) po skreceniu, trzeba jej pomagac aby wrocila to kierunku na wprost... Co to moze byc? druga rzecz to galka zmiany biegow niezbyt precyzyjnie dziala, troche lata i czuc prawdopodobnie wyrobione synchronizatory - kupowac tylko w ASO czy zamienniki?

ad.1
zapewne ktoś już grzebał przy sprężynce w maglu i nie wyregulował jej tak jak trzeba, ja tak mam odkąd kupiłem i jakoś na to nie zwracam uwagi, pomóc może regulacja tejże sprężynki a o tym na forum jest baaardzo dużo dodam iż na samo działanie układu nie ma to żadnego wpływu, ot taka niedogodność ...:D
ad.2
też tak mam odkąd mam Hankę i też jakoś mi to nie przeszkadza wystarczy się przyzwyczaić oczywiście synchro możesz wymieniać jak tak bardzo Ci to przeszkadza

pozdro :cool:

najman
09-12-09, 22:08
Ja jestem czepliwy wiec mi przeszkadza;) moglbys zapodac jakies linki do tej sprezynki z maglownicy? Bo szukam szukam ale sie nie dokopalem jeszcze czegos na ten temat. Te synchronizatory to najlepiej w ASO kupic?

agent
10-12-09, 09:21
Po czym czujesz wyrobone synchronizatory. Bo ja zawsze myślałem że jak coś z nim i nie tak to biegi ciężko wchodzą a nie "lata" drążek. Prawdopodobnie masz luz na przegubach na tym drążku. Na forum było już o tym, jak rozbirać mieszek i dźwignię itp.

najman
10-12-09, 09:45
Czuje po tym ze za kazdym razem jak wbijam jakikolwiek bieg to strasznie chrześci tak jakby wajcha przebijala sie przes stos polamanego plastiku:) i w kazdym polozeniu galka zmiany biegow stoi luzno a nie sztywno:D

_reggie_
10-12-09, 10:35
To popatrz co tam Ci "chrzęści" bo nie wiem czy to aby na pewno synchro.


i w kazdym polozeniu galka zmiany biegow stoi luzno a nie sztywno
a to jak wyeliminujesz to załóż oddzielny wątek i pochwal się wszystkim jak to zrobiłeś...:D

co do magla to przyznam że jesteś czepliwy jak sam napisałeś ale szukać to już Ci się nie chce za bardzo bo o sprężynce wypowiadał się szczegółowo m.in. kolega agent http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=10028&page=20 a są i inne wątki na ten temat

pozdro :cool:

najman
10-12-09, 11:23
Bo jestem jednoczesnie czepliwy ale i leniwy;) Nie no serio szukalem ale szybko sie poddalem. Dzieki za namiar. Mysle ze podjade niebawem do najznamienitrzego ogarniacza hond w Wawie i jak to wszystko wyeliminuje to sie pochwale albo nie:)