Zobacz pełną wersję : AMORKI I SPRĘŻYNY
mam problem załozyłem amorki i sprezyny od Vti (seria) do 1,5vtek i stoi jak traktor czego wina podobno seria vti miała byc twardsza i nirzsza od seri 1,5 vtec buda ek3 czy musze szukac seri od kąkretnie takiego silnika czy morze byc np.1,4 POZDRO
a nei zamieniłes przypadkiem przodu z tyłem?
może być od innego silnika, ale np od D14 będą prawdopodobnie miały inną charakterystykę...
Co do tego, że stoi wysoko to może stare sprężyny miałeś obniżające albo bardzo "sklepane"
miałem obniżenie ok.60-70mm ale to co załozyłem jest do dupy przód stoi o 30 mm wyrzej niz tył (cos nie tak) przy takiej wysokosci to moge sie scigac z czołgami na poligonie a nie na ulice bo wstyd
sprezyny od VTI nie sa nizsze, tylko sztywniejsze i ich sila rozpierajaca jest wieksza.
Silnik w VTI jest o wiele ciezszy od twojego i tam auto stoi prosto, a u ciebie lzejszy przód stoi wyzej. Stad ta róznica.
a amorki vti sa twardsze od seri 1,5vtek? a jak by zalozyc springi obnizajace do tych amorkow bedzie ok czy zrobi sie lipa
a co do tyłu to wysokość tez będzie wyższa od serii czy tu już nie będzie różnicy
nie jestem w stanie jednoznacznie odpowiedziec. Moim skromnym zdaniem tyl powinien stac tak samo jak w innych, chociaz mialem takie sprezyny i wygladaly jakos wszystkie solidniej od innych, wiec byc moze nieznacznie tez tyl byc wyzszy. Nie wiem tego
p.s i blagam, bo mnie oczy bolą
rurznicy.
różnicy
o "wyższa" już nie wspominam
dzieki spróbuje założyz moje niższe springi i zobacze co sie bedzie działo na tych amorkach.Sorki za byczki ale nie wszystkie odp.pisze ja tylko mój młodszy brat a on sie dopiero uczy :oops:
Witam :D Mam pytanie bo Wy jestestescie bardziej zorjentowani niz ja..Chcial bym obnizyc moja civike 1.3 16V rocznik 92...i czy pasuja jakies sprezyny od inncych autek ..bo staruszkowie kupili mi Hondke a ja nie pracuje nigdzie i wiecie brak duzej kasiorki a mam dostep do sprezyn ale nie wiem czy pasuja od innych.. :?:
Pasuja od wielu innych civiców (szczegóły znajdziesz na forum). Od innych aut, niestety nie wiem.
Proponuje jezdzic na serii, uzbieraz kase i dopiero zmieniac calosc (amortyzatory i odpowiednie do nich sprezyny).
zorjentowani ............Chcial bym
zorientowani..... Chciałbym ;) hehehe
tez tak sadze lepiej zebys niekombinowal wiec na spokojnie uzbieraj kase szperaj na forum,allegro,ebay czasem zdarzaja sie okazje na sprezynki lub cale kity 8)
Siemka
Mam pytanie bo mam sprezyny do zalozenia i firma tuningowa chce 210 zlotych za zalozenie samych sprezyn plus geometria...
Czy to normalne ceny czy raczej chca mnie zrobic w bambuko ?
Pozdro!
jeszcze takie pytanko czy na obniżeniu -ok.70mm ze zrobiona zbieżnośćią bedzie mi cieło opony wiadomo że kątóy będa w negatywie.ewętualnie jakie sadzanie jest ok.i co myslicie o springach OMP -40mm,JAMEX -35mm z seryjnymi amorkami VTI
jeszcze takie pytanko czy na obniżeniu -ok.70mm ze zrobiona zbieżnośćią bedzie mi cieło opony wiadomo że kątóy będa w negatywie.ewętualnie jakie sadzanie jest ok.i co myslicie o springach OMP -40mm,JAMEX -35mm z seryjnymi amorkami VTI
zaczynij uzywac znaków intepunkcyjnych bo to co piszesz to jeden wielki bełkot!
czy na obniżeniu -ok.70mm ze zrobiona zbieżnośćią bedzie mi cieło opony wiadomo że kątóy będa w negatywie
zadajesz pytanie i sam na nie odpowiadasz... :roll:
ewętualnie jakie sadzanie jest ok
a co to znaczy OK? ja jadam jajka na twardo... :D
Przy jakim obniżeniu nie będzie cięło opon , czy na każdym nawet małym ,dużo szybciej się zjada opony jeśli zostawię posadzona?
Przy jakim obniżeniu nie będzie cięło opon , czy na każdym nawet małym ,dużo szybciej się zjada opony jeśli zostawię posadzona?
na kazdym obnizeniu juz bedzie cielo opony, czyba ze zakupisz sobie odpowiednie regulowane wahacze
A wiesz jak to się ma do przebiegu mniej więcej o ile szybciej się zetną ?kupiłem nowe oponki 195/46/16.
Jaki jest koszt takich wahaczy na przód, nie mam pojęcia czy warto mi czegoś takiego szukać?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.