Zobacz pełną wersję : Apexi N1 a spaliny, głośność
Witam, mam mały problem związany myślę z wydechem , mianowicie na końcowym apexi n1 jest dziwne wydalanie spalin tak jakby strzałami, nie ma płynności żadnej, myślałem że może to byc spowodowane silencerem ale wyciągnąłem go i nadal to samo. Drugi problem to głośność apexi. Bez silencera nie da się jeździć autem :mad::mad: Jakieś pomysły? Brak kata , jeden środkowy seryjny i końcowy apexi.
nic zwykły przelot, tak już było jak kupiłem auto
ja zamiast kata mam rure i lekko mi pyrkota ale podobno to normalne
***Marco***
07-12-09, 23:06
na spuszczonym gazie zawsze Ci bedzie strzelał w wydech, zamiast kata mozesz wspawac jakis srodkowy, bedzie poprawa
środkowy jest, a te takie strzelanie - pyrkanie spalinami raczej nie powinno być. U innych którzy mają apexi nie zaobserwowałem czegoś takiego
***Marco***
07-12-09, 23:18
ja tez mam apexi i strzela, ale jach schodzi z obrotow podczas jazdy a na luzie jest ok troszke tak sobie puka ale to norma ale mi chodzi o wspawanie w miejsce kataliztora jakis dodatkowy srodkowy.
u mnie wydaje się to byc nienormalne , wrzucę filmik jutro to sami dojdziecie do tego wniosku
Mam taki sam setup + kolektor 4-2-1. Fakt, bez silencera w środku na dłuższą metę ciężko wytrzymać a co dopiero słychać na zewnątrz jak dajesz ostro gazu. Jedyny ratunek to jazda z silencerem + tak jak przedmówcy pisali jakiś tłumik w miejsce katalizatora. Co do strzelania to u mnie jest to samo. Jak dojeżdżam bez gazu (na biegu) do skrzyżowania to słyszę ciche strzały (coś na wzór WRC tylko zdecydowanie ciszej).
ja mam WMsporta... brak kata brak srodkowego i tez strzela na luzie jak obroty sa okolo 1k... na ssaniu nie strzela, przy spadaniu z obrotow tez potrafi pierdnać i to wszystko z silencerem, bez niego nie idzie wytrzymac
ps. bo ty tez masz apex style? a nie prawdziwe apexi ?
Problem jest w tym,że to nie jest Apexi tylko ala'Apexi:eek:
tak jest: http://www.youtube.com/watch?v=6vyQF9XshN0 raczej nie powinno tak być, ( nagrywane słabym aparatem )
na wszystkie gary Ci pali ? bo chodzi jak traktor.
Raczej tak nie powinno być. Pewnie nie pali na któryś cylinder i jeszcze ten metaliczny dźwięk, ale to chyba wina za słabo dokręconego silencera który wali w ścianki tłumika.
silencer swoją drogą nie dokręcony był. a traktor hmmm normalnie tak głośno nie jest z tym że te zjawisko tego pyrkania niepokoi
omg.... cos jest nie tak... na moje nie pali na jeden cylinder albo na 2
podjechałem dzis do mechanika , w sumie mojego kuzyna i doszliśmy do wniosku że prawdopodobnie jest walnięta uszczelka od kolektora ssącego. Z cylindrami niby ok wszystko. Jutro założę nową uszczelkę i zobaczymy co się będzie działo
i jak po wymianie uszczelki?
Niestety jeszcze nie wymieniłem bo pedały ze sklepu motoryzacyjnego zamówiły nie tą uszczelkę na którą i tak czekałem ponad tydzień. Jeszcze się kłócili że mam lV gena a nie V . Jutro jadę na Holandię więc będę wymieniał po nowym roku od razu. Biorę z serwisu( zniżka 50 % ) . Będę pisał co i jak
macie odsluchy na youtubie moze?
ja mam kolektor 4-2-1 brak kata (strumiennica założona i tłumik APEXI N1 i tez mi pyrka jak schodzi z obrotów silnik D13B2
A możecie pokazać zdjęcia tego tłumika???:eek:
kamilor o co ci chodzi? o to ze ktos pisze apexi a ma podrobe z allegro? to powiem ci ze ja mialem APEXI oryginal nawiasem mowiac tutaj go sprzedawalem http://motoallegro.pl/show_item.php?item=852764887 (i oddalem go za 300zl choc nit z forum go nie chcial bo ludzie wala kupic coś co jest nowe mimo że podroba) i nie mialem problemow z jakims prykaniem czy czyms takim, mam 4-2-1 brak kata i auto chodzilo z APEXI jak 99% tego co znajdziesz na YT (civic + ten tlumk), fakt bylo za glosno
i co z tego ze podróbę , jakoś inni mają i takiego objawu nie ma ... jak pisałem wyżej podejrzenie padło na uszczelkę i zobaczymy co dalej będzie się działo
mam 4-2-1 bez kata i końcowy VM sport i nic takiego sie nie dzieje, fakt że jest głośno bez silencera i przy 3 tyś wpada w taki rezonans metaliczny ale da sie wytrzymać silnik d16y7
odgrzebie kotleta bo zapomniałem odpisać co było przyczyną , tak więc była to wina uszczelki od kolektora ssącego . Dziękuje dobranoc
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.