Zobacz pełną wersję : d15b7 odcinka przy 6000 rpm???
Witam. Posiadam honde civic z 94 roku z silnikiem d15b7 (wersja amerykanska). Pojawia sie problem, poniewaz odcina mi przy 6000 rpm. Czym moze to byc spowodowane? przeciez to silnik wysokoobrotowy. Czy moze to byc jakas blokada komputerowa? prosze o pomoc:)
ja posiadałem taka i odcinało przy 7500 no ale mozesz miec jakąs blokade na komputerze albo aparacie zapłonowym trudno powiedziec jak sie tego nie widzi pozdrowienia
spróbuj reset ECU... ja mam taką sunie i kręci się bez problemu do czerwonego pola (więcej nie daje bo i po co :) )
A ja mówię - obrotomierz kłamie. I to na 99% właśnie to.
Ale aż o 1500? Problem w tym ze ona nie chodzi tak jak powinna. I to dużo osób mi tak mówiło, zresztą mi też sie tak wydaje. Jakby miała jakaś blokadę właśnie. Nie za bardzo sie znam dlatego pisze.
Sie ciesz, że ci odcina przy 6000, bo seryjnie odcina przy 5900.
Wszystko jest w normie !!!
zobacz:
http://img250.imageshack.us/img250/5016/4gennnkopiadt3.jpg
lozek błądzisz , to ze moc maksymalna jest przy 5900 nie znaczy ze tam odcina ...
tak samo jak juz kupisz wymarzone ej9 to sie przekoansz ze mimo iz moc maks to chyba 6 krpm to odcina przy 7200 z grubsza
skolopendra
01-12-09, 16:03
zaglądnijcie do manuala- to się dowiecie gdzie odcina :cool:
Sorry, mój błąd, źle odczytałem tabelkę - myślałem że jest podana max moc i obok max rpm, a tu jest max moc i przy ilu rmp występuje...
Mój błąd
A na biegu jalowym ile ci pokazuje obrotomierz ?
Tak mniej więcej 700-800 ciężko ocenić.
A dasz głowę uciąć że masz b7 a nie b8:)?? Na pierwszy rzut oka te silniki sa praktycznie identyczne..Ale b8 jest 8v i ma 75 koni a odcinke własnie przy 6000...to by mogło wyjaśnic to wszystko:):) Co najciekawsze b8 było własnie montowane przemiennie z b7 na amerykanski/kanadyjski rynek... Wklej fotke silnika jak mozesz.Pozdro
Skoro kolega twierdzi że ma amerykańska wersje to może mieć b8
niech kolega poda VIN, albo po prostu spojrzy na silnik koło skrzyni biegów powinien być nabity model silnika
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e8c142e7d5edf090.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e8c142e7d5edf090.html
Tu jest zdjęcie silnika.http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e8c142e7d5edf090.html
Po tym zdjęciu jestem 100% pewien, co do moich podejrzeń...Masz właśnie D15B8...Czyli coś "prawie jak" D15B7:D:D Niestety muszę Cię zmartwić, ale ten silnik nie umywa się nawet do b7... Jest dużo bardziej zmulony(w końcu 75koni) i jak pisałem wcześniej ma 8 zaworków...Różnice widać np po sondzie lambdzie, ta ma tylko jedną żyłę, b7 ma 4, następnie jest ona w innym miejscu, za czym idzie inna osłona kolektroa jak i sam kolektor, rura pomiędzy przepustnicą a filtrem powietrza jest duuuuużo chudsza, w Twoim motorku, jak sam zauważyłeś odcinka ok 6000obr/min... Tak więc jeśli kupiłeś to jako 101-105konne b7 to ktoś Cię poprostu zrobił w balona:). Pozdrawiam
szczwanyhenio
02-12-09, 19:44
tak przy okazji, mam 94 coupe od niedawna i mam to samo tj odcinka przy 6tyś, jeśli ktoś może rozszyfrować conieco po VIN oto i on
1HGEJ21200L006308
i z góry dzięki
ps: jest gdzieś opis VIN-ów na stronie?opcja 'szukaj' bez wyników :/
Dobra, dzieki:) zostalem zrobiony, ale coz poradzic...A przerobka na b7 duzo by mnie kosztowała?
no z tego co czytalem to trzeba wymienic na poczatek glowice i kompa. Potem kolektor ssacy i wydechowy, i jak bedzie hajs to jeszcze skrzynie:)
Grzesiek74
09-12-09, 21:17
Witam też jestem pewny że masz silnik D15B8 niestety jest to najsłabszy silnik w całej gamie dokładnie 70km wersja kanadyjska lub usa wiem bo w mojej Hani mam taki sam silnik ,jedyne co mogłem zrobić żeby poprawić jej troszkę osiągi to przede wszystkim wymiana kolektora na sportowy bez katalizatora oraz filtr stożkowy zamknięty w szczelnej obudowie żeby nie łapał ciepłego powietrza pozdrawiam!!!:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.