Zobacz pełną wersję : Short shifter
krystianITR
13-02-05, 18:49
Zastanawiam sie jaki zakupic narazie mysle o B#M
Ktory o ile skraca skok lewarka.Jaki polecacie???
te wszystkie sklepowe podobnie dzialaja, kwestia jakosci i co za tym idzie ceny. B&M jest ok.
krystianITR
13-02-05, 20:39
Jest na ebayu sporo tego i nie wiem czy jest sens przeplacac
B#M sa dwa rodzaje.
najlepszy B#M tylko ten krotszy ponad 100$ cos baksow jak i
Neuspeed Racing Short Shifters,skunk 2.Sa i inne bo 20-30$.Jak myslicie warto przeplacic
B&M łamie się tak samo łatwo jak te za 15$...
Witek ty miałeś podobno coś sensownego w ITR..
Co to było ?
Mój wybór padł na Skunk2.
Jak przeżyje 1szy dzień to wtedy będę mógł polecić :)
U mnie jest i bylo cos, czego w sklepie nie dostaniesz :) i niestety nie powiem co i jak :?
a ja tez bede mial cos i tez nie powiem ale jest to custom made :D
a jaka to filozofia customowac w civicu drążek? piłka&spawarka i masz. trzatylko umieć obsłużyc te urządzenia...
a jaka to filozofia customowac w civicu drążek? piłka&spawarka i masz. trzatylko umieć obsłużyc te urządzenia...
jest takie cos jak ironia i wlasnie to zastosowalem w swojej wypowiedzi..no offence
U mnie jest i bylo cos, czego w sklepie nie dostaniesz :) i niestety nie powiem co i jak :?
Pa , jaki skryty .... 8)
krystianITR
14-02-05, 18:38
U mnie jest i bylo cos, czego w sklepie nie dostaniesz :) i niestety nie powiem co i jak :?
Pa , jaki skryty .... 8)
Sa w sklepach 8)
Tylko czy warto 150$ wywalic na B#M
U mnie jest i bylo cos, czego w sklepie nie dostaniesz :) i niestety nie powiem co i jak :?
Pa , jaki skryty .... 8)
Sa w sklepach 8)
Tylko czy warto 150$ wywalic na B#M
no wlasnie nie ma tego akurat w sklepie, uwierz mi, podejrzewam ze wiem lepiej :) Takiego obspawanego recznie, niezbyt estetycznego czegos nie sprzedaja w e-tuning-shopach.
PATI sie myli, te za 20$ to juz widzialem jak zostaja kolegom w rekach, w B&M jest na tyle profesjonalna firma ze nie robi shitu i nie placisz wylacznie za logo
kiedyś na hondatechu albo thezcr czytałem o jakości shortshofterów - narzekali, że te tanie z ebaya sie łamią, ale markowe też nie są wcale dużo bardziej wytrzymałe. civicowy jest dość prosty w budowie i można go zrobić własnym sumptem spawarką i piłką i będzie dużo bardziej trwały... sam kiedyś złamałem ten tani :)
widzialem jak jurkowi zostal short shifter w lapie jak jechalismy civiciem ale nie wiem jaki to byl
A jezeli samemu zrobic to w którym miejscu i o ile go skrucic??
widzialem jak jurkowi zostal short shifter w lapie jak jechalismy civiciem ale nie wiem jaki to byl
A z jakiego materiału są zrobione, że się tak łamią??
U mnie jest i bylo cos, czego w sklepie nie dostaniesz :) i niestety nie powiem co i jak :?
pace setter :?:
krystianITR
15-02-05, 18:25
Pro Edge Shifters???
A jezeli samemu zrobic to w którym miejscu i o ile go skrucic??
po pierwsze to nic nie skracasz ;)
jak ja scigalem sie z Jurkiem to znowu mi został w ręku... te tanie sa z aluminium. wlasciwie to 'łamaczem' jest gałka - jesli nakręca się tylko do końca gwinu (tzn nie mając kołnierza dalej), to ułamie sie lewarek chwila moment.
U mnie jest i bylo cos, czego w sklepie nie dostaniesz :) i niestety nie powiem co i jak :?
pace setter :?:
PUDLO
Pro Edge Shifters???
sam drazek jest B&M ale caly mechanizm skracajacy go tak absurdalnie to custom niedostepny w sklepie i podpowiem ze nie, nic nie tniemy!, wiec tez pudlo w... 70 procentach
pozdrawiam
widzialem jak jurkowi zostal short shifter w lapie jak jechalismy civiciem ale nie wiem jaki to byl
A z jakiego materiału są zrobione, że się tak łamią??
Wlasnie ogladajac zlamany shifter jurka to to wygladalo jak jakis stop bardzo miekkiego metalu powleczony chromowana cienka aluminiowa otoczka.
krystianITR
15-02-05, 21:30
To B#M albo skunk 2 kupie moze nie zostanie w reku :D
U mnie jest i bylo cos, czego w sklepie nie dostaniesz :) i niestety nie powiem co i jak :?
pace setter :?:
PUDLO
Pro Edge Shifters???
sam drazek jest B&M ale caly mechanizm skracajacy go tak absurdalnie to custom niedostepny w sklepie i podpowiem ze nie, nic nie tniemy!, wiec tez pudlo w... 70 procentach
pozdrawiam
jestes pewien ze nie ma w sklepach :?: widziales pace setter :lol:
tak kolego widzialem i zapewniam cie ze nie wyglada tak, moze wiesz lepiej ode mnie ale nadal bede sie upieral ze takiego nie kupisz w sklepie bo to custom :lol:
Simpson_CiViC
26-02-06, 23:06
Chłopaki po co targać zza oceanu jak u nas dostaniecie np. Megan Racing za jakieś 150zeta, są stalowe i nie łąmią sie jak te z alu.
Ja głowie się czy założyć coś takiego bo nie wiem czy nie przez shorta nie zajade synchronizatorów albo czego innego :?
megan napewno sa stalowe :?:
megan nie jest za oceanu :?:
po co kupowac ss za 150zl skoro mozna zrobić samemu i sie nie złamie? :wink:
łamią sie TenzoRy łamią sie DCSy łamią sie noname z Ebaya. Ściągnałem tego w życiu chyba pół szafy to wiem. Z tych co ja pościągałem złamały sie dwa "ebayowe" Jutrkowi i Patiemu.
Winny dokładnie jest gwint który tworzy karb w strukturze short shiftera i na tym karbie on sie łamie. Wszystkie jednoczęściówki są aluminiowe tylko z róznych stopów i wszystkie mają tendecje do łamiania sie na gwincie. CHyba że zastosuje sie gałke z podparciem już poniżej gwintu.
Jest jescze firma robiąca zestawy z regulowaną śrubą dolną cześcią - wtedy sobie można dość dowolnie regulowac długosc skoku lewarka. Nie pamietam kto robi bo ze 2 lata już nie wnikalem.
Niektóre te ebayjowe są bardzo solidnie wykonane.
http://www.altech.com.pl/wbt/_buy/_z_usa/ssred2.jpg
http://www.altech.com.pl/wbt/_buy/_z_usa/ss7.jpg
najtrwalsze są własnej roboty, proste do zrobienia, bardzo tanie i wytrzymałe
tutaj opis, jak zrobic
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=6303
co do łamania sięshorta, to mistrzem był Kosiniak, bo złamał mu się na wyścigach w Białej, tuż nad samą kulką (problem był z wbiciem 3 i dojechaniem do domu)
:D
mam pytanko czy jest jakis haczyk/problem z wymiana na shorta ?? bo mam wlasnie takiego z ebaya i nie wiem jak do tego sei zabrac ,duzo roboty przy tym jest zeby wymienic ?? pozdro
Ja mam wlasnie B&M.Wyglada solidnie i na razie nie zostal mi w reku :>> nice
mam pytanko czy jest jakis haczyk/problem z wymiana na shorta ?? bo mam wlasnie takiego z ebaya i nie wiem jak do tego sei zabrac ,duzo roboty przy tym jest zeby wymienic ?? pozdro
musisz miec kanał i odkrecic pare srubek, nie ma w tym wiekszej filozofi
Ja mam wlasnie B&M.Wyglada solidnie i na razie nie zostal mi w reku
ja mialem no-nama i TenzoRa - połamałem oba
i pytanie, na co Ci to bylo ?
trzeba zrobic solidnie seryjny, wedlug mojej receptury i problemu tego nie ma, a dodatkowo nie malo floty zostaje w kieszeni
Simpson_CiViC
10-01-07, 17:30
Lada dzień będe montował Megana i takie pytanko do Was - czy trwałość shorta tzn. jego "łamliwość" zależy od zamocowania gałki ?? Mam ściskaną z trzech stron imbusami - kupić lepiej nakręcaną a'la tajper ?? Z góry gracjas :hinczyk:
no wlasnie, ciekawi mnie czemu wiara kupuje shortshifty i potem je łamie, zamiast zrobić samemu porzadnie i za darmo :bicie:
bo lepiej isc na latwizne i kupic :afro:
ja mialem no-nama i TenzoRa - połamałem oba[/quote]
Mialem stozek Tenzora wczesniej i kiepsko sie spisywal wiec moze i ss maja takie :)
i pytanie, na co Ci to bylo ?
trzeba zrobic solidnie seryjny, wedlug mojej receptury i problemu tego nie ma, a dodatkowo nie malo floty zostaje w kieszeni
ziom jak ja juz kupilem tego drugiego shorta (TenzoR) bo przerobka seri jeszcze nie byla obczajona :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.