Zobacz pełną wersję : nierówne obroty i większa moc po wymianie rozrządu (D14A2)
Witam, dziś odebrałem moje autko od mechanika - (wymiana rozrządu i pompy wody, paska alternatora) i już na wstępie mnie zapytał czy silnik nierówno chodził, trochę się zdziwiłem bo chodził równiutko, odpaliłem i rzeczywiście obroty spadają i skaczą i jakby się dławił momentami i chciał gasnąć, ale kiedy przejechałem się poczułem wyraźny wzrost mocy na 1 i 2 biegu,
jaka jest przyczyna??
mechanik stwierdził że stary pasek był luźny i źle założony o 1 ząbek i zalecił wymianę świec na początek,
czy może mieć racje czy może on źle pasek założył?
skoro poprzednio wszystko chodzilo ok to raczej on zle pasek zalozyl. Ale dziwne ze czujesz wzrost mocy a nie spadek <mysli>
jeśli czuć wzrost mocy to pasek był pewnie źle założony.
proponuje sprawdzić też ustawienie zapłonu i zrobić reset, często jest tak że źle założą pasek rozrządu i nadrabiają zapłonem;)
skolopendra
26-11-09, 20:17
mechanik stwierdził że stary pasek był luźny i źle założony o 1 ząbek
pewnie nieuk :D wyprzedził mu zapłon o 1 ząbek
czyli pasek jest ok i szukać przyczyny gdzie indziej? a jeśli by się okazało że nie jest ok to coś się może stać??
resetu nie robiłem, zamówię te świece bo w sumie jeszcze nie wymieniałem, i przeczyszcze jeszcze krokowy profilaktycznie,
Dajcie Wy spokój temu "krokowemu", IACV. Pasek sobie sam sprawdź, naprawdę, manual w dłoń i jedziesz, jedyny problem to zdjęciu osłony rozrządu, czasem ciężko wychodzi, trzeba podwadzać i kombinować. Co mechanik to Ci inaczej powie, chyba że chociaż kilka Hond w życiu robił to jest szansa. Przerabiałem ten temat, u mnie pasek był dobrze a twierdzili, że jest źle, chcieli mnie do tego 140zł netto skasować za to, że "wykryli" usterkę.
czyli pasek jest ok i szukać przyczyny gdzie indziej? a jeśli by się okazało że nie jest ok to coś się może stać??
resetu nie robiłem, zamówię te świece bo w sumie jeszcze nie wymieniałem, i przeczyszcze jeszcze krokowy profilaktycznie,
Czytałeś to, co napisał Skolopendra?
Pasek nie jest OK, bo jest najprawdopodobniej przeskoczony o jakiś ząbek.
Jedź do tego machera jeszcze raz, niech Ci to poprawi, bo jeżeli przed wymianą było wszystko w porządku, a teraz nie jest, to ewidentnie on Ci "zwalił" robotę.
Ja też miałem parę dni temu wymieniany pasek, pompę wody i płyn chłodniczy i nie czuję różnicy.
Jak było wszystko ok, tak i pozostało.
Więc niech Ci to poprawi jak najszybciej.
to dlaczego teraz tak nie "muli" jak ruszam i przyspieszam?
pasek ustawiony był na znaki
pewnie czujesz wzrost mocy ale do pewnego momentu... od jakiegos momentu moze przestac ciągnąc...
andrzej_civic
27-11-09, 15:16
obroty spadają i skaczą i jakby się dławił momentami i chciał gasnąć u mnie takie same objawy wystapiły odrazu po reg zaworow wczesniej nie bylo problemu... ustawialem zwory jeszcze 2 razy ale dalej to samo do tego silnik gwałtownie spada z mocy przy 5,5 tys obr az hamuje silnikiem
skolopendra
27-11-09, 15:38
najprościej sprawdzić lampą czy zapłon(pasek) nie jest źle ustawiony .jeśli jest ok ,to przyczyna leży gdzie indziej
demonobiker
01-12-09, 14:53
kolego a tak z ciekawości to ile zapłąciłem za kompletny rozrząd i pompę wody oraz jakiej formy podzespoły kupiłeś??pytam bo czeka mnie niedługo ten sam temat i muszę się w kosztach zorientować...pozdrawiam
skolopendra
01-12-09, 21:15
to ile zapłąciłem za kompletny rozrząd i pompę wody oraz jakiej formy podzespoły kupiłeś?
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=3274
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.