Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : nierówne obroty i większa moc po wymianie rozrządu (D14A2)



oli11
26-11-09, 18:39
Witam, dziś odebrałem moje autko od mechanika - (wymiana rozrządu i pompy wody, paska alternatora) i już na wstępie mnie zapytał czy silnik nierówno chodził, trochę się zdziwiłem bo chodził równiutko, odpaliłem i rzeczywiście obroty spadają i skaczą i jakby się dławił momentami i chciał gasnąć, ale kiedy przejechałem się poczułem wyraźny wzrost mocy na 1 i 2 biegu,
jaka jest przyczyna??
mechanik stwierdził że stary pasek był luźny i źle założony o 1 ząbek i zalecił wymianę świec na początek,
czy może mieć racje czy może on źle pasek założył?

frytas
26-11-09, 19:48
skoro poprzednio wszystko chodzilo ok to raczej on zle pasek zalozyl. Ale dziwne ze czujesz wzrost mocy a nie spadek <mysli>

jero11
26-11-09, 20:06
jeśli czuć wzrost mocy to pasek był pewnie źle założony.
proponuje sprawdzić też ustawienie zapłonu i zrobić reset, często jest tak że źle założą pasek rozrządu i nadrabiają zapłonem;)

skolopendra
26-11-09, 20:17
mechanik stwierdził że stary pasek był luźny i źle założony o 1 ząbek

pewnie nieuk :D wyprzedził mu zapłon o 1 ząbek

oli11
26-11-09, 20:29
czyli pasek jest ok i szukać przyczyny gdzie indziej? a jeśli by się okazało że nie jest ok to coś się może stać??
resetu nie robiłem, zamówię te świece bo w sumie jeszcze nie wymieniałem, i przeczyszcze jeszcze krokowy profilaktycznie,

teg
26-11-09, 22:58
Dajcie Wy spokój temu "krokowemu", IACV. Pasek sobie sam sprawdź, naprawdę, manual w dłoń i jedziesz, jedyny problem to zdjęciu osłony rozrządu, czasem ciężko wychodzi, trzeba podwadzać i kombinować. Co mechanik to Ci inaczej powie, chyba że chociaż kilka Hond w życiu robił to jest szansa. Przerabiałem ten temat, u mnie pasek był dobrze a twierdzili, że jest źle, chcieli mnie do tego 140zł netto skasować za to, że "wykryli" usterkę.

Marecki
26-11-09, 23:10
czyli pasek jest ok i szukać przyczyny gdzie indziej? a jeśli by się okazało że nie jest ok to coś się może stać??
resetu nie robiłem, zamówię te świece bo w sumie jeszcze nie wymieniałem, i przeczyszcze jeszcze krokowy profilaktycznie,

Czytałeś to, co napisał Skolopendra?
Pasek nie jest OK, bo jest najprawdopodobniej przeskoczony o jakiś ząbek.
Jedź do tego machera jeszcze raz, niech Ci to poprawi, bo jeżeli przed wymianą było wszystko w porządku, a teraz nie jest, to ewidentnie on Ci "zwalił" robotę.
Ja też miałem parę dni temu wymieniany pasek, pompę wody i płyn chłodniczy i nie czuję różnicy.
Jak było wszystko ok, tak i pozostało.
Więc niech Ci to poprawi jak najszybciej.

oli11
27-11-09, 07:22
to dlaczego teraz tak nie "muli" jak ruszam i przyspieszam?
pasek ustawiony był na znaki

Gallus
27-11-09, 14:58
pewnie czujesz wzrost mocy ale do pewnego momentu... od jakiegos momentu moze przestac ciągnąc...

andrzej_civic
27-11-09, 15:16
obroty spadają i skaczą i jakby się dławił momentami i chciał gasnąć u mnie takie same objawy wystapiły odrazu po reg zaworow wczesniej nie bylo problemu... ustawialem zwory jeszcze 2 razy ale dalej to samo do tego silnik gwałtownie spada z mocy przy 5,5 tys obr az hamuje silnikiem

skolopendra
27-11-09, 15:38
najprościej sprawdzić lampą czy zapłon(pasek) nie jest źle ustawiony .jeśli jest ok ,to przyczyna leży gdzie indziej

demonobiker
01-12-09, 14:53
kolego a tak z ciekawości to ile zapłąciłem za kompletny rozrząd i pompę wody oraz jakiej formy podzespoły kupiłeś??pytam bo czeka mnie niedługo ten sam temat i muszę się w kosztach zorientować...pozdrawiam

skolopendra
01-12-09, 21:15
to ile zapłąciłem za kompletny rozrząd i pompę wody oraz jakiej formy podzespoły kupiłeś?

http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=3274