kooondzikkk
26-11-09, 16:29
Witam . Moi drodzy piszę , ponieważ już po miesięcznej zabawie ze spalaniem mojego auta konkretnie Civic Coupe V gen. D15B2+B7... EJ2 , szlak mnie trafia.
Uprzedzam , że używałem opcji szukaj. Patrzyłem również na innych forach , lecz nigdzie nie występował taki mix objawów.
Zaczynam więc opis problemu. Auta spala 18l/100km co jest nienormalne. Mechanik polecił wymienić mi sonde. Kupiłem Japan Walker 4 przewodową w cenie 200zł , bo nigdy na tanich zamiennikach nie jeżdżę .
Może źle podpiąłem jakis kabelek ale wątpie. Obroty falowały pomiędzy 1000-1500. Wyczyściłem silniczek krokowy. Falowanie stało się znacznie rzadsze . Czasami wyświetla mi się CHECK ENGINE i zazwyczaj jest to na niskich obrotach , jest to bardzo rzadko ale się wyświetla. Dziś odpaliłem auto po 2 dniach. Poszła biała chmura w której było bardzo czuć paliwo ,silnik chodził jakby nie załączyło się ssanie. Problemów z temp. odrazu mówie nie ma. Silnik normalnie się nagrzewa , wentylator włącza się w odpowiednim momencie. Gdy wcisnę sprzęgło lub stoję na luzie silnik schodzi do 500 obrotów po czym wchodzi na normalne 750 obrotów. Mechanik mówił coś o czujniku położenia przepustnicy.
Bardzo proszę o pomoc w tym problemie. Może ktoś też kiedyś będzie miał podobny problem. Będę bardzo wdzięczny za wskazówki . Chętnie postawię dobrego bronxa lub 0.7:)
Uprzedzam , że używałem opcji szukaj. Patrzyłem również na innych forach , lecz nigdzie nie występował taki mix objawów.
Zaczynam więc opis problemu. Auta spala 18l/100km co jest nienormalne. Mechanik polecił wymienić mi sonde. Kupiłem Japan Walker 4 przewodową w cenie 200zł , bo nigdy na tanich zamiennikach nie jeżdżę .
Może źle podpiąłem jakis kabelek ale wątpie. Obroty falowały pomiędzy 1000-1500. Wyczyściłem silniczek krokowy. Falowanie stało się znacznie rzadsze . Czasami wyświetla mi się CHECK ENGINE i zazwyczaj jest to na niskich obrotach , jest to bardzo rzadko ale się wyświetla. Dziś odpaliłem auto po 2 dniach. Poszła biała chmura w której było bardzo czuć paliwo ,silnik chodził jakby nie załączyło się ssanie. Problemów z temp. odrazu mówie nie ma. Silnik normalnie się nagrzewa , wentylator włącza się w odpowiednim momencie. Gdy wcisnę sprzęgło lub stoję na luzie silnik schodzi do 500 obrotów po czym wchodzi na normalne 750 obrotów. Mechanik mówił coś o czujniku położenia przepustnicy.
Bardzo proszę o pomoc w tym problemie. Może ktoś też kiedyś będzie miał podobny problem. Będę bardzo wdzięczny za wskazówki . Chętnie postawię dobrego bronxa lub 0.7:)