Zobacz pełną wersję : likwidacja odcinki przy d14a3/4
Mam pomodzone d14a3, tzn zwiększona kompresja, ostry wałek z regulowanym kółkiem, cały wydech, dolot i apexi z afr do ustawienia mapy paliwa i wszystko byłoby ładnie gdyby nie fakt że maksymalną moc osiągam przy samej odcince, w takiej sytuacji wiadomo nie trudno na nią natrafić przy zmianie biegów. Wiadomo też że mojego kompa nie da się zmodyfikować i mogę jedynie przejść na p28 ale to się wiąże też z przerobieniem wiązki i niestety z kasą. W związku z tym mam ogromną prośbę o pomoc, myślę że w tym momencie najtańszym i najprostszym rozwiązaniem będzie całkowita likwidacja odcinki, przez jakieś oszukanie kompa. Tylko co i jak macie może jakiś pomysł ?
skolopendra
26-11-09, 20:56
gdyby nie fakt że maksymalną moc osiągam przy samej odcince
a jaka to moc ,skoro mapy nie ruszone :D chyba nie ta z podpisu ?
i mogę jedynie
wystarczy prosiaczek ,i bez zmiany kompa się obejdzie
myślę że w tym momencie najtańszym i najprostszym rozwiązaniem będzie całkowita likwidacja
odcinki,
bez sensu ,i prawie nie wykonalne
W tym temacie jasno proszę o Wasze opinie, pomysły i porady dotyczące likwidacji odcinki, ni proszę o komentowanie mocy mojego auta czy innych aspektów. Ale jak chcesz wiedzieć to mapy paliwa mam ruszone Apexim i AFR mam w granicach 12.7-13.1. Powracając do sedna jeszcze raz proszę o konkretne wypowiedzi na temat, bo inaczej zrobi się tu zaraz bałagan.
skolopendra
28-11-09, 15:57
porady dotyczące likwidacji odcinki,
nie da rady :)
ni proszę o komentowanie mocy mojego auta
bez komentarza :D:D:D
lepiej przejsc na P28 i wystroic to , przeciez D14A3/4 to jest takie B2 tylko ma 4 wtryski ktore chodza parami, po samej znianie na P28 i kolektor od B7 silnik duzo lepiej smiga, a u ciebie przynioslo by to mega efekty.
a jednak się udało:
http://www.youtube.com/watch?v=XecBUOWt1wk
skolopendra
25-09-11, 18:06
wszyto się da
mniemam ze po wystrojeniu mocy przybyło?
o ile pamiętam dobrze i przed strojeniem d14 podchodziło mocą pod b serię??
Zle pamiętasz :)
Z tego co ja pamiętam to hamownia przepowiadająca pogodę pokazała 151 a normalna 126 :)
teraz po kilku modyfikacjach, przesunięciu odcinki i kolejnym strojeniu ta sama hamownia która wcześniej pokazała 126KM pokazała 144KM
https://lh4.googleusercontent.com/-zvwRDkUkGMQ/TzULUWSNbhI/AAAAAAAABLk/jIQ4-zCg3Lc/s912/CIVIC_14.jpg
Widzę, po Twoich wypowiedziach, że domagasz się musowo przesunięcia odcinki jako gwaranta super przyrostu mocy. Z tymi hamowniami bywa różnie i te 144KM mają się pewnie jak piernik do wiatraka. Nie takie rzeczy w D14A3.
hamownia jest w 100% potwierdzona (tego dnia hamowało się 5 klubowych aut z czego 2 seryjne i przy nich wykresy idealnie pokrywały się z mocą katalogową)
ta D14 objechała już sporo furek takich jak np 136konna mazda mx-5 1,8
PS: czytanie ze zrozumieniem nie boli (przesunięcie odcinki plus parę innych modów )
No tak, sądząc po liczbie postów na tym forum dalsze Twoje stwierdzenia wydają się brzmieć niezaprzeczalnie. Pokaż wykresy z tego samego dnia to uwierzę. Temperatura mogła także odegrać kluczową rolę ( bodajże 5 stopni Celsjusza), a stwierdzenie " plus parę innych modów " można rozumieć różnie- nie mylić z brakiem czytania ze zrozumieniem. Powtórzę jeszcze raz, D14A3 po przedstawionych powyżej modach nie mogło wypluć 144KM.
za to liczba twoich postów daje ci możliwość krytykowania wszystkiego i wszystkich :cool:
lista przedstawionym modów jest nie pełna i pewnie nie będzie uzupełniona
tak się składa że składałem i stroiłem ten silnik a właściciel nie chce ujawniać wszystkiego co było zmienione
a co do innych wykresów to masz tu seat toledo 2,0L chyba 96r katalogowo ma mieć 115km
http://desmond.imageshack.us/Himg832/scaled.php?server=832&filename=toledoz.jpg&res=medium
potem charade 1,3 dane producenta wskazują na 84KM i 105Nm
http://desmond.imageshack.us/Himg546/scaled.php?server=546&filename=charade1.jpg&res=medium
no i jeszcze Megane 2,0 turbo auto seryjne ale pozbawione kata i po regeneracji turbiny więc wypluło o jakieś 15km więcej niż seria
http://desmond.imageshack.us/Himg837/scaled.php?server=837&filename=megane225.jpg&res=medium
Tu masz nałożone wykresy z poprzednich wizyt na tej samej hamowni, może powiesz że też są nie realne, tak nawiasem to na ostatnim setupie objechałem dwie b18 jedna w sedanie druga w hatchbacku, ale też można zwalić oczywiście winę że albo było coś z nimi nie tak albo że kierownicy nie ogarniali tematu ale co tam :)
https://lh6.googleusercontent.com/-blwrBjmagVU/TzULUWlHdXI/AAAAAAAABLo/TzYZN9P9x1I/s912/CIVIC_14_ZEST.jpg
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.