Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : D15b2 LPG a zmiana dolotu



NOLAN
25-11-09, 01:36
WItam

Dreczy mnie pewna sprawa a ze moja wiedza w dziedzinie lpg jest jak narazie bardzo znikoma wole zasiegnac rady doswiadczonych.Otoz sprawa prosta czy jezeli mam instalacje BRC just w tym silniiczku to po zmianie filtra na jakis stozek etc musze przeprowadzac jakas regulacje czy cos? Jaki moze to miec wplyw na prace silnika itd?

Wszelkie sugestie mile widziane ;)

bienfait
25-11-09, 09:58
Regulacje napewno po założeniu stożka.której generacji ta instalacja jest?

thompson17
25-11-09, 11:03
ktorej generacji instalacja by nie byla stozek sie nie nadaje bo beda i tak i tak obroty "glupialy". co innego gdyby byla sekwencja,ale D15B2 jest na dwupunkcie,wiem bo sam mam i tylko zwykly gaz podejdzie. Sam ostatnio przerabialem problem dolotu, i dzisiaj przyszla wkladka Simoty do seryjnej puszki nic innego w tej sytuacji sie nie wymodzi madrego moim zdaniem

NOLAN
25-11-09, 14:29
Jest to 2 generacja tak mi sie zdaje przynajmniej,czyli wszelkie kombinacje ze stozkiem mam odpuscic i zostawic seryjny dolot ta?

artek0903
25-11-09, 15:24
ewentualnie mozna jeszcze blos wstawic

NOLAN
25-11-09, 16:58
A co daje ów modyfikacja?

thompson17
25-11-09, 22:37
tak na szybkiego to możesz włożyć sobie sportową wkładke w seryjną puszke od filtru powietrza, a szczeże jak miałbym sie bawić w blos to wole ssak od z6...

NOLAN
29-11-09, 09:34
No ok a czy moglnbys rozwinac mysl? Co dal by mi kolektor ssacy od z6?

thompson17
29-11-09, 10:57
jak byś miał kolektor ssący od d16z6 to byś miał pełen wtrysk... a pełna szpryca to pełna szpryca...da to pare koni...do tego np kolektor 4.2.1 od też d16z6 i fajnie pod maską, tylko że zbrodnią byłoby mieć zwykły gaz na wielopunkcie... jesli źle mówie niech mnie ktoś poprawi:)

NOLAN
29-11-09, 16:53
No lapie juz,czyli czapka od z6 pociaga za soba zmiane gazowni na sekwencje na co mnie nie stac :D
Mysle nad zalozeniem blosa z jakims dolotem,robil tak juz ktos?Czy ustawienie gazu po takim zabiegu bedzie bardzo klopotliwe?

piroman
29-11-09, 17:02
No lapie juz,czyli czapka od z6 pociaga za soba zmiane gazowni na sekwencje na co mnie nie stac :D
No niekoniecznie. Poprawnie ustawiona instalka II gen. też moze spokojnie pracować w takim silniku


Mysle nad zalozeniem blosa z jakims dolotem,robil tak juz ktos?Czy ustawienie gazu po takim zabiegu bedzie bardzo klopotliwe?
Ja np. mam zrobione minime na Z6 i blosa + kibelrurka ze stożkiem. Problemów z ustawieniem tego nie miałem zadnych. Wcześniej chwilę jeździłem z blosem w d15b2 a potem w b7 i też wszystko było ok. Trzeba tylko zadbać o odpowiednią wydajność reduktora, która jeśli dotychczas była ok to po zmianie głowicy może okazać się niewystarczająca

NOLAN
29-11-09, 17:29
Ok z tego co moim laickim okiem zaobserwowalem to wszystko pod maska mam firmy BRC (od gazowni oczywiscie) na parowniku ? jest oznaczenie 100kV takwiec chyba powinien dac rade? Jutro wrzuce fotke tego co tam w moim zgliszczu sie znajduje i fajnie by bylo jakby ktos ocenil czy jest sens sie w dolot z blosem bawic czy odpuscic lepiej.

piroman
29-11-09, 17:37
jest oznaczenie 100kV
100kW = ok.137 KM wiec jak robisz tylko dolot to spokojnie wystarczy

NOLAN
29-11-09, 18:54
A oswiec mnie prosze,co jeszcze mozna robic w silniku z lpg? Bo z tego co mi sie w glowie utarlo to jezdzac na gazie nie robi sie zadnych modyfikacji zeby to jakos dzialalo.

zed
04-12-09, 13:42
A oswiec mnie prosze,co jeszcze mozna robic w silniku z lpg? Bo z tego co mi sie w glowie utarlo to jezdzac na gazie nie robi sie zadnych modyfikacji zeby to jakos dzialalo.

Niekoniecznie. Mozna robic troche :D

http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=5612

aby nie obrabiac glowicy hardcorowo ,dbac o silnik i nie tylko.Pozdr