Zobacz pełną wersję : D15b2 LPG a zmiana dolotu
WItam
Dreczy mnie pewna sprawa a ze moja wiedza w dziedzinie lpg jest jak narazie bardzo znikoma wole zasiegnac rady doswiadczonych.Otoz sprawa prosta czy jezeli mam instalacje BRC just w tym silniiczku to po zmianie filtra na jakis stozek etc musze przeprowadzac jakas regulacje czy cos? Jaki moze to miec wplyw na prace silnika itd?
Wszelkie sugestie mile widziane ;)
Regulacje napewno po założeniu stożka.której generacji ta instalacja jest?
thompson17
25-11-09, 11:03
ktorej generacji instalacja by nie byla stozek sie nie nadaje bo beda i tak i tak obroty "glupialy". co innego gdyby byla sekwencja,ale D15B2 jest na dwupunkcie,wiem bo sam mam i tylko zwykly gaz podejdzie. Sam ostatnio przerabialem problem dolotu, i dzisiaj przyszla wkladka Simoty do seryjnej puszki nic innego w tej sytuacji sie nie wymodzi madrego moim zdaniem
Jest to 2 generacja tak mi sie zdaje przynajmniej,czyli wszelkie kombinacje ze stozkiem mam odpuscic i zostawic seryjny dolot ta?
ewentualnie mozna jeszcze blos wstawic
A co daje ów modyfikacja?
thompson17
25-11-09, 22:37
tak na szybkiego to możesz włożyć sobie sportową wkładke w seryjną puszke od filtru powietrza, a szczeże jak miałbym sie bawić w blos to wole ssak od z6...
No ok a czy moglnbys rozwinac mysl? Co dal by mi kolektor ssacy od z6?
thompson17
29-11-09, 10:57
jak byś miał kolektor ssący od d16z6 to byś miał pełen wtrysk... a pełna szpryca to pełna szpryca...da to pare koni...do tego np kolektor 4.2.1 od też d16z6 i fajnie pod maską, tylko że zbrodnią byłoby mieć zwykły gaz na wielopunkcie... jesli źle mówie niech mnie ktoś poprawi:)
No lapie juz,czyli czapka od z6 pociaga za soba zmiane gazowni na sekwencje na co mnie nie stac :D
Mysle nad zalozeniem blosa z jakims dolotem,robil tak juz ktos?Czy ustawienie gazu po takim zabiegu bedzie bardzo klopotliwe?
No lapie juz,czyli czapka od z6 pociaga za soba zmiane gazowni na sekwencje na co mnie nie stac :D
No niekoniecznie. Poprawnie ustawiona instalka II gen. też moze spokojnie pracować w takim silniku
Mysle nad zalozeniem blosa z jakims dolotem,robil tak juz ktos?Czy ustawienie gazu po takim zabiegu bedzie bardzo klopotliwe?
Ja np. mam zrobione minime na Z6 i blosa + kibelrurka ze stożkiem. Problemów z ustawieniem tego nie miałem zadnych. Wcześniej chwilę jeździłem z blosem w d15b2 a potem w b7 i też wszystko było ok. Trzeba tylko zadbać o odpowiednią wydajność reduktora, która jeśli dotychczas była ok to po zmianie głowicy może okazać się niewystarczająca
Ok z tego co moim laickim okiem zaobserwowalem to wszystko pod maska mam firmy BRC (od gazowni oczywiscie) na parowniku ? jest oznaczenie 100kV takwiec chyba powinien dac rade? Jutro wrzuce fotke tego co tam w moim zgliszczu sie znajduje i fajnie by bylo jakby ktos ocenil czy jest sens sie w dolot z blosem bawic czy odpuscic lepiej.
jest oznaczenie 100kV
100kW = ok.137 KM wiec jak robisz tylko dolot to spokojnie wystarczy
A oswiec mnie prosze,co jeszcze mozna robic w silniku z lpg? Bo z tego co mi sie w glowie utarlo to jezdzac na gazie nie robi sie zadnych modyfikacji zeby to jakos dzialalo.
A oswiec mnie prosze,co jeszcze mozna robic w silniku z lpg? Bo z tego co mi sie w glowie utarlo to jezdzac na gazie nie robi sie zadnych modyfikacji zeby to jakos dzialalo.
Niekoniecznie. Mozna robic troche :D
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=5612
aby nie obrabiac glowicy hardcorowo ,dbac o silnik i nie tylko.Pozdr
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.