Zobacz pełną wersję : Zastec Tuning
Rozmawiałem dziś z osoba z Zastec Tuning i chcialbym oddac swojego civica do nich..zmienic uklad dolotowy i pogrzebac w kompie.uklad dolotowy mam zmieniony na K&N.co myslicie o tej firmie itp??moze macie jakies propozycje w jakiej firmie pobawia sie z moim silnikiem 1.8 ?
możesz spróbować sam jestem ciekawy efektów czy cokolowiek można zrobić z tym silnikiem bez dużych nakładów finansowych, na dzień dzisiejszy nie znalazłem nic ciekawego dedykowanego do tych silników co by podniosło moc choć o te 10%
- jeśli chodzi o zastec to nie słyszałem złych opinii ale nie mam pojecia jaka mają wiedzę a to jest najważniejsze bo wciskać klawisze na klawiaturze to wilelu potrafi.
ps. małe OT czy ktoś zgłębiał temat oprogramowania ECU czy w hondzie po lifcie przy silniku 1.8 jest dokładnie takie samo jak przed liftem - bardzo mnie to ciekawi bo jeździłem ostatnio cifem po lifcie
i wydawało mi się że lepiej reaguje na gaz niż mój i nie ma tych nieszczęsnych przerywań pomiędzy 2000 a 3000 tyś obrotów przynajmniej nie zaobserwowąłem - dokładnie żwawiej przyspiesza pomiędzy 2a3 tys obrotów.
możesz spróbować sam jestem ciekawy efektów czy cokolowiek można zrobić z tym silnikiem bez dużych nakładów finansowych, na dzień dzisiejszy nie znalazłem nic ciekawego dedykowanego do tych silników co by podniosło moc choć o te 10%
- jeśli chodzi o zastec to nie słyszałem złych opinii ale nie mam pojecia jaka mają wiedzę a to jest najważniejsze bo wciskać klawisze na klawiaturze to wilelu potrafi.
ps. małe OT czy ktoś zgłębiał temat oprogramowania ECU czy w hondzie po lifcie przy silniku 1.8 jest dokładnie takie samo jak przed liftem - bardzo mnie to ciekawi bo jeździłem ostatnio cifem po lifcie
i wydawało mi się że lepiej reaguje na gaz niż mój i nie ma tych nieszczęsnych przerywań pomiędzy 2000 a 3000 tyś obrotów przynajmniej nie zaobserwowąłem - dokładnie żwawiej przyspiesza pomiędzy 2a3 tys obrotów.
W tabelkach osiągi się nie zmieniły, więc pewnie oprogramowanie jest to samo, a odczucia subiektywne. Ale kto wie :) A może to było nowe 1.4? ;)
już to sprawdziłem w EPC i tak jak myślałem są różne ECU tzn maja na 100% inny program
do 2008 roku było RSA G34
a od 2009 jest RSA G01
w obu przypadkach jest napisane Rewritable czyli można je pragramowac ciekawe czy dealer ma taka usługę zmiany softu na nowy od lifta i ile to kasy ??
wiec tak.dostalem od nich taka oferte.uklad dolotowy + uklad wydechowy + program = 15-20 % wiecej :) to skocze zobacze co wykombinuja :)
tzn ze 140 koni ma się zrobić 160+?
Jest jakaś szansa osiągnąć te 15% tak jak podają ale najprawdopodobniej z przesunięciem odcięcia. Pytanie czy dobrze jest je podnosić wyżej przy niedłubniętym motorze.
skolopendra
21-11-09, 19:19
co myslicie o tej firmie itp??
mnie na przykład nie chcieli dać rozpiski wyprowadzeń mojego prosiaczka :cool:,montowanego u nich ,pokrętnie się tłumacząc:cool:
Jest jakaś szansa osiągnąć te 15% tak jak podają ale najprawdopodobniej z przesunięciem odcięcia.
a skąd wiesz, że to seryjne 1.8 będzie jeszcze dalej generować płaski moment? Moim zdaniem nie będzie.
Jest juz na forum jedno d14 z mocą 150+ - sądze, że lekkie kopnięcie w hamulec podczas pomiaru na hamowni i mogą Ci narysować nawet 170 :)
już to sprawdziłem w EPC i tak jak myślałem są różne ECU tzn maja na 100% inny program
do 2008 roku było RSA G34
a od 2009 jest RSA G01
w obu przypadkach jest napisane Rewritable czyli można je pragramowac ciekawe czy dealer ma taka usługę zmiany softu na nowy od lifta i ile to kasy ??
Czy ktoś coś więcej wie na ten temat? Czym te programy się różnią? :confused:
czyli co nie wierzycie w to co obiecuja ?? nie warto jechac?? :)
A dają Ci gwarancję na taki przyrost? Tzn mierzą auto przed modami i po modach?
Misiekemeryt160
22-11-09, 13:34
generalnie Zastec to tez nie sa kolesie z pierwszej łapanki...
A dają Ci gwarancję na taki przyrost? Tzn mierzą auto przed modami i po modach?
przecież powinieneś wiedzieć, że na hamowni można narysować dowolne wartości maksymalne :)
generalnie Zastec to tez nie sa kolesie z pierwszej łapanki...
ale 8gen 1.8 również nie jest silnikiem z pierwszej łapanki, żeby zaraz obiecywać 20% przyrostu, skoro nikt tego wcześniej nie robił..Jak im nie wyjdzie to kolega zostanie z wyimaginowanym wykresem na 160+, pewnie trzema tysiącami w plecy i efektem placebo..
no własnie wiem ze nikt jeszcze nie grzebal w tym silniku dlatego napisalem tutaj zapytanie co myslicie i wiem ze sa tu osoby ktore sporooo sie znaja na przerobkach mechanicznych :) wiec trzeba bedzie jechac zobaczyc co wyjdzie a czy beda kombinowac z wykresem to na to juz nic nie poradze.to gdzie oddac auto zeby wykres nie byl narysowany w paincie?? :)
Ja bym tego silnika nie ruszał, ale jak już to zrobić tylko dolot i wydech. Raz, że dopinanie świni do nowej Hondy może skończyć się samymi problemami, a dwa, ze wiele z tego "strojenia" to się nie ugra.
dolot mam.dlatego chce do nich jechac zrobic tylko wydech i poprawic program.czy wartoo??
My w nowym roku cos przygotujemy dla R18 bo mamy dostepny taki jeden do testow, odbedzie sie faza testow na hamowni i wypuscimy jakis GTpack ;) jesli przyrosty beda w miare stabilne.
to czekam na Was Bracia :)
to czekam na Was Bracia :)
jesli mozesz to sledz nasza strone , zamiescimy stosowne info , co do kwoty , wszystko bedzie napisane w swoim czasie :)
ok to czekam z niecierpliwoscia co tam wymodzicie :)
ok to czekam z niecierpliwoscia co tam wymodzicie :)
cudow nie ma co sie spodziewac bo na ksiezyc nikt civiciem nie leci ;) , raczej stabilnego powtarzalnego wzrostu w calym pasmie nie majacego drastycznego wplywu na mieszanke paliwowo powietrzna , po prostu trzeba duzo posprawdzac gdyz R18 jest bardzo zaawansowanym silnikiem wolnossacym.
Zobaczymy czy coś się wam uda, ja już na swoim eksperymentowałem i już przestałem bo żeby uzyskać coś więcej niż trochę więcej momentu z dołu i +5km na końcu trzeba mocniej grzebać. Co do programowania tego sterownika to nie słyszałem o żadnym serialu do tego a rozłożenie go żeby na żywca odczytać pamięć skończyło się połamaną obudową ECU. Honda może wgrywać nowe wersie ale tylko takie które idą z serwera hondy z nowszym numerkiem, czyli HDS nie pozwala dowolnie programować. Vtech niby oferuje remap, znam właściciela tej firmy i jakoś mętnie się na ten temat wypowiadał jak zapytała go osoba znająca temat więc podejrzewam, że wkłądają jakiegoś swojego boxa który oszukuje sygnały do kompa. Ja mam w tej chwili założony u siebie ecumaster i efekt jest taki, że każda większa zmiana kończy się wypadającymi zapłonami od 3tys w górę.
Zobaczymy czy coś się wam uda, ja już na swoim eksperymentowałem i już przestałem bo żeby uzyskać coś więcej niż trochę więcej momentu z dołu i +5km na końcu trzeba mocniej grzebać
no po to sa wlasnie testy , bo koncepcja jest :) , a jak sie uda to dostaniemy order z ziemniaka? :p :)
Odgrzewając kotleta i wracając do Tematu:
Czy firma Zastec jest w stanie ogarnac OBDIIb --> OBDI P28 z silnikiem po mini me + wtryski, podniesiona kompresja, dolot, wydech, kolko regulowane ??
Potrzebuje po takich modach gdzie wystroic swoja i szukam godnej firmy nie za daleko od Mojego miasta. :cool:
a wracajac do tematu to det chyba (widocznie) ne-bardzo ..... w usa do r18 aem fica daja i jest oki
Odkopuje.
Jest jakis postep w temacie? Na stronie Zastec nie widac zadnych informacji na temat dlubania R18A2.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.