Zobacz pełną wersję : Lifting lamp
Witam! Czy ktoś z was podjął się rozebrania seryjnych lamp przednich w EG3 w celu przywrócenia im sprawności w świeceniu (czyszczenie, malowanie itp.)??
muzammil kiedys o tym pisal u siebie w temacie. Rozebral je i wypolerowal szklo i odlbysnik. Ponoc efekt jest. Wal do niego na pw
lub kup soczewke to jest najlepsza droga do mocnego swiatla w Vgenie
A ktoś kto modził przy serii tak aby świeciały jakoś po ludzku??
Podobno odbłyśniki jakimś specjalnym chromem w sprayu sie pryska, ale nie znam nikogo kto by to zrobił. Ludzie wolą kupić nowe lampy (angele lub cleary) i mieć święty spokoj:)
ja mam właśnie rozklejone lampy w moim 5gen i chce odnowić odbłyśniki. o jaki spray chromowy chodzi? wiem, że odnawiają odbłyśniki nanosząc warstwę aluminium metodą próżniową - koszt 50-100zł. szukam tańszej metody
Molekss, napisz później jak to będziesz sklejał, co i jak? Noszę się z zamiarem malowania środka, ale nie wiem jak to ponownie do kupy wszystko poskładać...
hmm, tak mi się pomyślało.... czy przypadkiem szkło z oryginalnych nie będzie pasowało po rozklejeniu do clearów? :>
będzie pasowało..
Ja rozkleiłem lampy "na opalarkę" po polerce szkła i odbłyśnika efekt jest ale to i tak nie ma szans do clearów.
Farbą typu chrom nie polecam malować :/ szybko zmienia barwe na szarą moze się utlenia? i źle odbija światło tzn. nierówno
Regeneracja u szklarza metodą bodajże próżniową tak jak robią lustra
no i jestem po regeneracji reflektorów metodą domową - mycie kloszy i odbłyśników. włożyłem lampy do piekarnika z termoobiegiem na kilka minut w temp. 50-80 stopni (kilka razy wyciągałem lampę i sprawdzałem czy klej jest już wystarczająco rozgrzany) po czym nożem z szerokim ostrzem rozdzieliłem klosz od lampy.
z tego co znalazłem w necie na temat regeneracji odbłyśników najlepsze efekty daje nanoszenie warstwy metodą próżniową, metodą domową nie ma jak tego zrobić. chciałem jeszcze pomalować czarną farbą jak w tym temacie, ale zrezygnowałem bo trzeba wykręcać odbłyśnik + silniczek do regulacji ustawienia świateł, potem trzeba pewnie ustawić światła na stacji diagnostycznej:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=59124&page=2&highlight=Smoked+lights
szkła reflektorów i odbłyśniki umyłem płynem do mycia okien. potem lampa do piekarnika na kilka minut aby klej rozmiękczyć i złożyłem lampę. nie dawałem żadnego silikonu. efekt pracy - czystsze lampy i odbłyśniki = lepsze oświetlenie w nocy, czyli robota na plus :D.
trzeba wykręcać odbłyśnik + silniczek do regulacji ustawienia świateł
Nie można zakleić / zsłonić?
Nie rozkręcałeś bo wydało Ci się to trudne czy po prostu nie chciało się?
Nie można zakleić / zsłonić?
Nie rozkręcałeś bo wydało Ci się to trudne czy po prostu nie chciało się?
jeśli chcesz malować sam odbłyśnik (skrajne części po bokach) to nie trzeba go odkręcać. odbłyśnik jest zamocowany do obudowy lampy na trzech śrubach regulujących/ dwóch + silniczek. można to okręcić ale potem trzeba jechać na ustawienie świateł. nie chciałem czegoś spieprzyć przy silniczku regulacyjnym
Chłopaki ale jeśli chcecie mieć "oryginały" w lepszej jakości świecenia więc możecie przełożyć samo szkło z oryginałów do clearów. Nie będzie działać?
Ja tam chce klary, ale zanim to nastąpi to coś trzeba pomodzić ;-)
ale potem trzeba jechać na ustawienie świateł
Wystarczy, że zdjąłeś lampę - to już zmusza do wizyty na stacji diagnostycznej, napewno nie założysz jej dokładnie tak samo. Koszt regulacji to 10-15 zł zależnie od stacji - żadne pieniądze a przynajmniej nie walisz ludziom po oczach.
Wystarczy, że zdjąłeś lampę - to już zmusza do wizyty na stacji diagnostycznej, napewno nie założysz jej dokładnie tak samo. Koszt regulacji to 10-15 zł zależnie od stacji - żadne pieniądze a przynajmniej nie walisz ludziom po oczach.
wystarczy sobie zaznaczyć miejsca jak były zamocowane lampy przed demontażem, potem przykręcasz lampy jak było poprzednio i nie trzeba regulować lamp, chyba, że ktoś kombinował przy regulacji świateł
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.