Zobacz pełną wersję : Turbo ,Baran,Wydech itd Pomocy
Witam
Mam pare pytan dotyczacych TURBO SOFT do D15
Kol.wydechowy przerabiany z D15? czy lepiej Baran? Duza roznica w stos do mocy?
Down pipe? 2.5 +HI CAT z 2.5 na 2.25 i wydech 2.25 do konca OBX tak by zagralo?
(czy trzeba nowy wiekszy) bo wydechu mi szkoda :)
co do pipe rozchodzi mi sie o zlacze mialem wczesniej 4-2-1 i jak byl bez elastycznego zlacza koncowy bil mi o zderzak,ze szooook :eek: a jest wciety 1-2cm w zderzak bo auto gleba.
ssacy z Z6?jaks inny? czy OBX ? ale taki
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBX-High-Flow-Air-Intake-Manifold-88-91-Honda-Civic-CRX_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem56365d9e73QQitemZ37 0279292531QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fP
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBX-Chrome-Intake-Manifold-92-95-Honda-Civic-EX-Si-D16Z_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2303db6921QQitemZ1 50388566305QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAcc essories
za 500pln mozna miec NEW,a do Berlina jezdze czesto 4h drogi,tam tez reszte zmontuje
Co do Intercoolera to aluminiowy popularne FMCI+piping czy powszchne itemy z TDI :D
I jaka Turbosprezarka pod ta pojemnosc?Flansza T3/T4 chodzi mi z jakiego auta,lub nazwa itd
Bo latam po szrotach,placach,zlomowiskach dosc czesto(ziomek handlarz)
auta nie bede zakuwal narazie bo zajawka jest na TURBO(zakucie w #$%^& pln chyba...)
(D15 ble ble ble ktos napisze lepiej B16 itd ale NIE,dobre B16 wjdzie duzo wiecej...A to za 2k pln zmotam+reszta zostanie na strojenie i jakies ROTA jeszcze :p
chodzi mi o to czy lepiej dac wiecej 300Euro?czy JE%#@ i smigac na tanszych(brzydszych) podzespolach?
Jak to sie ma do MOCY DAJE to?Czy poprostu ladnie wyglada z przodu i pod maska ????
Pozdrawiam
ale meksyk..
może napisz które masz d15 ?
D15Z3 i chce turbo dlatego bo kocham ten syyyyk :) czesci mge miec za grosze wiec sie zastanawiam :P
A...nie potrzeba mi mega mocy skoro nie bede tego potrafil wykorzystac tak jak inni:) królowie prostej :D
hm to jest przecież eco vtec
zupełnie bez sensu to turbić
jeśli nie potrzebujesz dużej mocy > bedziesz jeździł na niskim doładowaniu 0,3 - 0,4 bara > nie będzie wtedy ci nic syczało
albo przynajmniej tak syczało żeby było fajnie...
na plus przemawia że masz mpi i kolektor wydechowy nadaje się pod turbo
Czas zmienić auto, albo przynajmniej silnik na d16, bo wobec Twoich planów silnik ma dużą szansę klęknąć (z tego co kojarzę, to korby słabe).
hm to jest przecież eco vtec
zupełnie bez sensu to turbić
jeśli nie potrzebujesz dużej mocy > bedziesz jeździł na niskim doładowaniu 0,3 - 0,4 bara > nie będzie wtedy ci nic syczało
albo przynajmniej tak syczało żeby było fajnie...
na plus przemawia że masz mpi i kolektor wydechowy nadaje się pod turbo
no taki mam silnik :( ja kupilem auto okazyjnie za 5tys juz z tym silnikiem a u mnie w okolicy nie ma nikogo kto by sie podjal SWAPA zakladow mechanicznych ponad 10... ( KOTLINA KŁODZKA )
Ale boja sie to zrobic <lol2> wiec nie wiem czym oni tak naprawde sie zajmuja...
Nie chce mocy,mam gpx na lato ;p
Chce tylko tego pssst z zaworka :P
Czas zmienić auto, albo przynajmniej silnik na d16, bo wobec Twoich planów silnik ma dużą szansę klęknąć (z tego co kojarzę, to korby słabe).
Raczej silnik,w budzie koncze wlasnie blacharke w grudniu komora a wnetrze juz jest.Zostal silnik...Zabralem sie do tego troche od Dupy strony no ale coz mlodzienczy zapal :P
hm to jest przecież eco vtec
zupełnie bez sensu to turbić
no to wytłumacz nam ładnie czym będzie sie różniła reakcja na dodanie turbo w takim d15z3 i np d16z6.
podepne sie
2.25 czy 2.5 lepiej pod slabe turbo(bez urazy :p)? dedykowany Down pipe konczy sie na 2.5
a tu link jeszce slabsze autko
D14 a jak syczy...Dowiedz sie jaki to BOV :d i masz pssss hehe.Jak dla mnie dobrze jak na to z czego jest zbudowane :p
http://video.google.nl/videoplay?docid=-477077043477794780
Na allegro są takie urządzenia co się zakłada na wydech i też robi pssst, tańsze a efekt ten samo, może pomyśl nad tym...
no to wytłumacz nam ładnie czym będzie sie różniła reakcja na dodanie turbo w takim d15z3 i np d16z6.
zapomniałem dodać IMO :)
oczywiście instalacja będzie wyglądała identycznie jak w z6 czy zupełnie innym silniku
no ale dlaczego In Your Opinion gra nie warta świeczki. Nie opłaca sie robić turbo w eco-vtec'u, bo...?
ja wogóle nie wszedł bym w posiadanie takiego auta/silnika
jeśli ma być do jazdy i mało palić to ok > nie zakładamy turbo
ale jeśli ma być turbo w tym silniku to wydajemy minimum 4-5 tyś zł i nasz nieeco vtec pali 10-14 litrów wg mnie bezsens
w sumie d13 też można zaturbić tylko po co
chyba logicznym jest fakt, ze kolega decydując się na turbo zapomina o spalaniu na poziomie 6l więc przedrostek eco przestaje mieć znaczenie. Turbi się po to, żeby mieć więcej mocy, a takie D15 wytrzyma dokładnie tyle samo co Twoje D16 ma teraz. Uważasz, że Twoja modyfikacja również nie ma sensu?
ja wogóle nie wszedł bym w posiadanie takiego auta/silnika
jeśli ma być do jazdy i mało palić to ok > nie zakładamy turbo
ale jeśli ma być turbo w tym silniku to wydajemy minimum 4-5 tyś zł i nasz nieeco vtec pali 10-14 litrów wg mnie bezsens
w sumie d13 też można zaturbić tylko po co
Loczek ja to auto kupilem za 4k lekko pukniete i w H poobdzieran.Zrobilem blacharke polatalem podloge etc:p i calosc bedzie mnie wynosic 4k.Jak na taki stan to psie plny :D
no a silnik doprowadzilem do porzadku,auto mialo isc na handel no ale cos sie przywiazalem do niego poza tym kolega z miasta tez ma taka sama honde.
Ja nie woze tym dzieci czy tesciowej to jest bardziej zabawka...
a slyszalem ze jak silnik w dobrej kondycji to do 30%wiecej mocy wytrzyma...Mi z tego 150 ps wystarczylo by w zupelnosci :d po H mi swapa robic,dlubac by miec 200+ jak tej mocy nawet nie mam gdzie wykorzystac...
skolopendra
22-11-09, 19:40
200+ jak tej mocy nawet nie mam gdzie wykorzystac...
jak to nie ,a od świateł do świateł? :D
od swiatel do swiatel :D
oby nie niebieskich :P
turbo to turbo,jak bedzie ci malo to wstawisz sobie mocniejsze D16 i turbo juz bedziesz miec :P na pewno sie nie zmarnuje...
Loczek ja to auto kupilem za 4k lekko pukniete i w H poobdzieran.Zrobilem blacharke polatalem podloge etc:p i calosc bedzie mnie wynosic 4k.Jak na taki stan to psie plny :D
no a silnik doprowadzilem do porzadku,auto mialo isc na handel no ale cos sie przywiazalem do niego poza tym kolega z miasta tez ma taka sama honde.
Ja nie woze tym dzieci czy tesciowej to jest bardziej zabawka...
a slyszalem ze jak silnik w dobrej kondycji to do 30%wiecej mocy wytrzyma...Mi z tego 150 ps wystarczylo by w zupelnosci :d po H mi swapa robic,dlubac by miec 200+ jak tej mocy nawet nie mam gdzie wykorzystac...
turbo to jest taka choroba że zawsze się chce więcej
No, 'się chce', ale co z tego? To ma być jakiś argument anty turbieniu? Rozsądny strojący ustawi Ci boost cut'a i silnika na własne życzenie nie wysadzisz "bo ciągle chce się więcej".
turbo to jest taka choroba że zawsze się chce więcej
a jak u Ciebie?pamietam jak wystawiales ja na Allegro:rolleyes:
Ja nie jestem pazerny,nie mam tez kompleksów , 2 kg ma kazde :D hehe
a co do spalania? wciagnie 14 L?:eek: teraz mi lapie 5 a 8 jak przeciagne na 1 i 2 :D
dla mnie to turbo to najtansza alternatywa,bo te czesci moge miec naprawde tanio calos mnie wyniesie 2.5K a nie jest to jakis mod z probe czy iveco :D
za 2.5 k to nie wstawie nawet D z 130 km:(...Moj silnik mam w stanie hmmm... BD jak na 150 K,w ksiazce serv mam wpisy itd co i jak bylo wiec wg mnie jest autentyczny.Mysle ze wytrzyma,a nie bede tam bil 0.7 a przez ten rok uzbieram na B18 bo z pupy nie wyskoczy mi 9K:cool:
i ostatnie pyt...
jak ze strojeniem tego?ile PLN ? i cos potrzeba? bo o tym nie pomyslalem :o
pół baku na strojenie + dojazd do miejsca X + ~800-900zl. Bez porządnego strojenia to D15 nie pociągnie zbyt długo.
pół baku na strojenie + dojazd do miejsca X + ~800-900zl. Bez porządnego strojenia to D15 nie pociągnie zbyt długo.
hmmm:p nie skumalem zabardzo...
jasniej:D na hamowni 20L ? ale ile na 100km wciagnie? wir bedzie w baku :D ?
pozadne strojenie 1K ? ale czy cos potrzeba bo nie wiem jakas Hondata czy cos? nie orientuje sie dlatego korzystam z forum :D
jasniej na hamowni 20L ?
nie, na strojenie, po ulicy.
ale ile na 100km wciagnie? wir bedzie w baku ?
chodzi Ci o normalną jazdę na codzień? Myślałem, że tą kwestię już zakończyliśmy.. Od 9.
pozadne strojenie 1K ?
strojenie na kompie obd1. Poczytaj sobie forum i po dwóch tygodniach rzetelnego zdobywania informacji zadaj następne pytania.
jak ma być tanio to może zrobić sobie turbo bez boost cut,a
sam robiłeś takie setupy ( podnoszenie ciśnienia paliwa ) i wtedy jest możliwość klęknięcia silnika
sam robiłeś takie setupy ( podnoszenie ciśnienia paliwa ) i wtedy jest możliwość klęknięcia silnika
ano robiłem, ale człowiek się rozwija i zauważa błędy młodości. Jeśli auto ma jeździć a klient ma małe pojęcie o tym co jest pod maską to brak boost cut'a jest samowolnym strzałem w kolano. Właśnie z idiotycznego podjeżdżania "przecież 0,05 więcej też wytrzyma" biorą się mity o wybuchowości softów. Abstrahując już od tego, że auto wystrojone na kompie jest o wiele bardziej kulturalne w użytkowaniu..
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.