progressmen
18-11-09, 22:42
Witajcie
W ostatnich dniach w mojej Hondzie D15B2 został wymieniany tłumik końcowy - był to wydech firmy Remus z *******zianym środkiem, buczał już jak kombajn i uznałem że to nie jest dźwięk sportowego samochodu. Znajomy nie miał akurat tłumika do mojej wersji w związku z czym zmontował nowy z mojego starego oraz tłumika z Hondy z silnikiem B18C4. Pierwsze co rzuca sięw oczy to wielkość puszki - z B18 jest zdecydowanie większa. Podczas przejażdżki z nowym tlumikiem zauważyłem coś ciekawego - otóż na trasie staram się zawsze utrzymywać stałą prędkość i tak przy 3 tys. obrotów na 5 biegu miałem dotychczas 105km/h natomiast z nowym tłumikiem mam 110km/h ?? Czy jest możliwe że przez ten *******ziany tłumik rozprężony był układ wydechowy - słyszałem kiedyś takie pojęcie?? Czy może to mieć wogole jakikolwiek związek ze sobą?
W tym samym czasie była wykonywana również inna wymiana - końcówki drążków i układu kierowniczego. Może podczas wymian zmieniło się nachylenie kół i teraz kręcą się po wytartym krótszym wewnętrznym obwodzie i dlatego prędkościomierz zawyża prędkość?
Innych możliwości nie ma - były wykonywane tylko te dwie naprawy.
Dzięki za zainteresowanie, nurtuje mnei to bardzo :)
Pozdrawiam
Dawid
W ostatnich dniach w mojej Hondzie D15B2 został wymieniany tłumik końcowy - był to wydech firmy Remus z *******zianym środkiem, buczał już jak kombajn i uznałem że to nie jest dźwięk sportowego samochodu. Znajomy nie miał akurat tłumika do mojej wersji w związku z czym zmontował nowy z mojego starego oraz tłumika z Hondy z silnikiem B18C4. Pierwsze co rzuca sięw oczy to wielkość puszki - z B18 jest zdecydowanie większa. Podczas przejażdżki z nowym tlumikiem zauważyłem coś ciekawego - otóż na trasie staram się zawsze utrzymywać stałą prędkość i tak przy 3 tys. obrotów na 5 biegu miałem dotychczas 105km/h natomiast z nowym tłumikiem mam 110km/h ?? Czy jest możliwe że przez ten *******ziany tłumik rozprężony był układ wydechowy - słyszałem kiedyś takie pojęcie?? Czy może to mieć wogole jakikolwiek związek ze sobą?
W tym samym czasie była wykonywana również inna wymiana - końcówki drążków i układu kierowniczego. Może podczas wymian zmieniło się nachylenie kół i teraz kręcą się po wytartym krótszym wewnętrznym obwodzie i dlatego prędkościomierz zawyża prędkość?
Innych możliwości nie ma - były wykonywane tylko te dwie naprawy.
Dzięki za zainteresowanie, nurtuje mnei to bardzo :)
Pozdrawiam
Dawid