Zobacz pełną wersję : Kyb- agx
skolopendra
18-11-09, 16:40
założyłem nowy bo będą inne amory
będę śledził co tam u ciebie w tym temacie. bo też jest plan AGX'ow na wiosnę i ciekaw jestem Twoich odczuć
- napisał być mi na PW skąd zamawiałeś?
więc jak ktoś już ma to wypowiedzieć się może w temacie
informacje jakie znalazłem w necie na ich temat ,praktycznie bardzo dobre bądź wyśmienite
co mnie zaciekawiło to możliwość regulacji
przód 1-4
tył 1-8
A czy po zastosoawniu takich amorów na seryjnych spręzynach, da radę obniżyć powiedzmy o 1 centymetr zawieszenie?
pzdr
maxpiotrek
23-11-09, 10:33
tak jak na koni???
AGX nie ma regulacji wysokości ale za to większy zakres regulacji twardości niż koni .
michalm320
13-01-10, 11:25
Wymyśliłem sobie że założę do swoich springów Tein Kayaby AGX...tylko zanim to zrobię chciałbym poczytać opinie na temat tych amorków, a w szczególności osób które je użytkują. Napiszcie też gdzie najlepiej i najtaniej kupić te amory do 6 gen. bo przyznam że ciężko w necie coś znaleźć. Z góry dzięki, pozdrawiam.
Handlowałem trochę tymi amorami, ale ostatnimi czasy są praktycznie nie do dostania w PL. O ile zwykłe kupisz, tak AGX przestali chyba sprowadzać. Uderzałem do różnych firm i dystrybutorów, nikt nie potrafił ich zamówić. Ja w tamtym roku czekałem 2 miesiące na zestaw, aż w końcu dostałem... dwa przednie lewe (lub prawe, nie ważne). Wszystkie pochodziły z Niemiec. Podobno przenosili (KYB) główny magazyn, stąd problemy. Tak było rok temu, dziś jest to samo, więc WTF!?
Co do jakości. Mój dobry kolego SiM, jeździ w swoim VI-genie na tych amorach, bardzo sobie chwali. Mam też info od innych osób które kupowały odemnie te amory (głownie do V-gen), że sprawują się bardzo dobrze.
edit:
właśnie poszło zapytanie do niemiec (główne centrum logistyczne KYB na EU) o dostępność amorów AGX do V- i VI-gena.
edit2:
Do jajka są 3 komplety (przód/tył) dostawa ok. 8 lutego, do VI-gena jeszcze nie wiadomo.
a cenowo jak to wygląda ? - komplet ;]
Trudno jednoznacznie odpowiedzieć, bo cena jest w euro. Na dzień dzisiejszy komplet do Vgen to koszt 1360zł
kuba_guzik110
16-01-10, 10:08
ja mam agx i bardzo sobie chwale *******zielam swoim coupe juz na nich od 2lat po naszych dziurach i jak robilem przeglad to zuzycie wynioslo coś chyba 18% czy coś w granicach tego, czyli sprawność amora została w granicach 80-82% po 2 latach
skolopendra
16-01-10, 12:41
no ,blisko 2 miechy czekania ,ale amory dotarły ,2 z austrii 2 z francji
co prawda jest ślisko i miejscami zalegał śnieg, a autko jakby przykleiło do tej nawierzchni :D
ogólnie lepiej niż przypuszczać mogłem
czy możesz podać konfigurację tj amor i sprężyna bo ciągle szukam zawiechy przy zachowaniu czegoś co się nazywa komfort
skolopendra
16-01-10, 17:07
sprężyny zostawiłem serię
nastawy mam 3 i 4 .przy piątce już tył tłucze .3 dość sztywna ale hania zachowuje resztki sprężystości ,bez efektu dobijania
rozumiem, że wysokość zostaje tak jak w serii? ;)
podrzucił byś namiar na miejsce z którego zamawiałeś ?
skolopendra
18-01-10, 14:56
podrzucił byś namiar na miejsce z którego zamawiałeś ?
taki dziadek u mnie na osiedlu ma budkę z częściami,ale telefonu to nie widziałem u niego :D
,myślałem o obniżeniu z max 20mm ,ale nic nie wpadło mi w oko
też myślę żeby kupić te amortyzatory do mojej EJ9 ale ciężko z dostępnością
skolopendra
19-01-10, 19:15
ale ciężko z dostępnością
ee tam ciężko ,zamawiasz i czekasz ot ;)
ee tam ciężko ,zamawiasz i czekasz ot ;)
tak, ale najpierw trzeba wiedzieć gdzie je zamówić. wszędzie gdzie do tej pory pytałem mówiono mi że nie mają ich w ofercie :)
skolopendra
19-01-10, 19:27
http://www.autoracing.pl/c/66/zawieszenia__amortyzatory___honda.html
i wiele innych
dzięki za linka, ale niestety tutaj mają tylko do civica 91-95. ja mam niestety 97 a takich tu nie widzę, jakbyś miał jeszcze jakieś inne linki sklepów które oferują te kayaby agx to będę Ci wdzięczny
skolopendra
19-01-10, 19:43
ma na 100%.przedzwoń
Tylko cena dość wysoka. Zapytam jutro swoich dostawców czy już coś wiadomo w sprawie amorów do VIgena. Na luty mam zamówiony komplet na sprzedaż do Vgen, jak mają do VIgena to może się uda załatwić to tym samym transportem. Jak coś to dam Ci znać na PW.
to daj znać za ile możesz mieć do Vgen zestaw.. bo ja byłem napalony na gwint.. ale ten zakup nie wypalił, więc po co przesadzać.. skoro setup z AGX też daje rade
Tylko cena dość wysoka. Zapytam jutro swoich dostawców czy już coś wiadomo w sprawie amorów do VIgena. Na luty mam zamówiony komplet na sprzedaż do Vgen, jak mają do VIgena to może się uda załatwić to tym samym transportem. Jak coś to dam Ci znać na PW.
spoko, będę wdzięczny za info
skoro setup z AGX też daje rade
Wiele amorów daje radę nie tylko AGX.
Wiele amorów daje radę nie tylko AGX.
ale niewiele amorów w tym przedziale cenowym ma taki zakres regulacji ;)
subbler.Dokładnie a to w brew pozorom bardzo wiele .Powiadasz dają rade , i to jak, poczytajcie sobie japońskie fora czy usa,tam większośc ludzi jezdzi na AGX-ax .I wg ich opini cała gama amorów,nawet tych z wyższej pólki wysiada przy agx .
Co ciekawe w usa mają one dożywotnią gwarancję!!
a kto na naszych drogach da ci na amory taka gwarancje:D
U nas na forum ogarniamy zakup na te amory, łapcie linka: http://www.grupa-wroclaw.pl/sites/forum/viewtopic.php?f=3&t=711&start=10
Rozumiem że AGX nie są skrócone? Tzn są do seryjnych sprężyn?
Chciałbym założyć do -35 i się zastanawiam czy nie skróci to zbytnio ich żywotności...
michalm320
22-01-10, 09:34
Rozumiem że AGX nie są skrócone? Tzn są do seryjnych sprężyn?
Chciałbym założyć do -35 i się zastanawiam czy nie skróci to zbytnio ich żywotności...
Wyczytałem gdzieś na necie że one mogą być stosowane do sprężyn max -30mm...tak opcje przewidział producent
U nas na forum ogarniamy zakup na te amory, łapcie linka: http://www.grupa-wroclaw.pl/sites/forum/viewtopic.php?f=3&t=711&start=10
warto było by przenieść tutaj do grupowych, bo widzę, że tam mało osób się zbiera.. ja jestem chętny ;) w TAKIEJ cenie.. tylko zarejestrować sie u was nie za łatwo ;)
skolopendra
22-01-10, 14:34
do sprężyn max -30mm...tak opcje przewidział producent
dokładnie tak miałem w ulotce ;)
Polecam stronkę z opiniami o AGX-ach
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=pl&sl=en&u=http://www.miata.net/products/chassis/kyb.htm&prev=/search%3Fq%3Dkoni%2B%2526%2Bagx%26hl%3Dpl%26safe%3 Dactive%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26hs%3DDCM&rurl=translate.google.pl&usg=ALkJrhiVOsAGkTUUuI8_6nWW7p_NzWhmcw
to ja odkopie temat, ma ktos te amory? niech ktos napisze cos wiecej o nich !
ok .. ja od miesiąca śmigam na komplecie z zakupów grupowych - zestaw 4xAGX + Sprężyny Eibach Pro Kit
Tak więc nie mam porównania z markowymi gwintami ,czy innymi zestawami. Porównam do serii, lub seria + same Eibachy. Więc poprawa jest masakryczna, a ustawienia twardości uzależniają. Generalnie na najmiększym nastawie - jeździ tak jak seria - czyli bardzo miiękko i komfortowo - z tym, że w porównaniu do OEM na których bujało te są agresywniejsze, auto nie podskakuje na nierównościach nie buja góra dół, ani nie ma takich przechyłów na boki - generalnie prowadzenie dużo pewniejsze.
Zawias skręcony na maxa w połączeniu z moimi sprężynami jest o dziwo .. nawet wygodny ;) może nie na codzienne jazdy po mieście, ale wybiera nierówności, nie podskakuje, ma bardzo małe ugięcie, dzięki czemu na mocnej glebie i dziurach spokojnie można jechać bez martwienia się, że nas bujnie i wygarniemy w asfalt przodem ;D i co najważniejsze nie wybija plomb ;) kilka osób jechało - zauważyło rzeczywiście duża zmianę twardości i sztywności ale nikt nie narzekał na komfort jazdy. [a prosiłem o 100% szczerości ;)]
Na codzień używam nastawów: przóf-3, tył-3 [ gdzie 1 - miekko, 4 - max twardo] Na takich ustawieniach przejechałem przez całą Polskę półonc-południe i było idealnie - zakręty które wcześniej jechałem max 90, teraz spokojnie przy 130 i auto prowadzi się prawie jak na prostej. Zauważyłem praktycznie zanik podsterowności - rzadko kiedy wynosi przód. Względem serii olbrzymia poprawa jeśli chodzi o reakcje auta - ruch kierownicą i teleportujemy się na sąsiedni pas :) żadnego gibania czy zarzucania tyłem.
Nie wiem, może nie jeździłem na markowych zawiasach, ale osobiście ten mod sprawił mi do tej pory najwięcej przyjemności i nadal wywołuj uśmiech na twarzy przy szybkim pokonywaniu łuków i zakrętów :)
W cenie z grupowych - chyba nie ma nic lepszego.
skolopendra
20-04-10, 14:18
zakręty które wcześniej jechałem max 90, teraz spokojnie przy 130 i auto prowadzi się prawie jak na prostej
dokładnie tak jest ;) warto jednak przy mokrej nawierzchni nieco zwolnić ... mnie dla przykładu wczoraj na takim zakręcie dwa razy obróciło ,ale wyszło :D.
podsumowując amory trzymają drogi jak cholera ,ale jak ma zerwać przyczepność, to nawet nie zauważysz kiedy to nastąpi ...
dzieki chlopaki.. chyba juz rozwialem swoje watpliwosci:) subbler powiedz mi jeszcze czy odczules tez znaczna roznice miedzy takimi setupami: amorami oem + eibachy a amorami kyb + eibachy ?? i jaka odczules roznice w przesiadce ze sprezyn oem na eibachy... chodzi mi o to ktory zakup bardziej wplywa na jazde auta, amory i czy springi? czy moze jak juz zmieniac to calosc?
podsumowując amory trzymają drogi jak cholera ,ale jak ma zerwać przyczepność, to nawet nie zauważysz kiedy to nastąpi ... jezeli chodzi o nawierzchnie mokra to sie zgodze, ale jesli chodzi o nawierzchnie sucha to w przednim napedzie nigdy nie zabraknie przyczepnosci ot tak sobie.. zawsze poprzedza to fakt narastajacej podsterownosci
Więc tak - OEM + eibach - właściwości jezdne względem serii praktycznie niezmienne, minimalnie szybszy na zakrętach ale bujanie to samo i reakcja na ster też - generalnie odczucia jak OEM - buja, miękko tylko że nisko :cool:- i może z tego powodu, niżej osadzonego srodka cięzkości auta - jakaś minimalna poprawa była. Brak jakiegoś szału związany jest pewnie jest z tym, że Eibachy to raczej miękki zawias - kanapowiec :)
Natomiast KYB były projektowane pod sprężyny OEM i ewentualne obniżenie do 30cm - chociaż w instrukcji nie jest to jednoznacznie sprecyzowane. Mowa jest, że nie powinno się ich łączyć z mocnym obniżaniem auta. Co chce przez to powiedzieć, to że same amorki nawet na OEM sprężynach powinny już dać efekt jazdy jak opisany powyżej :) w postach.
Generalnie sprowadza sięto do tego:
Lans - sprężyny wystarczą
Performance - same amorki starcza
L & P - zakladasz komplet i cieszysz się wyglądem i jazdą.
Ja ze względów finansowych zacząłem od sprężyn na których jeździłem rok. Miałem nadzieje, na "sportowe" wrażenia z jazdy ale się trochę zawiodłem. Potem celowałem w gwint, ale finanse pozwoliły "tylko" na komplet amorków i nie żałuje.
Od czego Ty zaczniesz... to już twój osobisty wybór. :D:D hehe ale mi to wyszło..
skolopendra
21-04-10, 09:20
Natomiast KYB były projektowane pod sprężyny OEM
dokładnie i dlatego tak to zostawiłem
To ja też może się wypowiem. Od miesiąca jeżdżę na oem amorach i sprężynach Eibach pro kit -30mm, zrobiłem już z 1500 km na tym zestawie. Dodam że przed założeniem badałem sprawność amortyzatorów i wszystkie w granicach 75%. Zrobiłem na serii 30 tys i wiem jak zachowuje sie taki zawias we wszystkich możliwych warunkach więc mogę coś powiedzieć.
Pierwsze wrażenia po zmianie sprężyn to była porażka! Auto podskakiwało jak piłeczka pingpongowa na wszystkich nierównościach. Na równym asfalcie ok, ale poprzeczne nierówności, przejazdy przez koleiny to dramat. Po wjechaniu na próg zwalniający autko odbija tak jakby ze 3 razy góra dół i dopiero wraca do normalnego stanu. I ważna kwestia - samochód stracił na prowadzeniu. Na serii był bardziej przewidywalny i pewnie się prowadził, teraz już nie. I to co powiedział subbler uśmiech na twarzy który zawsze był, po zmianie sprężyn zniknął, fun z jazdy zmienił się w niepokój.
Wiadomo połowa ludzi jeździ na takim zestawie, ale to tylko lans, a performance żaden. Teraz już wiem że na pewno kupie jakieś twardsze amortyzatory żeby auto znów zaczęło dawać mi frajdę z jazdy, a nie tylko patrzenia na nie.
skolopendra
21-04-10, 13:36
Pierwsze wrażenia po zmianie sprężyn to była porażka! Auto podskakiwało jak piłeczka pingpongowa na wszystkich nierównościach. Na równym asfalcie ok, ale poprzeczne nierówności, przejazdy przez koleiny to dramat. Po wjechaniu na próg zwalniający autko odbija tak jakby ze 3 razy góra dół i dopiero wraca do normalnego stanu. I ważna kwestia - samochód stracił na prowadzeniu.
Wiadomo połowa ludzi jeździ na takim zestawie, ale to tylko lans, a performance żaden.
taka jest prawda choć czasem mniej brutalna ale liczy się lans :rolleyes:
Teraz już wiem że na pewno kupie jakieś twardsze amortyzatory
jakieś twardsze nie wystarczą :D powinny być jak najlepsze ;)
dzieki chlopaki za rozwianie moich watpliwosci i zahamowan;d subbler idealnie to wszystko opisales, wlasnie takie porownanie chcialem przeczytac:)
:piwko:
subbler jeszcze jedna kwestia, na jakiej jezdzisz feldze i oponie (glownie rozmiary)
no taki standard - felga: 15' , opony 195x50x15
uuu czyli widze ze jak bede chcial kupic teraz sprezynki eibacha na seryjny amorek to bedzie trzeba je w garazu zostawic i odkladac na agx'y bo na serie nie ma co zakladac :/ a seria juz w ej9 z b18c4 nie wystarcza :/
subler , doszly do mnie dzis agxy, czytalem wczesniej ze maja 8 stopniowa regulacje z tylu, zas u mnie jest 4 stopniowa i z przodu i z tylu.. jak to jest u Ciebie? (5gen)
4 stopnie przód 4 tył tak jak pisze piroman. ale szczerze mówiąc - w zupełności wystarczają, jeszcze co ca zauważyłem to, że prawe mają kolorowe tarcze na regulacji a komplet lewych czarne ?! :D ale jakoś się tym nie przejmuje
wtf? u mnie wszystkie sa jednakowe - czarne
a ja mam wszystkie kolorowe :D
skolopendra
23-06-10, 07:56
nie tylko ty ;)
KOWAL ziom
23-06-10, 08:32
oglądając katalog kyb nie widnieje tam amorek do es7, moje pytanie jest takie, czy em2, ma takie same mocowania jak es7?
KOWAL ziom
30-06-10, 12:17
Róznią sie mocowaniem.
to mnie akurat mocno nie cieszy... w końcu znalazłem złoty środek... a tu znowu pod górkę...
Również skusiłem się na ten zestaw, aż jestem ciekaw jak to będzie współgrało ze sprężyną Eibacha :)
Również skusiłem się na ten zestaw, aż jestem ciekaw jak to będzie współgrało ze sprężyną Eibacha :)
daj znać :D ja tam sie jaram :D
dam znac i ja bo po 10tym zakladam ;d
Zamontowane dziś, zdążyłem przejechac jakieś 50 km, wrażenia- jest lepiej :D
Ustawienia 2/4 przód, 4/8 tył, więc optymalnie, jeszcze nie testowałem innej opcji twardości;)
Witam
Jak wygląda regulacja twardości? Czy kółko do ustawiania (tył) może się przekręcić dookoła. Czy porusza się zgodnie ze wskazówkami zegara, czy odwrotnie, czy też w jedną i drugą stronę. Pytam, bo będę u siebie zakładał agx i nie chcę czegoś rozwalić.
Pozdrawiam.
skolopendra
16-07-10, 17:30
. Pytam, bo będę u siebie zakładał agx i nie chcę czegoś rozwalić.
jak będziesz je miał w rekach zobaczysz że to niemożliwe
przód jest delikatny ,ale często tam się nie grzebie ;)
Czyli można kręcić w lewo, prawo i nic się nie stanie? Ciekawi mnie zatem, jaki patent jest zastosowany w tych amorach, że można kręcić jak się chce i zawsze będzie OK. Trochę masło maślane wyszło w tym zdaniu ;) Że przód jest delikatny, to już wiem, bo mi urwali gwintowany trzpień tłoczyska przy montażu. Tylko chyba jakiś "kowal" to robił.
dzis zalozylem ten kit... powiem tak: ****ziec! aktualnie nie mam jeszcze opon na przyszla felge i jezdze na seryjnej 13'' i oponie 175/65 !! to jak auto zaczelo sie zachowywac na tym zawieszeniu przeszlo moje najsmielsze wyobrazenia.. na 1 "setupie" auto jest idealnie komfortowe, smiem nawet stwierdzic iz jest bardziej komfortowe niz mialem w serii ale to moze ze wzgledu na poprzednie dosyc stare amorki.. do komfortu dochodzi tylko drobna gleba i zachowanie auta, zrobilo sie duzo pewniejsze nie bujalo na boki tak jak w serii np przy szybkim zmianie pasa.. na 4 "setupie" pojechalem w baaardzo dobrze mi znana kreta droge poza miastem... i tu byl szok.. samochod zaczal zachowywac sie jak gokart - tak jak pisal subler, lekki skret kierownica a auto blyskawicznie teleportuje sie na drugi pas, zadnego bujania na boki.. poprostu.. teleport! w zakretach nawet przy duzo duzo wyzszej predkosci czuc dobrze auto, ma sie pewnosc ze nigdzie nie wyleci.. jeszcze raz powtarzam.. auto zrobilo sie baaaardzo duzo bardziej pewne.. poprostu nie mozna tego nawet w jakikolwiek sposob porownywac do serii... jak to mowia "nie ta klasa" i nie da sie tego opisac slowami
p.s jezdzac na 175/65 czuc bylo jedynie przy naprawde sporych predkosciach ze opony juz sie poddaja, lapia wychylenia i zaczynaja gubic przyczepnosc, ale nie tak ze auto leci juz bokiem... poprostu lekka podsterownosc jezeli tak to mozna nazwac.. czekam na wjazd 195/45 ciekawe jak na tym mozna polatac :D
czekam na wjazd 195/45 ciekawe jak na tym mozna polatac
Oj uwierz że można :D
Ok, czy ktoś mi może jasno odpowiedzieć. Czy można kręcić regulacją tyłu zgodnie z ruchem wskazówek zegara i odwrotnie?
Tak, albo nie :)
Pozdrawiam
Tamis, jak dam radę to zobacze to jutro u siebie, chyba że ktoś mnie ubiegnie i odpowie Ci szybciej ;)
skolopendra
17-07-10, 11:21
Czy można kręcić regulacją tyłu zgodnie z ruchem wskazówek zegara i odwrotnie?
Tak, albo nie
trzy do przodu i dwa do tyłu, radę daje :D
powinno. w Focusach sie da ^^
mam do was pytanie, nie wiem jak w 6 genach ale w 5gen regulacja jest na samej gorze amortyzatorow nad mocowaniami, chodzi mi o to czy u was ta regulacja tez jest taka delikatna? ja jak swoja dotykam to rusza sie troche na boki czasami mam wrazenie jakby zaraz miala odpasc... ?
skolopendra
18-07-10, 18:50
ja jak swoja dotykam to rusza sie troche na boki czasami mam wrazenie jakby zaraz miala odpasc... ?
tu nic się nie rusza,ni kiwa .siedzi wszystko mocno
A ja chciałem dzisiaj zmienić ustawienie swoich amorków i niestety z przodu w jednym amorku regulacjia nie działa. Nie moge przekręcić srubokręcikiem regulacji,idzie do połowy i dalej staje. Miał ktoś taki problem?
skolopendra
25-07-10, 09:37
spróbuj tam psiknąć wd,i delikatnie jak nie pójdzie to go reklamuj zanim urwiesz regulację
niestety wd nie pomogło,regulacjia zatrzymała sie na 4 i jak próbuje dać na trzy to idzie tylko do połowy.Próbowałem mocniej przekręcić,ale śrubokręcik wbija się w ten plastik,więc dalej nie kombinuje,bo zaraz nie będzie czym kręcić
ale powiedz mi, że najpierw wciskasz w dół to "pokrętło" a potem próbujesz kręcić ... ?!:o:confused:, czy tak na pałę starasz się przestawić.
ale powiedz mi, że najpierw wciskasz w dół to "pokrętło"
śmieszne,haha ;)
W sumie, to dobrze, że stanęła na 4 a nie na 1 ;) Jeśli byś potrzebował te elementy regulacyjne, to pisz, ja mam na zbyciu, bo mi urwali za pierwszym razem górę amora.Tylko, czy to się jakoś wymienia?
Pozdrawiam
Tylko, czy to się jakoś wymienia?
Dobre pytanie.A skoro masz na zbyciu to Tobie jakoś wymienili,tak?
A ja mam znów pytanko jak się one sprawują przy glebie -60/-40 ?? Pewnie musiałbym je mieć w najtwardszej pozycji non stop??
W instrukcji jest napisane, że gleba max -30. Wymienili mi cały amortyzator ( na koszt zakładu ), urwali mi gwintowany trzpień tłoczyska, także nie ma to nic wspólnego z regulacją.
No i na rynku zawieszeń z tego co zobaczyłem jest dupa jeśli chodzi o amory do zawieszeń - 60/-40 :/ AGX do -30, koni 1110 i 1130 do -30. Kurde jedyne co widać to te cholerne MTS-y itp :/ Zakupiłem AGX-y i je założę za jakiś czas w pozycji - na maksa twarde i zobaczymy jak będą się sprawować na docisku non stop. Nic innego nie przychodzi mi do głowy, a gwintu nie potrzebuję.
te cholerne MTS-y itp.
Nie są takie złe. Jeżdżę na nich już chyba z rok przy glebie 60/60 (springi tej samej firmy) i jak do tej pory nie mogę o nich złego słowa powiedzieć. Ja za tą cenę sprawdzają się bardzo dobrze.
Większość pisze właśnie co innego - przynajmniej na tym forum.
witam,
niecały tydzień temu zakupiłem agxy + springi eibach do 5 gena, wszystko jest ok tylk oprzy jezdzie po dużych nierównościach strasznie coś stuka w tyle, im większa twardość amora ustawiona tym bardziej stuka, na dobrej drodze jezdzi sie elegancko ale na dziurach słychać takie stukanie na 1 stopniu twardości jest jeszcze ok ale im ustawiam twardszy tym jest gorzej, moze ktoś cos powiedzieć na ten temat ?? jak to u was wygląda ??
mi to wygląda na padniętą gumę wahacza pod amorem - zawsze mozesz szybko sprawdzic.
Witam!
planuje zakup amortyzatorów kyb agx do civica 5g hb i tu moje pytanie czy ktoś z was jeździ na tych amorach w połączeniu z springami -60/40mm bo takie obniżenie by mnie interesowało. Czytałem naprawdę sporo o tych amorach na tym forum i info typu: producent nie przewiduje obniżenia więcej jak 30mm mnie nie satysfakcjonuje;)
Może znacie osoby które mają podobne zestawy i śmigają bez problemów, dodam jeszcze że chciałbym jakieś twardsze sprężyny np h&r czy apex.
Witam!
planuje zakup amortyzatorów kyb agx do civica 5g hb i tu moje pytanie czy ktoś z was jeździ na tych amorach w połączeniu z springami -60/40mm bo takie obniżenie by mnie interesowało. Czytałem naprawdę sporo o tych amorach na tym forum i info typu: producent nie przewiduje obniżenia więcej jak 30mm mnie nie satysfakcjonuje;)
Może znacie osoby które mają podobne zestawy i śmigają bez problemów, dodam jeszcze że chciałbym jakieś twardsze sprężyny np h&r czy apex.
smigać to będziesz śmigał bez problemów ale napewno taka gleba skróci żywotność tych amorów
polecam to:
http://ecx.images-amazon.com/images/I/41RZthEtWYL._SL500_AA300_.jpg
top mounts, top hats, szukaj pod takimi nazwami. daja +24mm na prace amortyzatora.
producent nie przewiduje obniżenia więcej jak 30mm mnie nie satysfakcjonuje
A powinno satysfakcjonować, obniżając bardziej amor nie pracuje tak jak powinien, równie dobrze przy takiej glebie możesz zostawić serie amory po co wydawać 1300-1400 zł ? AGX będą dobijały przy takiej glebie i szybciej się zużywały
Wojtec12345678
29-03-11, 23:31
Kurczę mnie też interesuję -60/-60 i ten amor...a gdyby tak dać springi od weiteca ? wiadomo jakie są twarde...i powiedzmy twardość 3/4 ??
Kurczę mnie też interesuję -60/-60 i ten amor...a gdyby tak dać springi od weiteca ? wiadomo jakie są twarde...i powiedzmy twardość 3/4 ??
cudów nie ma kolego poszukaj innych amorów które będą miały skrócony skok tak żeby dobrze działały przy tak dużej glebie albo tak jak kolega wyżej napisał zostaw seryjne bo szkoda 1300zł wydawać na coś co nie spełni swojej roli
Wojtec12345678
30-03-11, 22:43
Gdzieś kiedyś mi się obiło o uszy że do Koni też chyba max -40 mm a mają przecież frezy gdzie na najniższym rowku jest -65 ze springiem -40 a ludzie jeżdzą na takich ustawieniach np SPYCHU
Gdzieś kiedyś mi się obiło o uszy że do Koni też chyba max -40 mm a mają przecież frezy gdzie na najniższym rowku jest -65 ze springiem -40 a ludzie jeżdzą na takich ustawieniach np SPYCHU
dlatego tak często można na forum przeczytać że komuś się amory koni wysrały :p
moge podpowiedziec wam jak zrobic, zeby amor dobrze pracowal przy duzym obnizeniu. tyczy sie to 5 genow.
mianowicie: mozna zastosowac amortyzatory od crxa/4 gena. juz same oemowe amortyzatory sa o 3 cm krotsze, co daje nam krotszy skok tak potrzebny przy sporym obnizeniu. mozna pojsc dalej - kupic set "krotszych" amortyzatorow typu koni do crxa/4 gena co daje nam kolejny centymetr czy dwa krotszego skoku. bede u siebie laczyl koni sporty z ground controlsami eibacha z zamiarem zejscia sporo w dol nie dobijajac przy tym amortyzatora, zachowujac optymalna dla niego charakterystyke pracy i znacznie wydluzajac zywotnosc. jedyne o czym trzeba pamietac to podmiana przednich widełek na te z 4 gena.
Wojtec12345678
31-03-11, 11:54
To w takim razie które amory nadają się do tak dużej gleby? Chodzi mi o amory produkowane do V gena
moim zdaniem koni sport + top hatsy
Wojtec12345678
31-03-11, 12:17
Nie ma żadnych amorów które mozna spokojnie montować do -60/-60 bez dodatkowych rzeczy?:mad: typu top hats-gdzie to się montuję i jak działa?
http://www.weaksauceparts.com/store/images/t_18820.jpg
widzisz chyba jak dziala. trzpien jest wysuniety wyzej o 24mm w stosunku do oemowej czapki amortyzatora.
Wojtec12345678
31-03-11, 23:25
Ok :) w takim razie moja mała dygresja :) skoro obniża się auto - 6cm w polsce to zawieszenie musi być naprawde sztywne aby czegoś gdzieś nie urwać i żeby koła nie udeżały o błotniki lub nadkola więc nie można tu liczyć na żaden rodzaj komfortu,więc auto będąc tak sztywnym nie powinno rozdupczać amorów tym bardziej jeśli się ma powiedzmy ustawioną twardość 4/4 bo nie dobije do końca
Inna sprawa jeżeli ktoś chce mieć -6 cm i jeszcze oczekuje komfortu to rozumiem że amor się wysra
Wojtec, chyba nie do konca sluszne jest Twoje rozumowanie.
To, ze sprezyna jest twarda nie oznacza ze amortyzatory nie beda pracowac - wrecz przeciwnie na amortyzator beda dzialac wieksze sily, seryjny amortyzator moze nie dac rady wytlumic twardej sprezyny
Piszesz o dobijaniu - po to sa odboje zeby nie dobijalo, mam wrazenie ze to, co ludzie czesto opisuja jako dobijanie to wlasnie koniec pracy amortyzatora ograniczonego odbojem. Samo tloczysko w amortyzatorze ma jeszcze te pare centymetrow.
Co mnie osobiscie ograniczylo przed obnizeniem powyzej -60 to gorny przedni wahacz. Zdarzalo sie ze uderzal w bude i w wielu miejscach musialem jezdzic wolniej niz normalnie(prawdopodbnym powodem byly zbyt miekkie sprezyny w porownaniu do obnizenia)
Wojtec12345678
01-04-11, 00:26
To, ze sprezyna jest twarda nie oznacza ze amortyzatory nie beda pracowac - wrecz przeciwnie na amortyzator beda dzialac wieksze sily, seryjny amortyzator moze nie dac rady wytlumic twardej sprezyny
Nie mówie że nie będzie pracować tylko to że jeśli spring będzie twardszy będzie mniejsze prawdopodobeństwo dobicia amora
Nie próbuje tu wcisąć jakichś swoich racji na siłe :) piszę tylko to co wydaje mi się logiczne :)
Co mnie osobiscie ograniczylo przed obnizeniem powyzej -60 to gorny przedni wahacz. Zdarzalo sie ze uderzal w bude i w wielu miejscach musialem jezdzic wolniej niz normalnie(prawdopodbnym powodem byly zbyt miekkie sprezyny w porownaniu do obnizenia)
Czyli masz -60? na jakim setupie
Jeśli ja miałbym wrócić do -60 ( bo tak kiedyś miałem) to teraz przy oponie 205/45/16 zawieszenie musi byc max sztywne
Spytam sie tutaj zeby nie zakladac nowego tematu.
Amor seria+ sprezyna -40mm , zakladam top hatsy 24mm i wtedy obnizenie jest te -40mm a amor pracuje jak by mial sprezyne -16mm?Pracuje prawie jak na seryjnym springu - dobrze rozumuje??
Myslicie ze bylo by to dobre polaczenie, ze auto bylo by obnizone i byl by zachowany duzy komfort??
Amor seria+ sprezyna -40mm , zakladam top hatsy 24mm i wtedy obnizenie jest te -40mm a amor pracuje jak by mial sprezyne -16mm?Pracuje prawie jak na seryjnym springu - dobrze rozumuje??
dobrze :) jedynym problemem jest to, ze tophatsow oczywiscie nie mozna dostac w polandzie.
Czyli jest to dobra opcja zamiast gwintu za duzo mniejsze pieniadze? Amory szybko sie nie wysraja, bedzie gleba i bedzie komfort.
A ma to jakies wady bo za duzo informacji na ten temat nie znalazlem?
jezeli zalozymy, ze gwinty zaczynaja sie od 3k w gore to jest opcja i jestem wlasnie w fazie testow polaczenia koni sport + zestawu eibach ground control. poki co jest malina ^^
minusem tego rozwiazania jest to, ze coiloversy trzeba targac z usa.
tak to wyglada. jest regulacja zarowno wysokosci jak i twardosci.
http://img810.imageshack.us/img810/1981/31032011316.jpg
Ale ten amor co na zdjęciu to z Koni Sportem za dużo wspólnego nie ma.
Ja tam mimo wszystko jestem zwolennikiem albo normalnej progresywnej sprężyny albo pełnoprawnego gwintu, żadne coiloversy jakoś do mnie nie przemawiają.
Za żadne pieniądze nie zamieniłbym mojego progresywnego Weitecka z Koni Sportem na coiloversy nawet markowe.
Masz płynną regulację wysokości wszystko fajnie się zgadza, ale przy mocnym obniżeniu przy dupnym amorze na odbiciu masz też za krótką sprężynę w stosunku do skoku amortyzatora a to bezpieczne już raczej nie jest :)
Spychu, ztcw to jest koni sport do IV gena, tylko przemalowany na zloto.
A co do progresywnosci, nie wiem jak jest w weitecach do VI gena, ale w V tylko tylne sprezyny sa progresywne.
I bardzo dobrze zreszta, linearne sprezyny lepiej sprawdza sie na torze, choc beda mniej komfortowe.
subbler po przeczytaniu Twojej wypowiedzi zakupiłem eibach i 4x agx - zdam relacje jak wrzuce na auto ;)
subbler po przeczytaniu Twojej wypowiedzi zakupiłem eibach i 4x agx - zdam relacje jak wrzuce na auto ;)
O, ja bardzo chętnie przeczytam relację, dokładnie taki sam zestaw chce wrzucić do swojego. W takim razie czekam.
no no.. mi po prawie roku nadal jeździ się idealnie ;D i już nie raz uratował mi tyłek i fure ten zawias... tylko.. jak coś nie tak, to pewnie będzie teraz na mnie ;P hehe
czekam na wrażania :) i obiektywny opis
Agx juz mam, montaz po swietach, na jakich ustawuieniach jezdzisz? Moze od nich zaczne :)
skolopendra
23-04-11, 10:05
przód 3
tył 4
Przy założeniach, że 4 jest komfort czy mega twardo?
Przy założeniach, że 4 jest komfort czy mega twardo?
w 5 gen jest regulacja od 1 do 4 gdzie: 1 - komfort, 4 - mega twardo
przód 3
tył 4
Chcesz mi ząbki powybijać z plombami? ;]
Chcesz mi ząbki powybijać z plombami? ;]
mysle ze najlepiej jest ustawić względem siebie czyli przejechać się na wszystkich możliwych ustawieniach i sam ocenisz który jest optymalny dla ciebie, ja mam od kilku miesięcy i co jakiś czas przestawiam ale optymalnie jeżdzę na 2 lub 3
skolopendra
25-04-11, 11:05
przy 5 z tyłu robi się twardo 4 jest ok :)
przy 5 z tyłu robi się twardo 4 jest ok :)
civic 5 gen ma regulację tylko 4 stopniową a kolega Timo ma civic eg8 więc na 5 sobie raczej nie ustawi :P
skolopendra
25-04-11, 11:17
wiem
dlatego u mnie 4 jest spoko ,zwłaszcza że jest wsparcie na 18mm stabilizatorze :)
wiem
dlatego u mnie 4 jest spoko ,zwłaszcza że jest wsparcie na 18mm stabilizatorze :)
a w 6 genie jest regulacja 5 stopniowa ?? czy więcej ?
lukasz-lukasz
25-04-11, 11:30
a w 6 genie jest regulacja 5 stopniowa ?? czy więcej ?
Chyba 8-mio. Więc 4 w 6gen to u nas 2 :)
w VI genie, z przodu - 4 stopniowa, z tyłu - 8 stopniowa
Ja mam ustawione na 3/6 i jest LUX, na 4/8 jest troche za twardo jak na nasze dziury
skolopendra
25-04-11, 13:54
4 w 6gen to u nas 2
nie do końca
6gen ma "twardsze " amortyzatory i stąd ten większy zakres regulacji
A czy np. jeśli mocowania na to pozwalają to mogę wrzucić te amorki z 5gen do 6gen 5d?
Różnica tylko jest w twardości? Wiem że tył miał różne mocowania (takie które wchodzą w wahacz oraz takie które są poza wahaczem) ale czy np. osadzenie miejsca na sprężynę jest na takiej samej wysokości?
Chciałbym zarzucić taki komplet do siebie ale 5gen, 6gen 3d i 6gen 5d ma różne oznaczenia.
ja tam pociskam na nastawach: 4 - 4 :cool: niczego się nie boje :D
skolopendra
01-05-11, 10:11
zrobiłem ostatnio ciekawy test
położyłem przed przednimi kołami po kilka zapałek co ok 10cm :)
efekt?
przejeżdżając przez nie mogłem każdą z osobna policzyć
:cool:
Zalozylem.. jest bosko .. na oponach parada spec 2 przeszlo moje oczekiwania ;)
Moze nie w temacie danych amorow ale...
Co mi powiecie na temat tego zawiasu?? ma/mail ktos??
http://img862.imageshack.us/img862/453/541051010b.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/862/541051010b.jpg/)
* Skunk2 Springs: 519-05-1480 with approx. 2.2"F & 2"R drop
* Skunk2 Shocks: 541-05-1210
Czy faktycznie te agx sa super ze warto je kupic. a dodam ze zesta skunka ze springami wyjdzie taniej.
skolopendra
07-05-11, 20:08
Czy faktycznie te agx sa super ze warto je kupic.
nie kupuj,straszna kicha szkoda gadać
:cool:
a w porownaniu do skunk2 to jak wypadaja??
MisieK1989
08-05-11, 00:00
jaka cena amorków do civica 1.6 vteca wersji mb1 ? :)
a w porownaniu do skunk2 to jak wypadaja??
majson ciężko je porównać do skunk2 bo agx ma na forum juz dosć dużo osób i raczej wszyscy zadowoleni są stosunkiem ceny do jakości a skunk2 zawias to ciężko dostać a żeby porównać to trzeba pojeździć i na jednym i na drugim, w skunk2 jest zestaw amory + springi czy same amory ?? bo jeżeli jest cały zestaw to warto się nad tym zastanowić
majson ciężko je porównać do skunk2 bo agx ma na forum juz dosć dużo osób i raczej wszyscy zadowoleni są stosunkiem ceny do jakości a skunk2 zawias to ciężko dostać a żeby porównać to trzeba pojeździć i na jednym i na drugim, w skunk2 jest zestaw amory + springi czy same amory ?? bo jeżeli jest cały zestaw to warto się nad tym zastanowić
Caly zestaw tak jak napisalem w poscie wyzej( nawet z numerem katalogowym) ;) Taniej wychodzi caly zestaw niz agx + springi. A wlasnie jakie springi do tych agx sie poleca???
Caly zestaw tak jak napisalem w poscie wyzej( nawet z numerem katalogowym) ;) Taniej wychodzi caly zestaw niz agx + springi. A wlasnie jakie springi do tych agx sie poleca???
ja mam do agx springi eibacha -30 dużo osób na nich jeździ ja jestem bardzo zadowolony ale powiem szczerze że cały zestaw skunk2 napewno też jest dobrą opcją i warto poczytać na temat tego zestawu ewentualnie znajdź kogoś kto na nim jeździ jakiś czas i może coś powiedzieć na jego temat
Wojtec12345678
09-05-11, 17:54
A jak się ma AGX do KONI SPECIAL? Wiem że w koni trzeba wyregulować twardość przed zalożeniem do auta a reszta?
jak te skunki sie okaza warte ceny to mozna grupowe jakies ogarnac zakupy, bo z usej by trza bylo chyba sciagac.
Ja na temat skunkow nic nie wiem i chyba raczej wybiore kyb agx + eibachy. sprawdzone i mysle ze dobre:) a co to skunkow to moze sie okazac ze to tylko z nazwy fajnie brzmi.
poki co dobry wybor :)
mialem zakladac teraz, ale przez zawirowania kosztowe poki co sam eibach wejdzie. moze do konca wakacji sie uda kyb zakupic.
kyb agx jest rzeczywiście sprawdzony jak narazie wszyscy którzy używają tych amorków są zadowoleni zobaczymy jak to będzie na dłuższą metę wyglądać
skolopendra
10-05-11, 09:25
Taniej wychodzi caly zestaw niz agx + springi.
że taniej to akurat o niczym nie świadczy
zawsze możesz sobie kupić i być zadowolony
ale nie dowiesz się praktycznie jak to jest na agx-ach
Wybor padl na sprawdzony towar czyli agx i eibachy teraz tylko najwazniejsze - odlozyc spora sumke na ten zestaw. Ale tym zajme sie jak dokoncze mody silnika :D
Kanapowy Eibach z dupy :D
Jak chcesz mieć profi wybijacza plomb z kłów, bierz spring Weitecka albo HRa :)
Wrzuc na 4 w agx i tez plomby leca ;)
Nie zmienia to absolutnie faktu, ze dajac twarda sprezyne zamiast mieciutkiego Eibacha, twardosc zawiasu moze sie zmienic tylko w jednym kierunku :) Oczywiscie na twardym amortyzatorze z polaczeniu z eibachem bedzie sztywno i sprezyscie, ale polaczenie to dzieli przepasc w porownaniu z twardym amorem + twarda sprezyna.
Ostatnio mialem okazje pojezdzic na Koni Sportach z Eibachem, ktore tez "wybijalo plomby" w max twardym ustawieniu.
Porownania z moim Koni Sportem z Weiteckiem nie bylo absolutnie zadnego, bo skoro Eibach wg wlasciciela wybijal plomby to moje na max twardo powinno lamac kregoslup :)
Kanapowy Eibach z dupy :D
Jak chcesz mieć profi wybijacza plomb z kłów, bierz spring Weitecka albo HRa :)
ja własnie dlatego wybrałem eibacha zeby zachować jakiś komfort jazdy a nie jezdzić po naszych "równych" drogach jak taczkami po budowie
Wojtec12345678
11-05-11, 11:00
Wiem że jeśli twarda sprężyna to taki sam musi być amor, bo miękki nie wytłumi...czy AGX wytłumi weiteca?
Na ustawieniach 3/6 i 4/8 powinien (Vgen 3/3 i 4/4)
Wojtec12345678
11-05-11, 12:25
Hmmm dzięki za info :) poczekam jeszcze na opinie innych :) bądź co bądź AGX to nie jest sportowy amor
skolopendra
11-05-11, 12:35
agx-y mają w przeznaczeniu sprężynę seryjną
Wojtec12345678
11-05-11, 12:38
No właśnie dlatego pytam ...czy wytłumi sportową
skolopendra
11-05-11, 13:20
czy wytłumi sportową
tak ,choć zapewne będzie niezgodność charakterystyki,i nie będzie to tak jak by mogło być najlepiej
Wojtec12345678
11-05-11, 13:22
Chodzi mi tylko o to aby nie było efektu ping ponga
Nie ma! Mam zestaw AGX i eibach.
Efekt ping ponga był na serii amorach i eibach'ach
Tylko trzeba pamietać, że producent dopuszcza obniżenie do -35 czy tam -30.
Przy większym obniżeniu podejrzewam, że ten efekt może sie pojawić.
Wojtec12345678
11-05-11, 13:29
mam -40 i te 5 mm czy 10 mm chyba nie zrobi aż takiej róznicy chyba co ?:D
mam -40 i te 5 mm czy 10 mm chyba nie zrobi aż takiej róznicy chyba co ?:D
mysle ze zrobi bo to 1 cm więcej dla amortyzatora to dosc duza róznica zwłaszacza ze te amory sa przeznaczone do serii spręzyn takze -40 to mysle ze sie moga szybko wysrać i bedzie wybijać auto na dziurach
Wojtec12345678
11-05-11, 13:36
Powiem tak że obniżenie każdej Hanki to rzecz względna bo każdemu siada inaczej...jednemu siądzie bardziej na -30 niż innemu na -40 ...tym bardziej że większość Hond jest przekrzywiona z przodu...stąd myslę że 1 cm nic tu nie zmieni
Jedyna rzecz to to, że mogą się szybciej wysrać
Nie chcesz efektu piłeczki?
To do -40 bym AGX nie zakładał.
Zrobisz jak będziesz chciał, pytałeś masz odpowiedz, a co z nią zrobisz to twoja sprawa.
Edit:
Przy eibach'ach przy ustawieniach 1/2 lub 2/4 samochód nie zachowuje sie za dobrze.
Poprawnie jest dopiero przy 3/6. A to 5 mm może jeszcze bardziej to zmienić.
Wojtec12345678
11-05-11, 22:55
Teraz mam w aucie -40 więc jakbym kupił AGX i coś będzie nie tak to zawszę mogę zmienić
amortyzator MOZE sie szybciej zuzyc, ale przez to, ze tloczysko jest bardziej wcisniete nie straci przeciez wlasciwosci tlumiacych.
ja na obnizeniu okolo -70mm i konisportach ustawionych na 3/4 nie zauwazylem zadnego pingpongowania (bardzo twarde sprezyny).
Nie porównuj koni sport do agx'ów.
Edit: Koni mają skrócony skok, agx nie.
co to jest efekt ping ponga? :O
mam zakladac w sobote eibacha na serie amor i tu nagle cos takiego mi mowicie:cool: ocb?
Wojtec12345678
12-05-11, 01:56
Jest to takie coś jak amor nie wytłumi sprężyny i auto 3 razy się odbiję zanim się uspokoi to w takim skrócie :D
Powody:
Seria amor+sportowy spring
Zużyty/nie sprawny amor + oem spring a broń boże + sportowy spring :D
etc
i kolego możesz tego na serii amora doświadczyć :D i będziesz wiedział co to jest :D
nie pękaj, jeśli tylko oem amory masz sprawne, to nic się dziać nie będzie. Gorzej jak wrzucasz sprężyny na wytłuczone amorki dokonujące żywota.. to jakiej byś tam sprężyny nie wstawił będą problemy. Puki składasz wszystko na sprawnych częściach nie masz się czego obawiać, zresztą Eibachy np. progresywne -30 - producent nic nie wspomina ze obowiązkowo należy wymienić amorki na sport-krótsze, maja atest do jady na oryginalnym setupie i nie będzie żadnych ping-pongów ;) Po co całe to straszenie :D
subbler seryjny amor (nawet sprawny - moje miały po 70%) nie tłumi dobrze progresywnej sprężyny.
Jeździłem na setupie eibach, seria amor i nie jest fajnie, póki jest równo to jest ok, ale gorzej jest jak pojawiają sie nie równości poprzeczne :)
Po co całe to straszenie :D
Po to, ze chyba nigdy nie miales porownania do normalnego sportowego amortyzatora.
Wiedzialbys wtedy jak powinien poprawnie dzialac taki zawias.
Zalozenie czegokolwiek krotszego niz seryjny spring na serie amor to na dluzsza mete jest samobojstwo, bedzie to jezdzic, wiekszosc powie, ze jest mega a wcale tak nie bedzie, bo wiekszosc co tak twierdzi robi to dlatego, ze nie jechali nigdy na normalnym zawiasie, ktory jest w stanie wytlumic taka sprezyne i amortyzator zarowno na dobiciu jak i odbiciu nie mam kilometrowych skokow jak seryjny.
to co, waszym zdaniem lepiej zalozyc ch*jowego mtsa na rok niz przejezdzic go na serii? nastepna wiosna na 100% bedzie agx, teraz kasowo sie nie wyrobie bo pare dobrych gadzetow sie w dobrym pieniadzu trafilo i poszly pieniadze w cholere:cool:
jak na krotki okres czasu to zalozyc na serie, ale intensywnie myslec o zmianie amortyzatora na odpowiedni.
takie mam mocne postanowienie. bardziej w sumie glod tego zawieszenia:cool:
za 3 tygodnie bedzie po sesji, czas sie do roboty brac:)
No tylko rok to nie jest chyba krótki okres czasu :) Ja jeździłem na eibach'ach i serii amorze 5 miesięcy. Nie dość, że już dłuzej nie dawałem rady, to amory też coraz gorzej tłumiły i coraz bardziej dobijały
Pablo a czy ja napisałem, że rok to krótki okres czasu ?
Nie napisałem, że jak na krótki okres czasu a nie że na rok, teraz każdy musi sobie przemyśleć co dla niego znaczy krótki okres czasu.
Specjalnie nie użyłem konkretnej ilości miesiecy czy określenia rok, bo dla mnie krótki okres czasu to np. 2-3 miesiące.
Spychu, ja nie pisze, że ty powiedziałeś, że rok to krótki okres czasu :)
nastepna wiosna na 100% bedzie agx, teraz kasowo sie nie wyrobie
jak na krotki okres czasu to zalozyc na serie,
Chciałem tutaj nasunąć podpowiedz koledze, że jak ma zmieniać na eibachy i na nich jeździć przez rok, to lepiej zostać narazie przy kompletnej serii.
Też tak uważam, chyba, że ma amory w bdb stanie to może zaryzykować ale i tak niech nie myśli, że będzie jakoś cudownie fajnie, bo nie będzie, nawet na zdrowych amorach :)
Będzie dobijać i jak szalone odbijać, jedyne co będzie fajne to wygląd auta bo Eibach obniża po pierwsze bardzo równo przód z tyłem, po drugie obniża więcej niż deklarowane 35mm i całość wygląda ładnie.
ej zalozylem dzis sam przod na razie, jutro tyl bedzie i chwilowo nie dosc ze auto stabilniejsze to i lepiej wszystko tlumi:cool: i jestem 100% o tym przekonany bo robilem 50km przed i po zamontowaniu. mniej slychac wszystkie wyboje na pewno.
a eibachy z seria pojezdza do pazdziernika, potem wraca seria. wiec raptem 4-6miesiecy max bedzie tak jak teraz.
wiedziałem, że nie wytrzymasz, gleba latem musi być :p;)
no tyyyyyy ile mozna tarpanem jezdzic:cool:
skolopendra
25-05-11, 09:04
no tyyyyyy ile mozna tarpanem jezdzic
mój już 11lat daje rade :cool:
daje rade to dobre okreslenie, dzien po zalozeniu sprezyn pierwszy raz przytarlem stabem na policjancie:p ehh ta seria...
Wojtec12345678
18-07-11, 01:12
do usunięcia
Maximus1919
07-09-11, 23:48
Hejka, a powiedzcie mi tylko jak potem wygląda z tą regulacją?? Za każdym razem trzeba zwalać koła żeby ustawić inny stopień twardości, czy można od ręki sobie regulować ten zawias??
Ps. Jak po czasie wam się spisują amorki??
Ja planuję wpakować je w H&R, będzie to już trochę inna opcja niż eibachy ale myślę że zębów nie zgubie...?? ;P
Myśle, że na H&R będziesz już gubił zęby jak na maksa skręcisz AGX'y :) Ale też pcham do siebie H&R bo na eibach'ach troche buja jeszcze :)
Regulacja zajmuje 1 min i to bez pośpiechu :D
Po ponad pół roku działają bez zarzutu.
Wojtec12345678
08-09-11, 00:00
Nie boicie się że pojawi się ping pong ?
Jak by miał sie pokazać to był by już na eibach'ach.
Wojtec12345678
08-09-11, 00:07
Właśnie nie kolego :p im twardszy spring tym, większe prawdopodobieństwo że będzie ping pong na eibachu nie było bo to miękki spring...
Na skręconym zawiasie na maksa raczej sie to nie pojawi :)
Owszem jak będzie ustawiona mniejsza siła tłumienia może być ping pong'owanie.
Typek od nas ma H&R do tego Koni skręcone na maks i zawias działa prawidłowo.
Zreszta zawsze można wrócić potem do eibach'ów. Lub czegoś pomiędzy, np. springi z zestawu Koni 1130
Wojtec12345678
08-09-11, 00:17
Ale nie porównuj koni i agx to są 2 kompletnie różne amory :eek: Koni to sportowy amor więc nie dziwię się że nie ma ping ponga, a agx to oem amor z dodatkiem regulacji
Owszem AGX to OEM amor z regulacja twardości, ale na nim nie ma ping pong'owania w porównaniu do amora seryjnego.
Założe będzie źle to tak jak pisałem powróce do porzedniego setupu.
mam H&R i AGX i jest bardziej komfortowo niż na seryjnym amorze i H&R.
Plomby z zębami mam na miejscu a jeżdżę na 3 z przodu i 6 z tyłu :)
Maximus1919
10-09-11, 08:35
No oki, ,,Regulacja zajmuje 1min. i to bez pośpiechu..." ale jak to wygląda w praktyce. Jest tak dobry dostęp do tej regulacji?? I jak ona wypada na aucie?? jest od strony koła czy ucieka pod auto czy jak?? (Sory że tak wypytuje ale nie mogę sobie tego wyobrazić jak wy zmieniacie jak amory są na aucie??) ;P
Wojtec12345678
10-09-11, 11:36
Podnosisz maskę i tam gdzie wystaje amor regulujesz specjalnym kluczykiem z tyłu jest tak samo
z tyłu jest tak samo
No nie do końca, z tyłu masz pokrętło i trzeba sie przychylić.
Edit:
http://img836.imageshack.us/img836/9528/agxsetcosmall2.gif (http://imageshack.us/photo/my-images/836/agxsetcosmall2.gif/)
Jeszcze wieczorem wkleje jak to na aucie wygląda.
w v genie pokrętło jest u góry nie ma tego z tyłu na dole , czyli podnosisz maskę i krecisz przód a tył trzeba otworzyc bagaznik i kręcić, wg mnie milion razy lepiej niż jak bym miał dawać nura pod auto i krecić
Maximus1919
10-09-11, 13:43
Czyli to to samo co koni 1130?? No a te boczne pokrętła które zaznaczył pablo do czego są w takim wypadku??
Czyli to to samo co koni 1130?? No a te boczne pokrętła które zaznaczył pablo do czego są w takim wypadku??
te boczne pokretła są do regulacji tłumienia w 6 genie i innych, w 5 genie siłę tłumienia reguluje się pokretłem u góry
Wojtec12345678
10-09-11, 18:06
No nie do końca, z tyłu masz pokrętło i trzeba sie przychylić.
Edit:
http://img836.imageshack.us/img836/9528/agxsetcosmall2.gif (http://imageshack.us/photo/my-images/836/agxsetcosmall2.gif/)
Jeszcze wieczorem wkleje jak to na aucie wygląda.
Tak jest w VI gen w V gen jest u góry z tyłu i przodu
Maximus1919
10-09-11, 18:35
No to jest piękna sprawa :D
A dają do tego jakieś końcówki, czy po prostu na jakiś klucz czy jak??
No to jest piękna sprawa :D
A dają do tego jakieś końcówki, czy po prostu na jakiś klucz czy jak??
dostajesz taki mały śrubokręcik do zmiany ustawienia
A ten śrubokręcik jest normalny czy jakiś specjalny bo mam te amorki na nowo nabytym aucie a nie mam śrubokręcika.
lukasz-lukasz
20-09-11, 13:10
To zerknij pod maske. Normalny, plaski, maly srubokret.
skolopendra
22-09-11, 19:00
Normalny, plaski, maly srubokret.
i najpierw wcisnąć a później przekręcić
nie na odwrót..
Możesz kolego rozwinąć myśł? Co tam trzeba wcisnąć? Tak się dopytuje bo u mnie te miejsca gdzie wchodzi śrubokręcik są w dość kiepskim stanie a nie chcialbym uszkodzić do końca.
to miejsce w które wchodzi śróbokręcik najpierw wciskasz i potem krecisz na odpowiednią wartosc
Witam,
Powoli rozglądam się za nowym amortyzatorami, może obecne sprężyny (Eibach ProKit) też zmienię na coś nowego (ale to zmiana w stronę 'miękkich' springów, czyli kolejny komplet Eibach lub np. Vogtland, ew. może sztywniej - Apex);
Niestety, im czytam więcej, tym głupszy bardziej jestem.
Jedyne co mi się nasuwa to fakt, że coś od KYB z jednej strony prezentuje już przyzwoity poziom jakości, z drugiej strony cenowo jeszcze aż tak nie 'zabija';
Nie oczekuje ostrej gleby (-3cm mi wystarczy), nie oczekuje wysokiej sztywności, auto ma w miarę możliwości zachowywać się poprawnie w łukach, ale upalane nie jest i jeżdżę z natury mało 'ambitnie'.
Stąd:
Czy wybór serii niżej, Ultra SR, też byłby dobrym pomysłem?
Regulacja sztywności w AGX kusi, fakt, ale boję się że raz, może dwa zmieniłbym ustawienie - i o tym zapomniał; A UltraSR też pozytywne opinie (raczej?) zbierają.
UltraSR komplet (tu kwestia potwierdzenia dostępności/ceny) widzę w kwocie ~900zł, AGX ostatnio można było zanabyć za ~1200zł (nie wiem jak na chwilę obecną);
Z góry dzięki za jakiekolwiek sugestie, praktycznie jestem mocno zdecydowany na KYB UltraSR/ew. AGX ... ale chyba potrzebuję jakiegoś potwierdzenia jeszcze...;
Wojtec12345678
28-09-11, 00:01
Ja brałbym AGX, bo Ultra SR może ale nie musi spełnić Twoich wymogów, może być zbyt miękki lub wrecz przeciwnie, a jeżeli kupisz AGX to może tak jak piszesz ustawisz sztywnośc raz lub dwa ale będziesz miał to czego oczekujesz, a dołożyć 300 zł to myslę że nie dużo :)
Regulacja twardości to *****isty bajer, na zimę ustawiasz max miękko i masz komfort, a na lato ustawisz troszkę sztywniej i auto będzie lepiej śmigać ;)
Ja brałbym AGX, bo Ultra SR może ale nie musi spełnić Twoich wymogów, może być zbyt miękki lub wrecz przeciwnie, a jeżeli kupisz AGX to może tak jak piszesz ustawisz sztywnośc raz lub dwa ale będziesz miał to czego oczekujesz, a dołożyć 300 zł to myslę że nie dużo :)
Regulacja twardości to *****isty bajer, na zimę ustawiasz max miękko i masz komfort, a na lato ustawisz troszkę sztywniej i auto będzie lepiej śmigać ;)
mało tego twardość ustawiasz zależenie od preferowanego stylu jazdy w danym momencie, jako że regulacja twardości zajmuje 30 sekund to możesz to w każdej chwili zmienić, ja ostatnio jechałem na drogę z wieloma zakrętami i chciałem ją pokonać jak najszybciej więc ustawiłem twardość na maksa, kiedy wróciłem do miasta okazało się że na miejskie dziurawe drogi to za dużo więc zjazd na parking i zmiana twardości na bardziej miękką, jak dla mnie jest to nie do zastąpienia i nie zamienił bym tych amorów na takie bez regulacji siły tłumienia
Nie wiem czy to już pisałem ale według mnie różnica w prowadzeniu auta pomiędzy ustawieniem 'najmiększym' i 'najtwardszym' w AGX jest znikoma. Może to przez sprężyny H&R ale szczerze mówiąc oczekiwałem dużo więcej (większa różnica między skrajnymi położeniami). Tym bardziej że nie jest to twardość jako taka tylko moc tłumienia czyli reakcja na wybieranie. Oczywiście mowa o jeździe na codzień a nie po torze.
Mój stary OEM amortyzator jest dużo twardszy niż AGX w pozycji 4 (przód) lub 8 (tył).
to chyba nie masz tego samego zestawu co większość na tym forum :P ja mam do Vgena tylko 4 stopniową regulację i pomiędzy 1 a 4 jest kosmiczna różnica jezeli chodzi o tłumienie amora, na prostej równej drodze może tego nie da się odczuc ale na dziurach to na 4ce nie da się jezdzic
to chyba nie masz tego samego zestawu co większość na tym forum :P ja mam do Vgena tylko 4 stopniową regulację i pomiędzy 1 a 4 jest kosmiczna różnica jezeli chodzi o tłumienie amora, na prostej równej drodze może tego nie da się odczuc ale na dziurach to na 4ce nie da się jezdzicx2
Jakie macie sprężyny?
Czytając to stwierdziłem że muszę sprawdzić i w przyszłym tygodniu zarzucę OEM springi z V gen. 1.5 na przód do AGX`ów. Może wtedy regulacja będzie bardziej wyczuwalna.
Większość jeździ na 'miękkich' Eibachach Pro-Kit stąd zapewne większa wyczuwalność między skrajnymi położeniami w porównaniu z 'twardszymi' H&R;
Dzięki za opinie, nie chce być inaczej - łykam AGX'y...
Ale jak zwykle będzie musiało mi to poczekać... nie ma jak niespodziewane wydatki (i to w trybie pilnym bo dotyczące układu grzewczego woda/dom w ... domu);
Jaka cena jest dobrą ceną za te AGXy, ew. gdzie najlepiej kupić
http://www.autoracing.pl/p/66/364/amortyzator-kyb-agx-przod-prawy-civic-91-95-crx-92-98--honda-amortyzatory-zawieszenia.html good?
Jaka cena jest dobrą ceną za te AGXy, ew. gdzie najlepiej kupić
http://www.autoracing.pl/p/66/364/amortyzator-kyb-agx-przod-prawy-civic-91-95-crx-92-98--honda-amortyzatory-zawieszenia.html good?
Zapytaj forumowicza o niku ceelx miał w dobrej cenie kpl. sam od niego brałem.
Zapytaj forumowicza o niku ceelx miał w dobrej cenie kpl. sam od niego brałem.
x2
witam!
po przeczytaniu tego tematu już mniej więcej wiem o co kaman z tymi AGX, nie znalazłem natomiast info żeby ktoś miał te amorki w budzie MB lub AERO i jeszcze z b18 na pokładzie.
planuje wymianę amorów i pewnie tez springów na przodzie (bo na więcej chyba nie będzie ;] ) i myślałem o takim - 30mm.
z tego co czytam to agx-y dopuszczają takie obniżenie. Jaka sprężynę zastosować do agx mając na uwadze ciężar budy aero ???
jeśli chodzi o twardość to wiem ze jest regulacja , mogło by zostać jak na serii w Aero a może być tez twardziej (miękko raczej nie).
ewentualnie jak sie maja te kyb ultra sr w stosunku do tych agx, które lepsze do kombi?
na tor sie nie wybieram, na żadne scigawki również (czasami może po mieście;)), chodzi głownie o to ze chce zmienić serie na -30 i skompletować amor+spring tak żeby dawało rade.
proszę o wyrozumiałość :o
Wojtec12345678
07-01-12, 15:54
Myślę że jeśli agx to tylko eibach :) nie wiadomo jak z tłumieniem twardszych sprężyn, natomiast eibach to miękki spring i agx z pewnością sobie z tym poradzi :) tylko że jest jedno ale, podejrzewam że auto siądzie więcej niż -30 z racji tego że masz ciężką bude i b serię
Myślę że jeśli agx to tylko eibach
Ale myślisz czy wiesz. Ja zmieniłem na HR i jakoś nie czuję gorszego tłumienia.
Wojtec12345678
07-01-12, 16:03
AGX nie nadaje się do twardych sprężyn, jest to seryjny amor z dodatkową regulacją tłumienia...
Ale myślisz czy wiesz. Ja zmieniłem na HR i jakoś nie czuję gorszego tłumienia.
I na odbiciu i na dobiciu ? Baaardzo w to wątpie :) podejrzewam że jest lepiej niż na totalnej serii ale na pewno nie może się równać z rasowym sportowym amorem, im masz twardszy spring tym musisz mieć twardszy amor :)
Jakoś nie zauwazyłem różnicy na HR, a Eibachach po za tym, że jest twardziej.
Dodam, że oczywiście AGX są skręcone na maxa.
Wojtec12345678
07-01-12, 16:11
jeśli chodzi o twardość to wiem ze jest regulacja , mogło by zostać jak na serii w Aero a może być tez twardziej (miękko raczej nie).
Dlatego proponowałem mu eibacha, będzie ciutek twardziej i niżej i z tym springiem wszystko będzie hulać jak powinno, mając na pokładzie b serie i ciężką budę kombi agx z H&R może już nie dać rady tłumić tego springa
Nie wiem ile waży b18 w aero ale u mnie AGX+H&R w podobnej budzie ważącej dokładnie 1220kg daje radę ;)
wiem ze siadzie więcej jak -30, dlatego się zastanawiam nad tym amorem, a co do springow to zdam sie na wasze "przejscia" w tym temacie ;]
ciekawe czy jak siadzie -40 czy nie padną mi szybko amory ??
chłopaki, jakies linki do tych springów, zebym wiedział co i jak, z gory dzieki ;)
Wojtec12345678
07-01-12, 17:30
Przykłądowe aukcje :)
http://moto.allegro.pl/listing.php/search?string=eibach+mb&category=18965
Ale szukaj od kogoś z forum, bo będzie na pewno taniej
Czy amory padną przy -40... wiesz ciężko to stwierdzić, jedni jeżdżą na -60 i serii amorze i twierdzą że jest dobrze,na pewno im większe obniżenie będziesz miał tym bardziej będzie dostawał po dupie amor...jes w ch*j info na forum o tym
Dla przykładu, spring MTS -40 obniżył mojego cifa o -60 jeśli nie więcej a Weitec o -30 a weitec też jest -40
jak sie maja te kyb ultra sr w stosunku do tych agx
ultra SR nie mają regulacji tłumienia i powinno się je stosować do seryjnych sprężyn, AGX można do -30 czy -35mm (nie pamiętam..) no i mają regulację. Do śmigania po mieście zarzuć sobie AGX'y + Eibachy (lub KONI) i Twoje plomby i kręgosłup tego nie odczują :-)
ultra SR nie mają regulacji tłumienia i powinno się je stosować do seryjnych sprężyn, AGX można do -30 czy -35mm (nie pamiętam..) no i mają regulację. Do śmigania po mieście zarzuć sobie AGX'y + Eibachy (lub KONI) i Twoje plomby i kręgosłup tego nie odczują :-)
Zależy jeszcze do jakiego "smigania" bo dla jednych taki zestaw to kanapa dla drugich mega beton :D tak samo jak "śmiganie" a "śmiganie" to różnica :)
AGX + Eibach to dobry zestaw na miasto i okazjonalnego polatania nieco ostrzej.
PIMPEK_EJ2
11-01-12, 16:05
Zależy jeszcze do jakiego "smigania" bo dla jednych taki zestaw to kanapa dla drugich mega beton
Ja śmigam na agx-ach na najtwardszym ustawieniu i springach jamexa. Jak dla mnie jest w miarę miękko chociaż co ktoś jedzie ze mną pyta jak można jeździć taką taczką... Kwestia gustu
Zależy jeszcze do jakiego "smigania" bo dla jednych taki zestaw to kanapa dla drugich mega beton :D tak samo jak "śmiganie" a "śmiganie" to różnica :)
AGX + Eibach to dobry zestaw na miasto i okazjonalnego polatania nieco ostrzej.
jeśli chodzi o "śmiganie" to w moim przypadku jest to "normalna" jazda. Nie ma co za bardzo szaleć z tymi amorami bo jak by nie było w budzie Aero nie pojeździ tak jak w Ej.
po prostu szykuje sie wymiana na nowe bo te maja juz ok 25% sprawności i zaczynam sie rozglądać za czymś ciekawym.
jeśli mam juz zmieniać to myślałem żeby obniżyć o max -30mm, wiem ze i tak więcej siadzie ale z tym się liczę.
na porządny gwint nie stać mnie za bardzo, wiec pomyślałem o "prawie" seryjnych amorach na których dało by się co nieco obniżyć,
i właśnie AGX-y spełniają poniekąd ten warunek.
Co do sprężyn nie mam zielonego pojęcia jakie by tu dac, wiem ze ok -30mm, ale jaka firma i jakie twarde to już nie:(
tak jak juz wcześniej pisałem, chciałbym żeby był mniej więcej tak twardo jak w serii aero vti, lub twardziej, miękko raczej nie
i zeby sie na tym dało jakoś sprawnie jeździć po zakrętach jak mnie fantazja poniesie;).
drugie pytanie, to czy mogę kupić np same amory na przód , czy trzeba kupić cały zestaw i to samo dotyczy sprężyn (względy finansowe:( ) ??
i po ile mniej wiecej sa te agx-y???
Skoro ma być jeszcze coś ala komfort to ja bym zaproponował AGX + Eibach Pro Kit.
Eibacha najtaniej dostaniesz na allegro ok 550zł komplet (osobno przodu i tyłu raczej nie dostaniesz) a amorki bez problemów możesz kupić najpierw przód, później tył.
Też na wiosnę planuję wrzucić nowe amorki i myślałem na Ultra SR bo cena AGXów przy obecnym kursie walut zabija. Kiedyś widziałem na forum, że ktoś handlował Ultra SR w dobrej cenie a teraz nie mogę znaleźć:( A jak jest z montażem Ultra SR w 6 gen? Podobno się da.
mam lekko (prawie nowe jesli dobrze pamietam to po 3k km?) uzywane Ultra SR na przod, nie wiem czy pamietasz krzysiek3D sprzedawal wczesna jesienia. mialem zakladac do siebie po zimie ale komplet zawiasu udalo mi sie wyhaczyc, wiec jak jestes zainteresowany to wal na pw.
Jak cos Dissnej to wiedz ze Ultra SR nie ma w ogole do VI gena, na przod pasuje od Vgena idealnie ale zeby tyl zalozyc to trzeba by kombinowac.
potwierdzi ktos czy kyb 741023 pasuje do budy mb/mc ??
potwierdzi ktos czy kyb 741023 pasuje do budy mb/mc
741023 wg katalogu pasują do (EJ9)/(EK3)/(EK4) do tego jest tył 741024
Do (MB) i (MC) natomiast: 741052 (lewy) i 741051 (prawy) i tył 741053
Jak już się rozpędziłem to napisze ze do (EG) i CRX'a:
741006 (lewy)
741005 (prawy)
741007 (tył)
skolopendra
19-01-12, 14:45
mb/mc ??
nie
Skoro AGX nie mają skróconego skoku a tylko regulację twardości to dlaczego mogą być stosowane do krótszych sprężyn a Ultra SR już nie? Pytam bo AGXy trochę kosztują a mi nie zależy na regulacji i zastanawiam się czy nie kupić np Bilsteina B6.
Wojtec12345678
19-01-12, 22:55
Bo jeżeli ustawisz "twardziej" na np -30 to jest mniejsze prawdopodobieństwo dobicia amora...mimo tego że mogą być stosowane krótsze sprężyny (do -30) to nie jest zalecane wtedy najmiękksze ustawienie amora
tylko twardy amortyzator jest w stanie wytłumic progresywna sprezyne .
Tak naprawde agx NIE sa przeznaczone do stosowania z obnizonymi sprezynami. Inna sprawa, ze sporo ludzi tak jezdzi i dziala to niezle. Na seryjnych amorach tez ludzie obnizaja, z tym ze dziala to juz troche gorzej.
I bylbym ostrozny z ta "progresywna" sprezyna. Wielu ludzi utozsamia je z mega sportowymi rozwiazaniami, bo jesli wraz ze scisnieciem sprezyny zwieksza sie jej twardosc no to musi byc straszny beton. Przeciwnie, charakterystyka progresywna stosowana jest zazwyczaj po to by zapewnic komfort przy mniejszym ugieciu sprezyny (na lekkich przechylach). Dopiero po pewnym ugieciu sprezyna robi sie twarda.
W zastosowaniach sportowych korzysta sie raczej z charkterystyki linearnej, ktora juz na wstepie jest twardsza, a jej charakterystyka jest liniowa przez co samochod zachowuje sie bardziej przewidywalnie.
Bo jeżeli ustawisz "twardziej" na np -30 to jest mniejsze prawdopodobieństwo dobicia amora...mimo tego że mogą być stosowane krótsze sprężyny (do -30) to nie jest zalecane wtedy najmiękksze ustawienie amora
W takim razie jak się ma twardość np. Ultra SR, Bilsteina B6, Koni STR.T do ustawień AGXów?
Eibacha najtaniej dostaniesz na allegro ok 550zł komplet
550PLN nie jest najnizsza cena ;)
1. Które amortyzatory w takim układzie są najbardziej kompatybilne ze sprężyną Eibacha Pro Kit :Ultra SR, Bilsteina B6, Koni STR.T, AGX ?
2. Czy któreś z wyżej wymienionych mają regulację wysokości ?
3. Jak cenowo teraz wygląda dany amortyzator w/w firm ?
agx do VI gena teraz kosztuje w granicach 1650pln/kpl
3. Jak cenowo teraz wygląda dany amortyzator w/w firm ?
Dołączam się do pytania:)
550PLN nie jest najnizsza cena ;)
a gdzie widziałeś niższe ceny eibacha pro kit?
InterCars + zniżka klubowa :) 430 zł w detalu, mowa o EJ/EK
a gdzie widziałeś niższe ceny eibacha pro kit?
u mnie po 500pln/kpl + przesylka :D
InterCars + zniżka klubowa 430 zł w detalu, mowa o EJ/EK
no chyba zartujesz, E4020-140 w detalu kosztuja 630pln brutto.
1. Które amortyzatory w takim układzie są najbardziej kompatybilne ze sprężyną Eibacha Pro Kit :Ultra SR, Bilsteina B6, Koni STR.T, AGX ?
Wg mnie wszystkie są tak samo kompatybilne z pro-kitem ale Ultra SR nie ma do 6 gen. i tu pojawia się pytanie bo przednie można zamontować bez problemu ale jak jest z tyłem? Czy ktoś już to robił i może coś na ten temat napisać?
2. Czy któreś z wyżej wymienionych mają regulację wysokości ?
Nie. Jedynie w AGX jest regulacja twardości.
Ja napiszę tylko jedno, jeśli ktoś się waha nad AGX to ta regulacja twardości powinna to rozwiać.
Genialna sprawa!
Ja się nie wahałem jak cena była niewiele ponad 1tys. ale teraz już się waham:p
Także w przypadku tak dużej ceny AGX nie jest lepszym rozwiązaniem np. gwint Ta Technix lub coś tego pokroju ?
skolopendra
20-01-12, 19:54
lub coś tego pokroju ?
nie jest
Także w przypadku tak dużej ceny AGX nie jest lepszym rozwiązaniem np. gwint Ta Technix lub coś tego pokroju ?
Zdecydowanie NIE jest. Tej opcji w ogóle nie biorę pod uwagę. Już chyba serię bym wolał:p
no chyba zartujesz, E4020-140 w detalu kosztuja 630pln brutto.
Ale po zniżkach klubowych są po 430 zł, bez zniżek 602 zł.
A IC akurat na sprężyny daje -30% :) Wiem, bo tyle płaciłem do siebie jak brałem dwa lata temu.
Dla kumpla brałem rok temu do EG i były za 465 zł.
Oczywiście cały czas mowa o cenach dla klubowiczów.
Jeżeli chodzi o połączenie AGX i eibach to jest chyba najlepsze rozwiązanie, do nie dawna chciałem zmienić na HR ale pojeździłem troche na tych springach z przodu i jednak pozostałem przy eibach'ach
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.