Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Jaki blok podejdzie pod graty z d15z1??



zetoxxx
17-11-09, 22:01
Witam szanownych forumowiczów. Moja H od pewnego czasu slabo jezdzi i pali olej(minerał juz pije) sprawdzane bylo cisnienie i wyszlo 5.6.7.6 czyli slabiutko po zalaniu paroma kropelkami oleju troche wzroslo jednak nieznacznie i zastanawiam sie nad kupnem silnika tylko czy każdy z D-seri mi podejdzie pod stary osprzet?np blok od d15b2 (bo jest najłatwiej dostepny) ze starą glowicą. Myslalem tez o wsadzeniu d15z8 bo ma wiecej koni czy sa roznice w budowie czy to tylko kwestia kolektorów i innych drobiazgów??a moze jakis blok z 1,6 z glowica od d15z1 czy to by pasowalo?nie zalezy mi na wielkich nakladach i przeróbkach, poprostu chce sie jakos toczyc bo dosc intensywnie eksploatuje samochód. Prosze o porade



Nikt nic nie wie na ten temat???

kluczykpl
20-11-09, 17:05
najlepiej na D16Z6 swapowac albo na D15B7 wiazka pasuje,zmieniasz kompa i odpowiednio podpinasz sonde lambda, pozatym kolektory ssacy i wydech lepiej wymienic ,bo to mega waskie gardlo. Glowicy od Z1 na nic nie zalozysz zeby to bylo jakies logiczne, zreszka za wzgedu na bardzo niski flow w tej czapce nie ma sensu. ewentualnie zakupic drugi silnik Z1 za dobre pieniadze i latac.

Arturvf500
20-11-09, 22:06
Witam szanownych forumowiczów. Moja H od pewnego czasu slabo jezdzi i pali olej(minerał juz pije) sprawdzane bylo cisnienie i wyszlo 5.6.7.6 czyli slabiutko po zalaniu paroma kropelkami oleju troche wzroslo jednak nieznacznie i zastanawiam sie nad kupnem silnika tylko czy każdy z D-seri mi podejdzie pod stary osprzet?np blok od d15b2 (bo jest najłatwiej dostepny) ze starą glowicą. Myslalem tez o wsadzeniu d15z8 bo ma wiecej koni czy sa roznice w budowie czy to tylko kwestia kolektorów i innych drobiazgów??a moze jakis blok z 1,6 z glowica od d15z1 czy to by pasowalo?nie zalezy mi na wielkich nakladach i przeróbkach, poprostu chce sie jakos toczyc bo dosc intensywnie eksploatuje samochód. Prosze o porade



Nikt nic nie wie na ten temat???

Zmień pierścienie, uszczelniacze i lataj dalej;)

pozdrawiam
Artur