Zobacz pełną wersję : itr -> 5gen
jak w temacie.. ktos trenowal? co koniecznie musze wydlubac z integry, zeby civic hamowal jak nalezy? poza tarczami, piastami, jarzmami, zaciskami, klockami i ewentualnymi regulatorami sily hamowania tylnej osi (nie wiem jak to jest tam rozwiazane).. pompa hamulcowa? pompa abs? zwrotnice?
prosze o podpowiedzi osob, ktore cos w tym temacie dzialaly.. chcialbym miec jakies informacje zanim sie za to zabiore, zeby po drodze cos niefajnego nie wyniklo..
ps.
probowalem zarejestrowac sie na jdmcivic, ale forum uparcie nie ma ochoty wyslac mi maila rejestracyjnego.. jakies inne znajome miejsca w sieci, gdzie znajde podobne info?
zawieszenie integry jest praktycznie blizniacze z cifem 5g. jak mozesz, przeloz cale wachacze wraz z amortyzatorami piastami i czym tam jeszcze jest do tego przykręcone ;)
pompa hamulcowa jest większa (bodajrze 1") i lepiej powinno hamowac.
uwazaj na tylne dolne wachacze poprzeczne - ja mam z ITRa i czasem jest kłopot z amorami, bo: normalnie civic ma dolne mocowanie na widełki, a ITR ma oczko wchodzące w wachacz. tak samo bez wzmacniania tylnej ramy pomocniczej, nie montuj stabilizatora z ITRa (patrz temat na hondatech.pl)
z tylu bierz cale zawieszenie z integry wszystko bo jest troche inne. z przodu zwrotnice z piastami zaciskami tarczami, pompe + serwo, korektor siły hamowania tez. Itr ma abs?? jezeli tak a civic nie bedzie mial to korektor musisz kupic od civica bez absu.
Bierz tez rozporki z integry seryjnie ma np gorna i dolna z przodu. Nie wiem jak jest z ukladem kierowniczym ale pewnie tez jest lepszy.
Master cylinder i brake booster.
Więcej info np. tu:
http://www.jdmcoupecouncil.com/forum/showthread.php?t=70
lewy tyl jest rozwalony, wiec nie ma opcji na przekladke czegokolwiek poza tarczami, zaciskiem i piasta... lewy wachacz jest zlamany. stabilizator na moje oko tez jest trafiony, takze z tylem jest ogolnie problem. przod jest caly. amortyzatory nie sa mi potrzebne, bo bedzie gwint. to tak na szybko..
dzieki za podpowiedzi :wink:
w takim razie pierw pokombinuj z zalozeniem samych tylnych piast, a jak nie bedzie pasowalo - szukaj wachacza od ITRa
ja mam tylne wahacze jezeli jestes zainteresowany te poprzeczne jak w itr
jak bedziesz mial biorce i dawce kolo siebie to dawaj znac, to pokombinujemy przy tym
a jaki koszt będzie tego swapa i czy w twoim jest z tyłu tarcza
bo może chamować jak należy i bez tej przeróbki się da
skad mam wiedziec jaki koszt swapa :lol: jeszcze nie mam civica :lol:
ma byc komplet z integry i nie ma bata, zeby bylo inaczej. tak wymyslilem i tak zrobie. najwyzej kupie regulowany korektor sily hamowania :D
skoro nie masz cifa to może kup integre wtedy swap będzie zbędny
a najlepsze jest to że robisz tuning samochdu którego nie masz i poprawiasz homulce których nie znasz :D :D :D :D
i jeszcze ten korektor ?????????????????
ma rozbita integre i kompletuje graty podczas szukania odpowiedniego egzemplarza civica. Nic w tym zlego nie ma, a do tego zbiera wszelkie info, aby w momencie zakupu civica wiedziec co i jak zrobic i miec wszystko przygotowane.
a najlepsze jest to że robisz tuning samochdu którego nie masz i poprawiasz homulce których nie znaszpanu juz dziekujemy. dziekujemy za szereg porad, ktore bez watpienia ulatwia mi ogarniecie przekladki ukladu hamulcowego z integry....
masz jakies watpliwosci, ze hamulce z integry beda spowalnialy civica lepiej niz seria w 1.6 125ps vtec? hmmmm :roll:
ma rozbita integre i kompletuje graty podczas szukania odpowiedniego egzemplarza civica. Nic w tym zlego nie ma, a do tego zbiera wszelkie info, aby w momencie zakupu civica wiedziec co i jak zrobic i miec wszystko przygotowane.
_________________
a to sorry nie wiedziałem :P
jak już masz te graty to inna sprawa
masz jakies watpliwosci, ze hamulce z integry beda spowalnialy civica lepiej niz seria w 1.6 125ps vtec? hmmmm
obiekcji nie mam bo są lepsze (mocniejsza pompa większa troche tarcza)
pomyślałem że skoro masz kupować i wydać kase na te graty z itr to może lepiej zainwestować w orginalne heble i zrobić lepsze niż te itra :?: ale klamka zapadła ;)
napewno zwrotnica jest inna krótsze wąsy mocowania jażma zacisku w cifie
czy rozstaw śrób koła jest taki sam :?: bo jeśli inny to napewno piasty i felgi
co do tyłu to jeśli zostawisz tarcze seryjną a będzie mniejsza od tej w jtr to napewno dochodzi korektor regulowany bądz inny od podobnego zestawienia tarcz tył przód
jeśli zmienisz tył na większy to prawdopodobnie linki od ręcznego będą za krótkie
resztę już napisali koledzy wyżej
zawieszenie integry jest praktycznie blizniacze z cifem 5g. jak mozesz, przeloz cale wachacze wraz z amortyzatorami piastami i czym tam jeszcze jest do tego przykręcone ;)
pompa hamulcowa jest większa (bodajrze 1") i lepiej powinno hamowac.
uwazaj na tylne dolne wachacze poprzeczne - ja mam z ITRa i czasem jest kłopot z amorami, bo: normalnie civic ma dolne mocowanie na widełki, a ITR ma oczko wchodzące w wachacz. tak samo bez wzmacniania tylnej ramy pomocniczej, nie montuj stabilizatora z ITRa (patrz temat na hondatech.pl)
Tak jak Pati powiedział - święte słowa :idea: Zrób kompletny SWAP zawiasu + hamulcy, a bedziesz zadowolony :idea:
hello..? ale na cholere mi tylne wachacze poprzeczne z itr? przeciez one nie maja kompletnie nic (poza oczywiscie polaczeniem) do budowy wzdluznych, na ktorych mocowane sa tarcze w d16z6...
no to olej i zostaw poprzeczne z cifa. nie ma różnicy. byle mialy miejsce na mocowanie stabilizatora i wez zamontuj ten z EG5/6.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.