Zobacz pełną wersję : Odnowa karoserii
Witam wszystkich serdecznie. Mam do was kilka pytań do których za chwile dojdę, lecz najpierw krótki wstęp :) Jakieś 8 miesięcy temu kupiłem pieknego (jak wtedy mi sie wydawało) civica V gen. hb. byłem głupi i narwany, bo zawsze podobały mi sie civici. Bez wiekszego namysłu kupiłem go... jak później okazało się to ten samochód chyba wszędzie ma szpachle :( a cały lewy bok na pewno. moje pytanie brzmi następująco: pozbyć się go czy może da się go jakoś uratować i nie wydawać na to kosmicznych pieniędzy? (jestem studentem... a wiadomo u nich nigdy sie nie przelewa) :)
Pozdrawiam Erwin
Erwinie.....skoro jesteś studentem....czytaj.....czytaj....czytaj.....na forum jest sporo na ten temat...może nie stricte, ale pochodne....
Erwinie.....skoro jesteś studentem....czytaj.....czytaj....czytaj.....na forum jest sporo na ten temat...może nie stricte, ale pochodne....
kurcze szukałem i nie bardzo moge znaleść postu który byłby podobny do mojego. ;/
zasadniczo wystarczy kalkulacja , nie potrzeba do tego jakiejs ogromnej wiedzy , mozesz podjechac do lakiernika zeby rzucil okiem i podal cene z grubsza , potem zerknij na rynek i w zaleznosci od tego jak bardzo zniszczone jest twoje auto odejmij pare złotych od cen innych civicow , i zobacz gdzie wiecej stracisz , ewentualnie jesli zdecydujesz sie na sprzedaz a pierwszy , piąty , dziesiąty kupiec będzie chciał zbić cenę o mase kasy , wówczas możesz porzucić plan sprzedaży i wróócić do lakiernika ...
osobiscie bym sprzedawal - swiadomosc tego ze auto jest w kkiepskim stanie by mnie do tego zmusila zapewne
Tak naprawdę, żeby przywrócić civic'owi dobre samopoczucie musialbys go rozebrac na skladowe i blacharke dac do piaskowania a później do lakiernika na prostowanie i naspawanie elementów a póżniej malowanie...