Zobacz pełną wersję : krzywa kierownica
witam, mam taki problem, jak zmienie rozmiar opony na szersza/wezsza to kiernica sie przestawia (nie jest idealnie prosto podczas jazdy na wprost), felgi sa krzywe zbieżność ok, kąty ok, końcówki nowe, czyżby było coś nie tak z maglownica??
sam napisales ze felgi sa krzywe ;]
o sry mialem napisac ze nie sa krzywe :P
Po zmianie z węższej na szerszą oglądałeś opony? Zdziera Tobie którąś stronę bardziej? rozumiem, że troche na nich pojeździłeś?
Kierownica nie jest krzywa tylko jest obręczą =P
a tak na serio, powinienies chyba 2,5 obrotu robić w każdą stronę. Jesli kola masz prosto a kierownica jest obrocona w ktoras ze stron to jedz na zrobienie zbieznosci i ustaw se ją prosto :)
skolopendra
16-11-09, 20:13
czyżby było coś nie tak z maglownica??
a luzy są ?
na wylaczonym silniku moge poruszac kiera w prawo w lewo a kółka nie skręca, podczas jazdy jakos tych luzów sie nie czuje, tylko ze po koleinach ciezko utrzymac czasami kierownice, opony zmieniam dosc czesto, ale zawsze na nowe, raz szersze raz wezsze i zbieznosc moglbym robic co zmiane opon, ale tak nie powinno raczej byc
a tak na serio, powinienies chyba 2,5 obrotu robić w każdą stronę. Jesli kola masz prosto a kierownica jest obrocona w ktoras ze stron to jedz na zrobienie zbieznosci i ustaw se ją prosto
A dzięĸuję Ci BARDZO za przypomnienie tego banalnego sposobu.
jacek_wu na wylaczonym w ukladzie ze wspomaganim sa luzy i beda. gorzej jesli na wlaczonym robisz zybkie ruchy prawo-lewo i masz stuki i luzy a dodatkowo stuka na malych nierownosciah przy malej predkosci. Jesli w koleinach ciezko utrzymac, to masz na 100% gdzies luz w ukladzie kierowniczym.
Ja mam inny zonk teraz, po wymianie drążka... Ustawiali mi juz zbieznosc 2 razy, autop samo w sobie jest idealnie proste. Za pierwszym magik ustawial na plycie a nie na przyrzady, efekt: trzba bylo uzywac lekkiej sily zeby trzymac kierownice lekko w prawo, wtedy jechalo auto na wprost, po puszczeniu kierownica skrecala lekko w lewo i auto zjezdzalo w lewo. Poprawlili na przyrzadach, jest duzo lepiej: trzymam kierownice prosto, jedzie prosto, jak puszcze jedzie generalnie prosto, ale ma tendencje, zczegolnie na nierownosciach, do ustawiania sie lekko w lewo i wtedy tez jedzie lekko w lewo, tak jakby "zerowa" pozycja przekladni kierowniczej byla w tej pozycji. Byla wymieniana kolumna, prosze pomozcie czy dobrze mysle: sama kierownica (kolumna) jest źle ustawiona, wiec jak ustawiono zbieznosc tak zeby kierownica byla prosto i "na drazkach" bylo prosto, to przekladnia nie jest w swojej zerowej pozycji i ma tendencje do wracania na swoj srodek, czyli kierownica lekko w lewo...
Tylko pytanie, jak to teraz ustawic? :/ Ustawic kierownice w taka pozycje, do jakiej tendencje ma wpracac - wtedy mamy "zerowe" polozenie przekladni. Wtedy przekrecic kolo/kolumne kierownicy, zeby przy tym ustawieniu przekladni byla na wprost, a nastepnie w tej pozycji ustawic drazki kierownicze, zeby kola byly na wprost?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.