PDA

Zobacz pełną wersję : SWAP D15B2 na ZC1



progressmen
14-11-09, 17:17
Witam,
Przymierzam się po mału finansowo do SWAPa silnika D15B2 montowanego seryjnie w V genie na silnik podobno z japońskiej wersji CRXa ZC1. Znajomy od którego będę odkupował ten silnik ma blok oraz kolektory wydechowy i ssący. Moje pytanie brzmi - co jeszcze będzie potrzebne do pełni sczęścia? Jaka wiązka kabinowa i silnikowa (D15B7??) ? Ma też jakiś komputer od 1.6 silnika ale słabszego chyba 115 koni, na pewno nie tego ZC1, czy można go przestroić? Skrzynia, sprzęgło i półosie co z nimi?

Dzięki
Dave

soldi
15-11-09, 15:44
ZC1 to silnik z 1 generacji CRX (roczniki 86 i 87), sterowany jest kompem PJ1, może go obsłużyć PM7 ale potrzebujesz aparat zapłonowy i modyfikowaną wiązkę (i tak ją modyfikujesz :P )

silnik w Japonii (na ichnym paliwie) miał 130KM, w wersjach europejskich ma 125KM

skrzynia i półosie powinny podejść z każdej Dserii

PS: ZC1 ma jakieś popieprzone systemy podciśnień ;) nie zagłebiałem się, więc nie powiem dokładnie co i jak

Arturvf500
17-11-09, 08:49
Witam,
Przymierzam się po mału finansowo do SWAPa silnika D15B2 montowanego seryjnie w V genie na silnik podobno z japońskiej wersji CRXa ZC1. Znajomy od którego będę odkupował ten silnik ma blok oraz kolektory wydechowy i ssący. Moje pytanie brzmi - co jeszcze będzie potrzebne do pełni sczęścia? Jaka wiązka kabinowa i silnikowa (D15B7??) ? Ma też jakiś komputer od 1.6 silnika ale słabszego chyba 115 koni, na pewno nie tego ZC1, czy można go przestroić? Skrzynia, sprzęgło i półosie co z nimi?

Dzięki
Dave
potrzebujesz kompa PM6/PM7 i aparatu z d16a6/z2; do tego przeciągniecie 4 przewodów z kabiny i tyle w temacie; do pełni szczęścia strojenie, na które możesz podjechać do Zielonej Góry - albo odstawić auto+silnik i odebrać gotowe;)

pozdrawiam
Artur