progressmen
14-11-09, 17:17
Witam,
Przymierzam się po mału finansowo do SWAPa silnika D15B2 montowanego seryjnie w V genie na silnik podobno z japońskiej wersji CRXa ZC1. Znajomy od którego będę odkupował ten silnik ma blok oraz kolektory wydechowy i ssący. Moje pytanie brzmi - co jeszcze będzie potrzebne do pełni sczęścia? Jaka wiązka kabinowa i silnikowa (D15B7??) ? Ma też jakiś komputer od 1.6 silnika ale słabszego chyba 115 koni, na pewno nie tego ZC1, czy można go przestroić? Skrzynia, sprzęgło i półosie co z nimi?
Dzięki
Dave
Przymierzam się po mału finansowo do SWAPa silnika D15B2 montowanego seryjnie w V genie na silnik podobno z japońskiej wersji CRXa ZC1. Znajomy od którego będę odkupował ten silnik ma blok oraz kolektory wydechowy i ssący. Moje pytanie brzmi - co jeszcze będzie potrzebne do pełni sczęścia? Jaka wiązka kabinowa i silnikowa (D15B7??) ? Ma też jakiś komputer od 1.6 silnika ale słabszego chyba 115 koni, na pewno nie tego ZC1, czy można go przestroić? Skrzynia, sprzęgło i półosie co z nimi?
Dzięki
Dave