Lcfr
12-06-06, 18:46
Zakupiłem sobie nowe felgi (nowe dla mnie-bo to używki w korzystnej cenie...)
Felgi: OZ racing F1 rok prod. 2004
Parametry: ET 37/ szer. 7J/ 4x100mm/15stki
http://img62.imageshack.us/img62/7641/f34fc.jpg (http://imageshack.us)
Wszystko mi pasuje jak założę na cifa tylko:
Nakrętki śrub są „za długie”.. lub pisząc odwrotnie szpilki są za krótkie...
Można się do tego przyczepić „wizualnie” bo wszystko normalnie się trzyma itd.-nie ma żadnych problemów, bicia, luzów itd. Wizualnie wygląda jednak tak, że powinny być dłuższe szpilki i będąc dziś na wyważeniu kół mechanior stwierdził, ze to nie jest dobrze, że zawsze szpilka wystaje z nakrętki 1,5-2 zwoje gwintu albo więcej...
Co o tym myślicie?
Wygląda to tak jakby nakrętka trzymała na 2/3 długości...
http://img62.imageshack.us/img62/2336/f13rl.jpg (http://imageshack.us)
http://img62.imageshack.us/img62/9092/f23yz.jpg (http://imageshack.us)
http://img62.imageshack.us/img62/4489/f45xd.jpg (http://imageshack.us)
Czy ktoś posiada takowe fele na cifie i miał/ma podobny problem?
Jak jest z innymi OZ 15/7J?
Wydaje mi się, ze widziałem u kogoś z forumowiczów takie buty...
Czy trzeba kombinować z założeniem nowych - dłuższych szpilek?
(to pewnie trzeba by rozbierać piastę + kupić szpilki w hondzie =kupa roboty i dużo kasy..)
Dodam jeszcze, ze sprawdziłem i w specyfikacji tego modelu firma OZ zaleca je do hondy civic bezproblemowo.(kłóci się to z tym, ze mechanior sugerował, ze wymiary mogą być ok. ale nie są zalecane do samochodu...itd.) Fele ET maja w normalnych granicach, mieszczą się normalnie w nadkola - nie wystają poza obrys autka, nie obcierają, nakrętki są do alufelg - z odpowiednim stożkiem - oryginały OZ z kapturkami
Tylko te szpilki... :/ jak się jeździ szybciej to człowiek myśli czy kółko mu nie odpadnie...
Byłem nawet u drugiego znawcy który odmiennie stwierdził, ze wystarczy jak trzyma 6 zwoi gwintu... Desperacko sprawdziłem u siebie ze mam 10 pełnych obrotów kluczem. Sprawdziłem tez swoje poprzednie nakrętki od alumów (były "pełne"-bez przelotu i nie widac normalnie dokąd siega szpilka) i tez sa "naznaczone" sladem po gwincie na takiej samjej długosci jak te od OZ...
Ziomki - jeździc czy nie?
Czy ktoś z takimi felami będzie na spocie w środe? ;) ;)
Felgi: OZ racing F1 rok prod. 2004
Parametry: ET 37/ szer. 7J/ 4x100mm/15stki
http://img62.imageshack.us/img62/7641/f34fc.jpg (http://imageshack.us)
Wszystko mi pasuje jak założę na cifa tylko:
Nakrętki śrub są „za długie”.. lub pisząc odwrotnie szpilki są za krótkie...
Można się do tego przyczepić „wizualnie” bo wszystko normalnie się trzyma itd.-nie ma żadnych problemów, bicia, luzów itd. Wizualnie wygląda jednak tak, że powinny być dłuższe szpilki i będąc dziś na wyważeniu kół mechanior stwierdził, ze to nie jest dobrze, że zawsze szpilka wystaje z nakrętki 1,5-2 zwoje gwintu albo więcej...
Co o tym myślicie?
Wygląda to tak jakby nakrętka trzymała na 2/3 długości...
http://img62.imageshack.us/img62/2336/f13rl.jpg (http://imageshack.us)
http://img62.imageshack.us/img62/9092/f23yz.jpg (http://imageshack.us)
http://img62.imageshack.us/img62/4489/f45xd.jpg (http://imageshack.us)
Czy ktoś posiada takowe fele na cifie i miał/ma podobny problem?
Jak jest z innymi OZ 15/7J?
Wydaje mi się, ze widziałem u kogoś z forumowiczów takie buty...
Czy trzeba kombinować z założeniem nowych - dłuższych szpilek?
(to pewnie trzeba by rozbierać piastę + kupić szpilki w hondzie =kupa roboty i dużo kasy..)
Dodam jeszcze, ze sprawdziłem i w specyfikacji tego modelu firma OZ zaleca je do hondy civic bezproblemowo.(kłóci się to z tym, ze mechanior sugerował, ze wymiary mogą być ok. ale nie są zalecane do samochodu...itd.) Fele ET maja w normalnych granicach, mieszczą się normalnie w nadkola - nie wystają poza obrys autka, nie obcierają, nakrętki są do alufelg - z odpowiednim stożkiem - oryginały OZ z kapturkami
Tylko te szpilki... :/ jak się jeździ szybciej to człowiek myśli czy kółko mu nie odpadnie...
Byłem nawet u drugiego znawcy który odmiennie stwierdził, ze wystarczy jak trzyma 6 zwoi gwintu... Desperacko sprawdziłem u siebie ze mam 10 pełnych obrotów kluczem. Sprawdziłem tez swoje poprzednie nakrętki od alumów (były "pełne"-bez przelotu i nie widac normalnie dokąd siega szpilka) i tez sa "naznaczone" sladem po gwincie na takiej samjej długosci jak te od OZ...
Ziomki - jeździc czy nie?
Czy ktoś z takimi felami będzie na spocie w środe? ;) ;)