Zobacz pełną wersję : d14a4... słaba moc ?
Witam, byłem i jestem posiadaczem Hondy 5 Gen lecz tydzien temu przyszła zmiana na Honde model nowszą 97 HB 1.4is 90km. Dzisiaj jestem swieżo po wymianie rozrządu, termostatu, regulacji zaworów, wymienionej uszczellki pod kapą zaworową no i czyszczeniu przepustnicy wraz z krokowym...koszt 200zł ma się znajomości ... ;-) luzy na zaworarch były wieksze jak w dieslu hehe tak wiec terraz mam wrazenie jakby moze jeden, dwa delikatnie stukały no ale jest odczuwalna roznica..autko czy sie lepiej zbiera to nie wiem... jutro sie sprawdzi dokladniej bo troche muliło w porównaniu do mojej poprzedniej d15b2, ale to moze przez szersze papcie 195/50/15... no i wyregulowalo sie obroty bo byly rzedu 200-300 a teraz normal 800-700 ;-)
jednak zastanawia mnie to przyspieszenie...wiem ze d15b2 ma lepsze osiągi ale co by tak spowalniało d14...dodam iż oglądałem auto z kanału to widac zamontowany tłumik srodkowy nowy no i brak kata ponieważ jest normalna rurka wspawana.
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=59897
a jak kable, świece, kopułka, filtr paliwa, powietrza ?
kable seryjne ale bez przepięć. świece ok aczkolwiek wymienie, filtr paliwa nie sprawdzałem, a powietrza jakis dolot chyba made in allegro bo nic nie opisane ale przedmuchalem go sprezonym powietrzem
skolopendra
13-11-09, 18:11
ale co by tak spowalniało d14.
a nie wziąłeś pod uwagę że ten model po prostu tak ma .i lepiej nie będzie bez głębszej ingerencji?
zwłaszcza że
d15b2,
to nie d14
a czy faktycznie brak kata i wspawana prosta rurka moze cos zamulac ? aczkolwiek zaden check engine nie wyskakuje, wszystko ladnie gasnie.
skolopendra
13-11-09, 18:19
brak kata i wspawana prosta rurka moze cos zamulac ?
w tym miejscu powinno się dać tłumik ,ale rurka zamulić nie powinna
bo w linku w ktorym podesłał kolega klapejron opisuje podobny problem z tym ze chyba u niego z tego co rozumiem wywala bład po uruchomieniu silnika, ja natomiast nic takiego nie mam. Będe musial zmierzyc czas do 100 czy jest te 10,7 sekundy czy o wiele wiecej..wtedy bedzie jasne.
EDIT: Zapomniałem dodać że gdy oglądałem auto z kanału to w rurce gdzie powinien byc katalizator nie ma zadnego czujnika.... jutro zrobie samodniagnostyke i zobaczymy... generalnie mam zastrzezenia do podlaczenia dolotu przez poprzedniego wlasciciela wiec zrobie rowniez foty i wrzuce do oceny na forum.
Chciales lepsze osiagi............ trzeba bylo wieksza pojemnosc kupic - nie dosyc ze mniejsza pojemnosc to jeszcze wieksza waga.wiadomo ze bedzie wydawac sie przymulony
Popatrz i porownaj sobie
http://www.motofakty.pl/testy_i_porownania/dane_techniczne/?marka=778&model=185&od=1991&do=1999
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=59897
ten link dotyczy D14Z2, pakowany do Cifów po lifcie... ten silnik jest na dwóch lambdach...
... 97 HB 1.4is 90km...
czyli Cif przed liftem z D14A4 - ma on jedną sondę lambda i link powyżej IMMO go nie dotyczy...
... Będe musial zmierzyc czas do 100 czy jest te 10,7 sekundy czy o wiele wiecej..wtedy bedzie jasne...
... pamiętaj, że D15B2 w V gen. jest seryjnie szybsze od D14A4 w VI. gen, masa robi swoje a do tego w nowszym modelu silnik musi walczyć z dłuższą skrzynią biegów...
Robiłem samodiagnostyke, kontrolka się świeci cały czas, tak wiec rozumiem że błędy nie występują?
skolopendra
14-11-09, 20:27
że błędy nie występują?
polecam literaturę :
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=6877&highlight=samodiagnostyka
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.