li5
12-11-09, 12:48
Witam
Jestem ciągle poszukującym swojego Civica i mam na oku egzemplarz z 1992 roku sedan, sprowadzony z hameryki. Na wyposażeniu klima, tempomat, 4xel.szyby, 1xairbag, itd, samochód jest zagazowany (II gen). Według właściciela jest to 1.5 LSi fabrycznie wzmocniony (słowa właściciela) o mocy 115 KM a ja szukam na forum i szukam na googlach i silniki o mocy 114/115 kucy mają dopiero modele 6 generacji. I tu pierwsze pytanie do Was: ktokolwiek słyszał coś o takich silnikach czy to może jakaś bajka. Czekam na numer silnika albo vin, jak dostane to wstawię.
Kolejna rzecz to to że po przesiadce z Toyoty Starlet (chyba 80 konnej) ta Honda podobno 115 konna w ogóle nie jedzie, co prawda jest zagazowana i to może nawet na benzynie zabrać parę koni, cięższa i test był przy 4 osobach na pokładzie ale według opinii waszych są to samochody bardzo żwawe i spodziewałem się czegoś więcej. Czy jest możliwe że po prostu za nisko kręciłem tą Hondę czy też powinna ciągnąć dobrze przy niższych obrotach?
Są jeszcze dwa mankamenty. Pierwszy to świecąca się lampka od ładowania, podobno oryginalny alternator został wymieniony na ten z 1.6vtec-a ponieważ nie można było dobrać akumulatora do niego a lampka świeci bo kostki nie pasują i nie jest po prostu podłączone. Czy ktoś coś takiego robił, czy to ma w ogóle sens?
Drugim jest skrzynia biegów która nie powraca do pozycji N tylko zostaje miedzy 1 i 2. Czy to coś poważnego?
Czytałem na forum zarówno o spadkach mocy jak i o luzie drążka zmiany biegów ale nie wiem czy to o to właśnie chodzi :/
Dodam jeszcze że przed kupnem zamierzam wybrać się do serwisu i na ile to możliwe sprawdzić tam stan samochodu. Jeżeli wiecie co trzeba sprawdzić żeby wykluczyć usterkę silnika (tego się najbardziej obawiam) to bardzo proszę o rady i sugestie, co myślicie o kupnie tego samochodu?
Dzięki że poświęciłeś czas na przeczytanie tego powyżej :D
Jestem ciągle poszukującym swojego Civica i mam na oku egzemplarz z 1992 roku sedan, sprowadzony z hameryki. Na wyposażeniu klima, tempomat, 4xel.szyby, 1xairbag, itd, samochód jest zagazowany (II gen). Według właściciela jest to 1.5 LSi fabrycznie wzmocniony (słowa właściciela) o mocy 115 KM a ja szukam na forum i szukam na googlach i silniki o mocy 114/115 kucy mają dopiero modele 6 generacji. I tu pierwsze pytanie do Was: ktokolwiek słyszał coś o takich silnikach czy to może jakaś bajka. Czekam na numer silnika albo vin, jak dostane to wstawię.
Kolejna rzecz to to że po przesiadce z Toyoty Starlet (chyba 80 konnej) ta Honda podobno 115 konna w ogóle nie jedzie, co prawda jest zagazowana i to może nawet na benzynie zabrać parę koni, cięższa i test był przy 4 osobach na pokładzie ale według opinii waszych są to samochody bardzo żwawe i spodziewałem się czegoś więcej. Czy jest możliwe że po prostu za nisko kręciłem tą Hondę czy też powinna ciągnąć dobrze przy niższych obrotach?
Są jeszcze dwa mankamenty. Pierwszy to świecąca się lampka od ładowania, podobno oryginalny alternator został wymieniony na ten z 1.6vtec-a ponieważ nie można było dobrać akumulatora do niego a lampka świeci bo kostki nie pasują i nie jest po prostu podłączone. Czy ktoś coś takiego robił, czy to ma w ogóle sens?
Drugim jest skrzynia biegów która nie powraca do pozycji N tylko zostaje miedzy 1 i 2. Czy to coś poważnego?
Czytałem na forum zarówno o spadkach mocy jak i o luzie drążka zmiany biegów ale nie wiem czy to o to właśnie chodzi :/
Dodam jeszcze że przed kupnem zamierzam wybrać się do serwisu i na ile to możliwe sprawdzić tam stan samochodu. Jeżeli wiecie co trzeba sprawdzić żeby wykluczyć usterkę silnika (tego się najbardziej obawiam) to bardzo proszę o rady i sugestie, co myślicie o kupnie tego samochodu?
Dzięki że poświęciłeś czas na przeczytanie tego powyżej :D