Zobacz pełną wersję : Honda Civic na gaz
Witam! Chciał bym się zapytać jak silniczki 1.4 90km i 1.5 114km znoszą gaz? Który będzie lepiej pracował na LPG no i który jest wogóle lepszy? Pozdro :D
1.5 114KM to jest przecież VTEC-E... Ten silnik tak mało pali a Ty chcesz jeszcze go gazować ?!
skolopendra
10-11-09, 17:31
Ile spali takie 1.5?
poszukaj :(
Który będzie lepiej pracował na LPG no i który jest wogóle lepszy?
chyba żaden może kup forda one znoszą lpg :)
Hondy nie nadają się do gazu... Zresztą palą mało więc gaz wręcz wydaje się zbędny...
Co do spalania poszukaj na autocentrum - tam są wyniki spalań podawane przez posiadaczy...
Jak wszystko jest dobrze zalozone i wyregulowane to nie ma najmniejszych problemow. Przy 1.4 iS ok 8,5 litra gazu w miescie. Oczywiscie jesli zakladac to sekwencje i to na szybkim wtrysku. Jesli ktos duzo jezdzi to jednak moze miec sens. Albo nawet dla ucznia ktory liczy sie z kazdym groszem.
Hondy nie nadają się do gazu... Zresztą palą mało więc gaz wręcz wydaje się zbędny...
Widzisz, a mi w ciagu 4 lat zwrocil sie koszt zakupu samochodu. Auto do tej pory jezdzi dobrze, nie bylo problemow spowodowacych gazem (100k km przejechane na LPG) wiec twoja teoria ma sie nijak do praktyki.
Sorry za szczerosc ale dla mnie takie zakladanie tematu jest totalna glupota ;] Pozdrawiam
thompson17
14-11-09, 12:27
a ja nie sądze że to głupota.
Ludzie mówią, że gaz to zabójstwo dla hondy.
Ja załozyłem najzwyklejszy do mojego 1.5 i nie widze ŻADNEJ różnicy, mam wyprzedzony kąt zapłonu na gazie.
Jedyna różnica jaką widze to porftel, i nie ma co sie czarować, przy dzisiejszych cenach bena i gazu to jest różnica.
Sam kiedyś mówiłem że honda- nigdy w gaz.
zmieniłem zdanie jak założyłem lpg.
Najbardziej narzekają ci co nie mają. Napisanie "Honda nie nadaje się do gazu" bez jakichkolwiek argumentów to głupota. Niby dlaczego się nie nadaje ? Bo macie jakieś dziwne widzimisie że te silniki to jakiś 8 cud świata i religia zabrania go wam gazować. Tu większość chce gazować D-serie (a najcześciej D14), więc o co tyle krzyku, silnik jak silnik, bez szału. Jakbym swapował na przykład na B18 to też bym nie zakładał gazu bo chciałbym mieć jednak jak największe osiągi, ale i takich ludzi rozumiem bo komuś może to naprawde latać czy auto ma 169 czy też 115KM, a że kupił 1.8 z "jakimś" VTECEM bo akurat było w ładnym stanie to przy okazji chce zaoszczędzić.
1.5 114KM to jest przecież VTEC-E... Ten silnik tak mało pali a Ty chcesz jeszcze go gazować ?!
Co to w ogole za argument że mało pali ? No to będzie dalej mało palił mało palił ale GAZU za 2zł! I radocha jeszcze większa jak powiesz komuś za ile przejeżdżasz 100km
thompson17
14-11-09, 17:18
no dokładnie, popieram Cie w 100% szkari!
Nawet spotykam ludzi któży w vtec`a wstawiają sekwencje i blosa i lata nieziemsko...
Radocha z zaoszczedzonej kasy jest napewno. mam d14 z gazem w sedanie 6gen w tasie tak przy jeżdzie do 130km/h na pełnym zbiorniku który zatankowalem za 86zl zrobilem 543km przy ekonomiczjej jezdzie :)
wracając do tematu to każdy z wymienionych silników na dobrej instalacji (sekwencja/blos) będzie dobrze się sprawował
moje autko D16v1 -02r sekwencja -8l gazu przy pałowaniu, zimą 9 do 10przy lataniy bokami i zabawie na lotnisku,założony przy 100tyś w 14 mieś zrobiłem 55tyś kilometrów ,zaoszczędziłem ok 5,5 tyś zł,jedyna różnica to aby to jeżdziło poprawnie! to zawory należy rególować nie raz na 40tyś a co 15 do 20 tyś.pozdro ( aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa miałem ej9 1.4 na sekwencji też ,taka sama sytuacja0
thompson17
15-11-09, 22:07
No jak widać z tych wszystkich wypowiedzi gaz wcale nie zabija hondy! Dobijaja mnie tego typu stwierdzenia ze honda nie lubi gazu...
Dobijające są takie stwierdzenia ale z reguły piszą to osoby które nie miały lpg w samochodzie.
thompson17
16-11-09, 14:37
No niestety. Szczerze mówiąc zanim Zalozylem gaz tez mialem mieszane uczucia ale najlepiej sie przekonać na własnej skórze ze to dobra sprawa i żaden wstyd
Wstyd to by był gdyby auto za 200tyś zł miało gaz, kiedyś swoja droga widziałem jakiegoś lexusa jak tankował lpg na stacji krzak dziwnie to wyglądało...
thompson17
16-11-09, 17:44
no więc własnie. a ludzi któży ględzą na lpg i tak będą setki...
Jak już to tylko sekwencja bo można rozwiercić dysze zmienić ciśnienie na parowniku i dać szybką listwę...i wystroić tak by nie było różnicy miedzy gazem a Benzyną przy pałowaniu silnika.
thompson17
16-11-09, 22:46
tak tak azyl82 masz racje, ale nie każdy może sekwencje bo nie każdy ma pełną szpryce...jest takie coś jeszcze jak jednopunkt- np.D15B2:D ale nie nażekam na zwykły gaz:p
Wstyd to by był gdyby auto za 200tyś zł miało gaz, kiedyś swoja droga widziałem jakiegoś lexusa jak tankował lpg na stacji krzak dziwnie to wyglądało...
ja gdy kiedys tankowalem lpg za mna stanelo porsche cayenne
nie uwiezycie jakie bylo moje zdziwienie gdy wychodzilem z auta do kasy a koleszka z porsche do mnie : "no niech pan odjedzie bo nie mam jak podjechac pod dystrygutor":eek::eek::eek:
tak tak azyl82 masz racje, ale nie każdy może sekwencje bo nie każdy ma pełną szpryce...jest takie coś jeszcze jak jednopunkt- np.D15B2:D ale nie nażekam na zwykły gaz:p
male sprostowanie, d15b2 to dual-point czyli dwupunktowy wtrysk, co nie zmienia jednak faktu, ze sekwenscji nie zalozysz.
chyba ze mini-me, najlepszy sposob na tanie dodanie koni i odmulenie b2 i wtedy juz tylko sekwencja.
albo isc troche dalej, zmienic czapke z vitkiem, kolektory dolotowy i wydechowy i moze ladnie km przybyc.
pozdrawim
thompson17
17-11-09, 15:25
fakt OSCAR, mój błąd:D ale wiesz, jak mam tak modzic poczciwe D15 to wole przesiąść sie na Z6...
fakt OSCAR, mój błąd:D ale wiesz, jak mam tak modzic poczciwe D15 to wole przesiąść sie na Z6...
hehe.... racja ! :D
można zagazować każdy silnik... gaz jest wysokooktanowy i zachodzi lepsze spalanie niż benzyna, jest tylko mniejsze smarowanie. Widziałem wiele dobrych fur z gazem... 6 litrowe merce Ski, wszelkiego rodzaju nowe BMW, Hondy Accord, Porshe itd...
ja nawet widziałem Evo IX zagazowane:D
Dobra ja miałem ED9 w sekwencji i na hamowni benzyna była o 6% lepsza od lpg... z tym że ja miałem rozwiercone dysze do 3mm, ciśnienie na parowniku 1,1bara plus strojenie 100zł:) bo przy redukcji z podbiciem obrotów normalnie mi się dławił...6% to bardzo mało ja tego nie czułem....1,2,3 i 160km/h potem 4, 180km 5 200km/h i siekierkowski się kończył....Ja się z D15b2 przesiadłem na d16z5 wiec dla mnie to był kosmos i chyba Rex zawsze taki pozostanie....
Ja mam też mieszane uczucia .. ale sporo kilosów robię w ciągu miesiąca i przyznam że mnie to zaczyna boleć .Miałem poprzednie autko bez gazu i mimo że mało palił 5-6L to i tak bolało , ale jeszcze to jakoś przeżywałem .Uważam , że jak masz dołożyć do benzyny te 100-200 pln na miesiąc to można sobie darować instalacje ale jeżeli to jest 400-600 zł to już jest ból .
Powoli zaczynam się rozglądać gdzie mógłbym zainstalować gaz.... no i wyszukałem ( Warszawa i okolice) najlepiej praska strona ( Ząbki Marki Wołomin itp ) :
1)http://www.migaz-s.com.pl/
2)ECO-TECH ROBERT PRZYBYSZ
ul. Regulska 66, 02-495, Warszawa, (mazowieckie)
tel. (22)667-79-77
3)GAZ-POLL
Grzegorz Kuźmiński
ul. Szarych Szeregów 5b, 01-210, Warszawa, (mazowieckie)
tel/fax (022) 631 63 04
kom. 601 292 580
4)ENERGY GAZ POLSKA
ul. Ostrobramska 38A (teraz się przenieśli naprzeciwko, ale nie znam adresu)
04-193 WARSZAWA
Jeszcze jakieś warsztaty godnie polecenia jakieś namiary sugestie .. itp.... to walcie :)PZDR
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.