p4nicz
08-06-06, 16:15
Witam !
Zadawalem juz kiedys pytanie dotyczace mojego sprzetu (oraz jego podłaczenia) ale troche sie zmienilo i mam pare wątpliwości...
na poczatek moze to co mam:
1. Urzadzenie sterujace: ALPINE CDA-9812RB
http://img18.imageshack.us/my.php?image=alpina0dk.jpg
2. Wzmacniacz: BLAUPUNKT GTA 4100
http://img18.imageshack.us/my.php?image=wzmachol8bd.jpg
JEST TO WZMACNIACZ 4 KANAŁOWY Z MOŻLIWOŚCIĄ MOSTKOWANIA NA 3 , 2 KANAŁY
MOC 4 X 100 WAT LUB 2 X 320 WAT
Zmienny Filtr górno- i dolnoprzepustowy
Podbicie basów (Bass Boost) 0/9/18 dB przełączane
3. Glośniki: HERTZ ESK 165
4. Skrzynia Basowa: PhonoCar BIG THUNDER 600Watt
http://img18.imageshack.us/my.php?image=skrzynia4vj.jpg
PYTANIA:
1. Czy wzmaka mostkować i podłączać TYLKO tubke... czy podłączyć tubke ORAZ herce pod wzmaka (bo wiadomo ze ładniej zagrają na wzmaku) ... nie znam sie za bardzo na car-audio i nie wiem czy parametry mojego wzmaka pozwolą na podlączenie obu rzeczy <- to jest glowny dylemat
2. Herce w boczkach podłączyć pod seryjne kable ? czy przeciągać (wolal bym nie bo ciezko jak holera) grubsze z miedzi beztlenowej (tylko nie piszcie mi ze przeciągać bo wiadomo ze lepiej bedzie) ... po prostu czy seryjniaki "dadzą rade" w obsłudze Państwa Hertz ? [pytanie to uzaleznione od pyt nr 1]
aha i takie jeszcze jedno male pytanko :) gdzie DOKLADNIE (byl bym wdzieczny za foto) przeciągnąć (z pod deski rozdzielczej do aku) ten grubaśny kabel zasilający od wzmaka... szczerze mowiac to mam jedną taką dziurke :grin: ale wolal bym jej juz nie poszerzać (bo nie wiem czy wogole by sie zmieściło to wszystko) bo idzie juz tamtędy "jakis" kabel oraz kable do syreny i do indiglo
[zeby nie bylo niepotrzebnych pytań oraz jazdy to dodam jeszcze tylko ze: TAK drzwi głusze]
z góry muczos TeHaiXos
Zadawalem juz kiedys pytanie dotyczace mojego sprzetu (oraz jego podłaczenia) ale troche sie zmienilo i mam pare wątpliwości...
na poczatek moze to co mam:
1. Urzadzenie sterujace: ALPINE CDA-9812RB
http://img18.imageshack.us/my.php?image=alpina0dk.jpg
2. Wzmacniacz: BLAUPUNKT GTA 4100
http://img18.imageshack.us/my.php?image=wzmachol8bd.jpg
JEST TO WZMACNIACZ 4 KANAŁOWY Z MOŻLIWOŚCIĄ MOSTKOWANIA NA 3 , 2 KANAŁY
MOC 4 X 100 WAT LUB 2 X 320 WAT
Zmienny Filtr górno- i dolnoprzepustowy
Podbicie basów (Bass Boost) 0/9/18 dB przełączane
3. Glośniki: HERTZ ESK 165
4. Skrzynia Basowa: PhonoCar BIG THUNDER 600Watt
http://img18.imageshack.us/my.php?image=skrzynia4vj.jpg
PYTANIA:
1. Czy wzmaka mostkować i podłączać TYLKO tubke... czy podłączyć tubke ORAZ herce pod wzmaka (bo wiadomo ze ładniej zagrają na wzmaku) ... nie znam sie za bardzo na car-audio i nie wiem czy parametry mojego wzmaka pozwolą na podlączenie obu rzeczy <- to jest glowny dylemat
2. Herce w boczkach podłączyć pod seryjne kable ? czy przeciągać (wolal bym nie bo ciezko jak holera) grubsze z miedzi beztlenowej (tylko nie piszcie mi ze przeciągać bo wiadomo ze lepiej bedzie) ... po prostu czy seryjniaki "dadzą rade" w obsłudze Państwa Hertz ? [pytanie to uzaleznione od pyt nr 1]
aha i takie jeszcze jedno male pytanko :) gdzie DOKLADNIE (byl bym wdzieczny za foto) przeciągnąć (z pod deski rozdzielczej do aku) ten grubaśny kabel zasilający od wzmaka... szczerze mowiac to mam jedną taką dziurke :grin: ale wolal bym jej juz nie poszerzać (bo nie wiem czy wogole by sie zmieściło to wszystko) bo idzie juz tamtędy "jakis" kabel oraz kable do syreny i do indiglo
[zeby nie bylo niepotrzebnych pytań oraz jazdy to dodam jeszcze tylko ze: TAK drzwi głusze]
z góry muczos TeHaiXos