ziolo
08-11-09, 18:51
Witam.
Potrzebuję zamienić fabryczny altek z D16Z2 na jakiś 150A.
Problem w tym, że z tego co wiem to w żadnej Dserii nie było takiego dynama.
Dla mnie nie ma ma różnicy z czego on będzie, oby w jakiś sposób dało radę go podpasować.
Do tego problemu dochodzi inne podłączenie naszego, densowskiego i każdego innego altka. Jeśli się nie mylę to jedyne wspólne podłączenie to PLUS. W denso jest doo tego jakaś śmieszna kostka, a w innych chyba po prostu tylko MINUS.
Chodzi o to jak zamiast naszego altka podłączyć inny, w którym nie ma żadnej kostki, ewentualnie chciał bym się dowiedzieć która wsuwka od czego jest?
Daje przykładowe zdj alternatora denso.
http://i4.photobucket.com/albums/y107/vtecn8ive/for%20sale/ForSale31.jpg
Czy każdy alternator jest podłączany na taką samą ilość przewodów? Ewentualnie jaki altek byście polecili?
Pozdrawiam i czekam na jakieś propozycje;)
Potrzebuję zamienić fabryczny altek z D16Z2 na jakiś 150A.
Problem w tym, że z tego co wiem to w żadnej Dserii nie było takiego dynama.
Dla mnie nie ma ma różnicy z czego on będzie, oby w jakiś sposób dało radę go podpasować.
Do tego problemu dochodzi inne podłączenie naszego, densowskiego i każdego innego altka. Jeśli się nie mylę to jedyne wspólne podłączenie to PLUS. W denso jest doo tego jakaś śmieszna kostka, a w innych chyba po prostu tylko MINUS.
Chodzi o to jak zamiast naszego altka podłączyć inny, w którym nie ma żadnej kostki, ewentualnie chciał bym się dowiedzieć która wsuwka od czego jest?
Daje przykładowe zdj alternatora denso.
http://i4.photobucket.com/albums/y107/vtecn8ive/for%20sale/ForSale31.jpg
Czy każdy alternator jest podłączany na taką samą ilość przewodów? Ewentualnie jaki altek byście polecili?
Pozdrawiam i czekam na jakieś propozycje;)