PDA

Zobacz pełn± wersję : Niebezpieczeństwo



PaĆko$
07-11-09, 18:38
wynika z zachowania mojej Hanki.... od pewnego czasu problem narasta az stalo sie to niebezpieczne przy jezdzie powyzej setki.... problem jest taki ze wychopdzac z zakretu wciskajac gaz mimo ze kierownic± nie ruszam na boki to auto jakby mi odjezdza w prawy czy tez lewy bok samoistnie....takei szarpniecie sciagniecie ....teraz juz anwet jadac prost± drog± wcisniecie gazu do dechy skutkuje tym samym...czasem w lewo czasemw prawo sciagnie...chce to zrobic bo za 2 tyg mam przeglad i bojke sie ze mi go nie podbij±...:/ co o tym myslicie??drazki kierwonicze czy moze cos innego??:(

skolopendra
07-11-09, 19:37
a amory masz sprawne?

ironman
07-11-09, 20:23
u mnie jest tak że na ostrych b±dĽ nierównych zakrętach, auto jakdyby przesuwa mi się bokiem a to dlatego że do wymiany s± cukierki(największe tulje z tyłu) i tyle zawiesznie dostało luzów bocznych

PaĆko$
08-11-09, 07:35
mi dupka nie rzuca na zakretach....bardziej przod sie robi jakby podsterowny....jak moge sprawdzic amory czy sa w porzadku?? musze podjechac na stacje diagnostyczna??

ironman
08-11-09, 08:54
tak musisz to sprawdzić na stacji

pwl
08-11-09, 10:13
chce to zrobic bo za 2 tyg mam przeglad i bojke sie ze mi go nie podbij±...:/(
Człowieku, nie panujesz nad samochodem, a boisz się o przegl±d? Stawiam na wydymane amortyzatory.

PaĆko$
08-11-09, 10:29
Jezeli amorki to jakie polecacie nowe?? z tego co widzialem to sa kayaby, bilsteiny, jakies mts niemieckie w granicach 400-700zl... pozniej widizalem tylko koni za 1799zl...wiec roznica cenowa spora..... wiec co polecacie z tych "tanszych" zestawow...??

skolopendra
08-11-09, 13:03
bilsteiny,

wystarcz± takie :)

Nemereth
08-11-09, 23:37
a moze sliska nawierzchnia i sila odsrodkowa? moze zbierznosc lekko walnieta

PaĆko$
09-11-09, 11:33
A wiec ..... byłem przed chwil± na stacji diagnostycznej i tak:

Amrotyzatory 49 i 53 % sprawnosci wiec jeszcze chyba mog± byc...

Do wymiany:
- tuleje wachacza przód,
-końcówka dr±zka prawa,
-cukierki z tyłu
-stuki puki na przekladni kierowniczej

Tulejki wachacza mechanik powiedział 82 zł za 4 sztuki firmy TRW

Za dr±zek-46 zł i tu pytanie czy do Was czy nie lepiej, badz tez czy nie powinno sie wymienic z dwóch stron tych końcówek dr±zków...??

Za cukierki firmy SWAG powiedzial 57zl x 2 = 114zł

Za czesci wychodzi prawie 300zl + 300zł za wymiane tego wszystkiego

Pytanie do Was czy czesci tych firm warto kupic?? czy dostane je gdzies taniej?
Czy 300zl za wymiane tulei, drazkow, cukierkow to nie za dużo?? ....jezeli tak to gdzie w Krakowie, znajde tanszego a pewnego mechanika lub kogos kto sie podejmie tej roboty??

Co do przekladni kierowniczej powiedziano mi , ze regeneracja 400-700zł moze kosztowac i pytanie czy podejmowac sie tego, czy kupic używke (ktora moze byc w podobnym stanie, lub nie, i jak to sprawdzic mozna?)

Czy majac sportowa kierownice, z ktora auto przyejchalo do Polski, moge miec problemy na przegladzie?? nie mam zadnych papierow czy tez tzw homologacji do niej....:/ a i oryginalnej nie posiadam...

Z góry dziekuje za odpowiedzi!!

kenny
09-11-09, 11:36
Kolego, na prawie wszystkie z Twoich pytań padły już wielokrotnie odpowiedzi. Szukaj!

PaĆko$
09-11-09, 14:52
Po przeczytaniu paru postów, zakupiłem jednak cukierki w ASO (222zł za 2 szt), z przodu zobaczymy jak sie beda sprawowaly zamienniki trw......natomiast dreczy mnie ta przekladnia kierownicza.... czytalem wiele tematów, w kilku bylo napisane ze mozna sprobowac dokrecic krzyżaka aby zmniejszyc luz, scisnac jakas sprezynke...

nie moge jednak tego znalesc, patrzylem na schemat i nie moge sobie tego wyobrazic...gdzie to jest...pod kierownica po odkreceniu plastiku nie znalazlem nic podobnego, za¶ patrzac pod maske w miejsce gdzie wychodzi z wnetrza samochodu kolumna kierownicza mam widok na :

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d82e355b38c4e2a8.html

Czy tu tego mam szukac???jezezli takl to prosze o wskazowke w ktorym miejscu znajduje sie ten krzyzak ktory moge podkrecic...:confused:

s3kawek
09-11-09, 15:58
w kilku bylo napisane ze mozna sprobowac dokrecic krzyżaka aby zmniejszyc luz, scisnac jakas sprezynke...


Od spodu.

mizer
10-11-09, 00:56
Taa, tylko ta regulacja to jest dosc "kosmetyczna" jak ci juz stuka i puka, to mozesz ja tak skrecic ze ci kierownica nie bedzie po skreceniu odbijac a stukac i tak bedzie.
Jakbym byl toba to bym wymienil oba drazki bo pozniej za pare miesiecy walnie ci drugi i znowu wymiana i dodatkowo znowu zbieznosc do ustawienia.

siemens_15
10-11-09, 01:03
Co do maglownicy to odradzam kupno używki, bo za jaki¶ czas problem się powtórzy. Regeneracja albo nowa.