parcelant
07-11-09, 16:07
Witam. Posiadam Hanie w sedanie silnik D15B2 1,5 16V LPG
Problem jest inny bo bo jeśli go zlikwiduje pojawia sie ponownie
Obroty na benzynie chodzą normalnie ale tylko do 3,500 a potem szarpanie , dodam ze na LPG nie ma takiego problemu.
Świeci mi sie lampka "check engine" to wiec zrobiłem samodiagnostyke. Zmostkowałem dwa przewody patrze na deske na włączonym zapłonie a tam lampka sie świecie nie gaśnie nie mruga. Przelutowałem przekażnik pompy paliwowej i zrobiłem reset ECU odłączając klema (-) .
Problem zniknął :eek: , bo mogłem zasuwać na pełnych obrotach na benzynie , zaraz potem przełączyłem na gaz też żadnych problemów i lampka nie świeci,
ale przełączajac powtórnie na benzyne lampka sie zaświecila i dalej szarpie powyżej 3,500 obr. :( było dobrze jest dalej tak samo co może być przyczyną tego błędu?
Co mogę jeszcze zrobić bo trudno jest się killować z kumplem na gazie.
Problem jest inny bo bo jeśli go zlikwiduje pojawia sie ponownie
Obroty na benzynie chodzą normalnie ale tylko do 3,500 a potem szarpanie , dodam ze na LPG nie ma takiego problemu.
Świeci mi sie lampka "check engine" to wiec zrobiłem samodiagnostyke. Zmostkowałem dwa przewody patrze na deske na włączonym zapłonie a tam lampka sie świecie nie gaśnie nie mruga. Przelutowałem przekażnik pompy paliwowej i zrobiłem reset ECU odłączając klema (-) .
Problem zniknął :eek: , bo mogłem zasuwać na pełnych obrotach na benzynie , zaraz potem przełączyłem na gaz też żadnych problemów i lampka nie świeci,
ale przełączajac powtórnie na benzyne lampka sie zaświecila i dalej szarpie powyżej 3,500 obr. :( było dobrze jest dalej tak samo co może być przyczyną tego błędu?
Co mogę jeszcze zrobić bo trudno jest się killować z kumplem na gazie.